Alaturi de fratele Saccsiv: NU actelor cu cip! Delimitare de cei ce spun altfel

NU aceasta este "calea de mijloc"

Pana de curand lucrurile pareau clare si toti cunoscutii crestini anti sistem indemnau sa nu luam pasapoarte cu cip, carnete auto cu cip sau buletine cu cip. Primele doua nu erau obligatorii iar ultimul era el obligatoriu, insa parea ca va trece mult timp pana va aparea.

Cei ce indemnau sa le luam, erau in majoritate cuprinsi in doua mari categorii:

– activisti pro Patriarh sau pro ierarhi rataciti sau pro ecumenism. Acestia invatau sa nu ne mai preocupam de cipuri ci sa mergem la biserica. De parca noi nu doream sa mergem la biserica, ci sa facem spirale yoghine …

– activisti pro SISTEM pentru care crestinism = primitivism iar critica sistemului = treaba de psihopati

Iata ca intre timp ceea ce parea ca se va petrece candva sau deloc, deja se vede la orizont:

A INCEPUT: De la 1 ianuarie 2011 romanii vor avea CARTE ELECTRONICA DE IDENTITATE cu CIP, un buletin biometric cu amprente.

Si deodata am inceput sa ne imputinam:

Multi am fost la chemarea parintelui Iustin Parvu. Putini am mai ramas …

Ba mai mult, s-au inmultit fostii anti cip deveniti pro cip si folosesc multe din “invataturile” celor ce ne criticau pana acum.

Prima ar fi: mergeti la biserica si nu va mai ganditi la cip. De parca noi cei ce am mai ramas in a ne impotrivi buletinelor cu cip am merge la sinagoga sau la moschee sau nici unde. Si ne spun ei sa ne luam duhovnic, sa ne spovedim, de parca noi stam beti prin carciumi. Adica, vedeti voi fratilor, s-au cocotat pe deal si de acolo de foarte sus ne  privesc pe noi cei de foarte jos. Si mai spun ei ca mai intai sa ne preocupam de pacatele noastre. Dar asta este evident fratilor si nu cred ca sunt multi care nu sunt de acord. Necazul este insa ca atunci cand deschizi vorba despre cip ti se spune: tataie, gandeste-te la pacate. Te mai gandesti la pacate o vreme si apoi iar incerci sa zici de cip. Iar raspunsul vine identic. Si tot asa, in speranta ca pana la urma nu te mai gandesti niciodata la el …

Alta ar fi: buletinul nu e lepadare, deci ce atata zarva? Eu intreb: si cand va veni semnul fiarei oare il vom recunoaste? Si cum il vom recunoaste? Suntem siguri ca va fi un cip implantat in mana sau pe frunte? Daca atunci cand se va pune problema implantului vor apare tot soiul de stiri cum ca nu prea e sigur si ca mai bine ar fi cu o insemnare laser? Intelegeti voi fratilor cum sta treaba? Multi zic sa ne luam buletinele, caci nu ele sunt semnul, ci cipul implantat. Dar daca atunci cand ne vor impune cipul implantat va apare la orizont o noua etapa? Un soi de insemn cu laser sau alta dracie  tehnologica? Ce vom zice oare? Il luam si pe asta, caci inca nu e cel cu laser? Dar daca atunci cand se va impune cel cu laser va apare la orizont altceva? Ceva ce va parea ca nici nu tine de tehnologie, ci un soi de minune, o treaba aidoma celorlalte multe semne ce stim ca le va putea face fiara? Le vom tot lua pe toate, zicand ca nu e semnul final? Sau mai rau, daca dupa implantul cu cip doar va apare zvonul ca vine si ceva cu laser? Si cand colo nu va mai veni … Nu vom striga oare cu amar: vai, ce-am putut sa facem?

Fratilor, dracul e istet si noi nu stim clar care va fi semnul final, cel al fiarei, 666. Doar presupunem ca va fi cipul implantat. Si ne ferim strasnic de el si bine facem. Insa repet, nu stim sigur ca asa va arata. Poate fi orice din micul scenariu de mai sus. Sau altceva, de nici nu gandim acum. Desigur, tot legat de mana sau frunte.

Deci, cand ne oprim din nebunie? Am acceptat codurile de bare, apoi cardurile bancare, pasapoartele, carnetele de soferi, vom accepta buletinele, cardurile de sanatate. Unde ne oprim? Cat mai mergem asa si acceptam toti pasii? Credeti ca pe el va scrie: acesta este semnul despre care scrie in Apocalipsa si dauneaza grav mantuirii dumneavoastra?

Bun, sa admitem ca buletinul nu e lepadare. Si totusi marii duhovnici ne spun sa nu luam nici un document cu cip. La articolul Intrebare fundamentala catre fratii de la RAZBOI INTRU CUVANT: luam sau nu luam CARTEA ELECTRONICA DE IDENTITATE cu CIP? gasiti spusele catorva dintre ei. Ii ascultam?

A treia si cea mai periculoasa „invatatura” este: unii sa le ia iar altii nu, stabiliti cu duhovnicul daca sa le luati sau nu, de la caz la caz. Adica cel ce nu le ia pe ce motiv nu le ia iar cel ce le ia pe ce motiv le ia? Se va stabili ca sunt rele dar se vor da si dezlegari? Care vor fi criteriile? Si cu care duhovnici vom trata problema? Cu oricare sau cu unii. Iar pe acesti unii, in functie de ce ii alegem daca nu stabilim clar cum e cu cipurile?

Nu stiu daca sesizati capcana. Cand vorbim despre pacate, le stim care sunt, de 2 000 de ani. N-avem ce trata cu duhovnicul pe chestia asta. Am gresit, ne spovedim si ne straduim sa nu mai gresim. Nu mergem la el sa ne dea dezlegare sa facem sex inainte de cununie sau sa folosim prezervativ. De la cei ce dau astfel de dezlegari, trebuie sa fugim grabnic. Cu duhovnicii cu totul altceva tratam sau mai bine zis „tratam” intre ghilimele. Daca suntem bolnavi, nu mai facem matanii sau daca e femeia gravida nu mai tine posturile aspre sau daca ni s-a marit numarul orelor la serviciu, citim mai putin. Etc. Iar cand ne sfatuim cu el, dezvoltam de fapt niste teme bine stabilite de sute de ani. Daca avem ispite, sau boala sau suntem incepatori sau o bucurie sau orice altceva, de fapt discutia se va desfasura pe carari batatorite bine de Sfintii Parinti inca demult.

Dar cand vom vorbi despre cipuri, cum va sta treaba? Ca este ceva cu totul nou. Ca daca esti betiv, nu trebuie sa mai bei. Daca esti curvar, nu trebuie sa mai curvesti. Daca traiesti necununat cu o femeie, trebuie sa te cununi, etc. Chestii vechi si clare. Cipurile insa unde le incadram? E pacat, e inceput ce lepadare? Ce-o fi?

Trebuie sa intelegem ca in afara de cativa mari duhovnici care si-au exprimat clar o opinie, anume sa nu le luam, majoritatea celorlalti chiar nici nu stiu ce sa faca. Ii excludem din ecuatie evident pe preotii dornici sa fie la zi cu orice are cip si numele lor personal pe ele.

Atunci, revin la intrebarea: cum ne alegem duhovnicii in legatura cu acest subiect? Pe ce criterii daca refuzam criteriile? Eu de exemplu am ales criteriul sa ma stradui sa nu accept nici un act cu cip si cu atat mai putin buletinul. La fel ii indemn pe toti. Pentru ca asa au spus mari duhovnici si pentru ca asa ma duce mintea mea cea proasta: ca daca accept acum actele cu cip (intr-o vreme cand totusi te mai poti descurca fara ele) cand va veni vremea semnului fiarei imi va fi greu sau imposibil sa nu-l iau. E ca un antrenament: daca stii ca va veni o vreme sa traversezi inot un rau lat, atunci te antrenezi asiduu din timp, altfel exista o mare probabilitate sa te ineci.

Cei ce indeamna luarea buletinelor sunt insa dibaci si zic asa: „nu doar acei duhovnici care indeamna sa nu le luam sunt pe acest pamant. Nu trebuie sa promovam ideea de a nu le lua. Ele sunt rele dar trebuie discutat de la caz la caz. Mergeti la duhovnici.” Si revenim astfel la intrebarea fundamentala: care duhovnici …

O a patra „invatatura” ar fi sa nu ne preocupam prea mult de cipuri, caci vine razboiul. Sau revoltele. Sau dezastrele. Si asta e o treba dibace. Eu insa intreb: pai daca tot vin aceste dureri, de ce sa nu refuzam buletinele? Nu doar din considerentele aratate mai sus, ci efectiv la ce ne mai ajuta? Ce pierdem daca nu le luam? Sa privim problema strict logic: daca buletinele n-ar avea nici o legatura cu viitorul semn al fiarei, nici ca pas premergator, nici altcumva, dar vin vremuri cumplite, la ce ne ajuta sa le luam? Invers insa, daca le luam constienti ca reprezinta pasi spre lepadare, chiar daca poate nu chiar 666, dar murim in timpul marilor tulburari ce vor urma, ce vom zice la Judecata?

Si atunci consider firesca intrebarea din titlu: Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam? Nu cumva s-au lasat amagiti de diavol?

Inchei cu o observatie: noi cei ce indemnam sa ne straduim sa renuntam la documentele cu cip (inclusiv carduri bancare) nu ne agitam. Noi o spunem si punct. Mai departe fiecare se pregateste sa traiasca fara ele sau nu. Cuprinsi insa de o mare tulburare sunt cei ce ne ataca. Ei urla furiosi cum de noi am indraznit si indemnam asa ceva. Ei nu se declara pe fata pro cip, ci de la caz la caz si dau cu pietre noi. Si ne acuza de psihoza, de zelotism, de extremism, ei fiind cica cumpatati si adoptand calea de mijloc. Dar oare calea imparateasca o fi asta sau de fapt cea de caldicel? Adica nu prea sunt ei pro cip (decat de la caz la caz) dar sigur sunt anti anti cip …

sursa: saccsiv.wordpress.com

37 comments

  1. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Normal ar fi sa le ia doar cei care le vor, nu sa fie impuse. Mi se pare normal sa ai posibilitatea sa alegi...marea problema care incalca orice libertate umana e ca nu ai aceasta posibilitatea.Si intr-o vreme in care se bate toba pe tot felul de liberatati care mai de care mai hidoase, aceasta constrangere a vointei individuale este cu atat mai suspicioasa.De unde credeti ca s-au iscat atatea controverse?Din dorinta oamenilor de a gasi o portita de speranta in controversa aceasta a cipurilor care i-a terminat nervos pe crestini.Poate ca sunt tradatori cei care nu se mai opun dar ganditi-va ca majoritatea crestinilor sunt oameni cu posibilitati materiale destul de restranse, indatorati pe la banci, fara rude la tara,cu copii de crescut.Inchipuiti-va de asemenea ca pentru a exista o miscare de rezistenta ar trebui ca cineva sa-i organizeze pe crestini, ori pana acum nimeni nu si-a asumat acest rol (in afara de parintele Iustin-stalpul ortodoxiei romanesti-care insa a propus niste solutii putin utopice in sensul ca daca statul devine constrangator nu se va sfii nici sa-ti confiste putinul pamant pe care vrei sa supravietuiesti fara buletin pe motivul ca nu ti-ai platit impozitele).Si eu sunt impotriva cipurilor dar refuzul buletinelor cu cip ar insemna pentru multi moartea prin frig sau infometare.
    Si eu sunt de acord cu rezistenta in aceasta actiune dar haideti sa facem ceva ca sa ne organizam. Spunem mereu ca suntem un popor minunat si placut.Ar trebui sa demonstram inca o data acest lucru.Asa ca daca avem juristi, doctori, profesori ori oameni cu pozitii sociale mai inalte ar trebui sa ia pozitie...fara frica pentru ca de exemplul lor depinde si soarta celor mici.

  2. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    foarte bun articolul. si pe mine ma preocupa aceste lucruri, mai ales ca intr-o seara, dupa ce am citit comunicatul parintelui Iustin, am verificat care dintre documentele pe care le am are cip.

    si ce am descoperit:

    - cardul RATB (cardul de transport din Bucuresti) are CIP;
    - cardul bancar (ING) are CIP; alte carduri bancare au banda magnetica doar (cu cod de bare) - ceea ce se gaseste aproape peste tot;
    - noul permis nu are CIP, are doar banda magnetica.

    am inceput sa arunc din ele si trebuie sa rezolv cumva cu banca. cat mai repede. sunt convinsa ca parintele Iustin e lasat de Dumnezeu pentru a ne ghida si a ne da putere sa induram vremurile care vor veni...
    din pacate sunt multi preoti car nu il aproba si asta ma sperie...sunt foarte trista pentru ca citind acest articol, mi-am dat seama ca intr-adevar sunt prea putini duhovnici.

    chiar duhovnicul meu (de care eram f. multumita) mi-a zis sa am grija cu Petru Voda si sa ascult de biserica. am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa te duci si sa te spovedesti cum trebuie, pentru ca te spovedesti in fata lui Dumnezeu, si daca ai nevoie de sfaturi complexe (cu privire la apocalipsa sau cipuri sau orice fel de control) sa citesti din cartile Sfintilor Parinti si ale marilor duhovnici. astfel suntem pierduti.

    si ca sa intaresc ceea ce altii poate nu cred, din ignoranta sa prea multa comoditate, vreau sa va spun ca eu sunt avocat si urmaresc monitoarele oficiale zi de zi.

    si in ultimele luni au venit niste pachete de legi care nu fac decat sa ne controleze (vedeti semnatura electronica, rovinieta electronica, toate raportarile care se cer acum...)

    va multumesc pentru ca ati avut rabdare si va multumesc pentru articol.

  3. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sa fim uniti in lupta contra pecetluirii, sa nu cedam niciun milimetru pt. ca diavolului daca ii dai o unghie ,iti ia toata mana si apoi, prin viclesug te face sa devii cu totul sclavul lui. Spunea un parinte ca daca diavolul ar veni si ne-ar propune sa scriem pe o hartie ''exista Dumnezeu" si apoi sa semnam acest lucru impreuna cu el, sa nu semnam pt. ca va sti sa gaseasca mijloace perfide cu care sa ne infunde mai tarziu. Acceptarea documentelor biometrice este un parteneriat perfid cu diavolul, chiar daca multi nu isi dau seama. Daca noi, cei treji ,am respinge in corpore asa ceva, poate ca oamenii Sistemului nu ar mai avea puterea sa puna in practica obligativitatea cardului de sanatate si al buletinului. Daca ne-am opune 1 milion de oameni, n-ar avea cum sa ne oblige sa luam cipul , dar cum noi suntem putini si razleti, slugile intunericului vor merge mai departe cu indosarierea si inrobirea noastra definitiva. Si va fi vai de copilasii nostri pentru ca vor mosteni pasaportul spre IAD. Adica eu, mama iubitoare si grijulie, care am avut grija sa-i hranesc pe ei consistent atunci cand nu se gasea carne, pe timpul comunismului si am avut grija sa nu dorm noptile cand aveau febra si tuse si i-am vegheat cand au trecut prin interventii chirurgicale si am stat la capataiul lor nemancata si nedormita sa le ud buzele dupa operatie sau sa-i alin cu mangaierile mele, eu, mama iubitoare care si-ar da viata pentru copiii ei, sa ajung sa-i fac cadou lui Antihrist pe copiii mei mai dragi decat lumina ochilor ? Asta vreti sa mosteneasca copiii vostri ? UN NUMAR ? Deschideti ochii ! Treziti-va ! Luptati acum, pana nu porneste masinaria perfida sa se puna in functiune ! Aratati-le guvernantilor ca nu sunteti de acord cu legile care il scot din vietile noastre pe Hristos !

  4. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Da, foarte la obiect articolul, foarte clar si limpede, pentru cine vrea sa inteleaga. Deci nu avem decat a asculta, ca sa nu pierim.
    Sa incepem a renunta la actele cu microcip pe care din nestiinta le-am luat, si NICI INTRUN CAZ NU MAI PRIMIM DE-ACUM INCOLO ALTELE, FIE CHIAR SI CARTE DE IDENTITATE !
    Ce-o sa ne facem? O sa ne invete Domnul prin oamenii Lui, Parintele Iustin, Par Arsenie Papacioc si altii ca ei, cand va fi momentul. Deocamdata atata avem de facut.
    Harul Duhului Sfant sa fie cu noi cu toti ! Amin.

  5. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Da....dizertatia...demonstratia e pertinenta...foarte clara...
    "E pentru toti care au urechi...si ochi...."...Doar ca...( ce s-o dam pe dupa cires...) am ajuns la o rascruce....in care trebuie sa alegem.....sau...daca vreti : un examen ~ test in care ni se pun la incercare : mandria - vointa - si,in fond : credinta ( asemeni lui Petru...care...da...sigur...il iubea pe Hristos...dar....dar.....)

    Si...e lesne de inteles : cand a fost mare zarva cu semnaturile anti pasaport...antipermis...situatia nu parea atat de drastica : era mai usor sa renunti lla pasaport ( nu mai plecai nicaieri...eventual in Europa,unde se putea merge doar cu buletinul...) ...renuntai la masina.....( ei ...si ..? ramanea bicicleta...sau mersul per pedes...) dar...iti mai ramaneau foarte multe avantaje...si traiai linistit in cadrul societatii...sistemului...adica..erau suficiente portite....de a trai in sistem....

    Ei bine...latul s-a strans...situatia e drastica : ori cu ! ori fara !
    Acum sunt DOAR ! 2 optiuni...ori iei actul biometric...si...te bucuri vremelnic de o stare de bine...la nivel material...pentru ca...spiritual...odata incadrat ~ inregimentat ~ inrobit in sistem...incepi sa devii un fel de "zombi "....un prim pas l-ai facut....! ( stiti cum e : ca in viata : e greu pana faci un compromis....ca...dupa aceea ...ele se tin lant...curg....si...nu mai realizezi ....nu te mai mustra constiinta ...ti se pare chiar normal...nu reusesti sa mai faci diferenta....)

    Ori...cealalta optiune....nu accepti sa iei cartea de identitate biometruca...si...in consecinta... te lepezi de aproape tot ( avere...~ lucruri materiale : casa...masina...telefon...internet....pozitie sociala....familie...prieteni...amici....etc....etc...) si "iti iei crucea si-l urmezi pe Hristos "....( dupa cum a zis Mantuitorul ) si...iesi din societate...din sistem.....si devii un nimeni....in fata lumii ( dar bine placut lui Dumnezeu....! ) ...un fel de boschetar ( trebuind uneori sa-ti cauti hrana si prin gunoaie....ca sa supravietuiesti....) ..un ciumat...un "nebun"....
    Voi realizati...cat de greu este sa...renunti...la tot...? Dar....mai ales va fi mult mai greu pentru acei credinciosi ( ? ) care au o pozitie sociala,si...de-a lungul vietii au mai agonisit ceva...si ,desi "credeau"...mergeau la biserica...se spovedeau...se impartaseau....totusi se bucurau de un confort....( unii chiar de lux...) Abia pentru acestia va fi un efort...le va trebui mare putere ( si...va fi mult mai apreciat de Dumnezeu....! ) Tocmai acesti "credinciosi au intrat in panica...sovaie..si...ca niste furibunzi..se agata....cauta tot felul de justificari...argumente....( de fapt...o autoinselare...!!!! ) ca sa...scape...sau...macar sa mai amane.....
    Pentru unul singur...care nu are mai nimic...e...mult mai usor...

    Dar...oamenii au uitat acea pilda a lui Iov...sau...desi o stiu...nu au constientizat-o....Adica : ...si copii...si pozitie sociala...si...averea pe care o avem...nimic nu e al nostru...TOTUL E DAT DE DUMNEZEU.....!!!!...Daca s-ar realiza cu adevarat aceasta....ar fi mult mai usor....si......daca renuntam la tot...de buna voie ( pentru ca altfel nu se poate...) eu cred ca...deja ....cununa muceniceasca e...inceputa....!
    Dar...e si logic : " de aceea spune si Mantuitorul ca sa nu iubesti pe nimeni mai mult decat pe EL....pentru ca...totul de EL vine...de la Tatal ceresc....absolut tot : si parinti...si copii..."
    Dar...cum spuneam : mucenicia...nu e pentru oricine...iar cununa muceniceasca...nu se dobandeste asa de usor....decat prin jertfa personala...prin martiriu....
    Sunt multi care ...cred intr-adevar in Dumnezeu....il iubesc....se duc la biserica...se spovedesc...se impartasesc....suspinau si sufereau ( poate ca sincer ) cand venea vorba de chinurile Sale...si a tuturoe Sfintilor care s-au jertfit....dar...traiesc - dupa cum spuneam - in confort....si...lipsiti de griji ( cel putin...vitale...).....
    Dar...iata ca a inceput "cernerea"....piatra de incercare...si ...alegerea drumului...suntem la o rascruce...si avem de ales doar intre 2 drumuri !
    Stiam demult ca va veni...dar iata ca acum suntem in fata faptului ~ sa alegem....Sigur ca era usor sa spunem : " Da...il iubim pe Hristos...si urmam poruncile lui....dar...traiam linistiti...ca nu ne lipseau cele vitale....Dar ! trebuia sa realizam...sa intelegem ( macar din ce-am citit...) ca...va veni un timp ~ o zi...in care va trebui sa ne si jertfim pentru Iisus Hristos....( ca si Sfintii...si toti Mucenicii...) nu doar sa ne limitam a spune " da...cred...il iubesc pe Hristos..."

    Nu sunt un lup moralist...si...tot ce spun aici...spun si pentru mine....personal...nu stiu daca voi avea aceasta tarie...atata credinta...incat sa renunt la tot...Dar...imi pun toata nadejdea in Dumnezeu ! si...ma rog : " Doamne...ajuta necredintei mele....da-mi putere sa lupt ( cu mine insami ) ajuta-ma sa nu cad in deznadejde....si ocroteste-ma in vremurile care vin....pentru ca...sunt un nimeni...si...stiu !!! ca...fara Tine...nu pot sa fac nimic..."
    E bine ca ne informam...citim....ascultam....vorbim intre noi...dar...a venit si timpul ( mai mult ca niciodata ) in care sa nu avem incredere in nimeni....decat ce ne dicteaza constiinta...mintea...inima....calauzite de Dumnezeu !

    Dar ...atentie ! De-a lungul timpului....s-a mai petrecut ( si inca se mai petrece,din pacate ) un fapt foarte interesant !
    Eram /suntem niste ortodocsi practicanti...si credeam /credem in Mantuire...( in fond...Toata Esenta ! ) dar....atentie ! ca...in ceva...abstract.....si...de multe ori...in subconstient...pus sub semnul indoielii.....
    Si...exemplele ~ modelele ne veneau chiar de la preotii de mir...preoti ieromonahi...calugari.....Adica : inebuniti dupa avere...( vile...masini scumpe...telefoane scumpe...) pozitie in cadrul BOR...si...in general...dupa tot ce inseamna...nu confort...ci...chiar lux ostentativ......
    Si-atunci......din cauza lor...a goanei lor dupa avere...lux...au reusit sa sminteasca pe multi,care.au renuntat la credinta ( cunosc fffff multe cazuri...)
    Au reusit sa-i faca chiar si pe cei credinciosi...sa se indoiasca....de..."Mantuire".....Pai...ei vorbesc de Hristos ( nu ar trebui...sa-l aiba ca model...in toate....? tot timpul...?) propavaduiesc saracia...etc...etc.....si...in acelasi timp...lupta acerba...dupa avere..pozitie...studii...etc....
    Pe unii preoti ( prieteni...? ) i-am intrebat in gluma ! : "Mai...poate ca...chiar nu exista Mantuire....si.... totul e doar ce se intampla si se consuma...aici pe pamant...si...doar asta conteaza...iar Mantuirea...e...asa...o vorba...un instrument de...prostit poporul.....poate ca voi...stiti ceva...ce eu nu stiu....pentru ca...altfel...nu-mi explic ! nu are nici logica...nici legatura cu...credinta..." .........
    Unul din acesti preoti....a dat dovada de o smerenie totala...si si-a recunoscut nevrednicia ~ neputinta ~ neinfranarea....si mi-a raspuns : "Sa stii ca...mai multi mireni ~ laici se vor mantui...decat preoti...." Ce sa zic : mi-au dat lacrimile....si mi-a fost atat de mila de el....
    Asa incat...iata cat realism are acea vorba din popor : "Nu face-ti ce face popa...ci face-ti ce spune el"....( bine...sunt si cateva exceptii...in care e valabil invers...! )
    Eu cred ca...aceasta problema...(si-apoi sila...) si-au pus-o si...au constatat si acei care au ales...pustnicia...cu multi ani in urma....adica...acei "nebuni dupa Hristos"...care...intr-adevar il aveau pe Iisus ca model...si in fapta...

    Nu sunt judecati...ci doar constatari....si intrebari pe care...involuntar mi le-am pus....( daca sunt de la vrajmas...duca-se ! )

    Sigur ca acest site ( ca si toate celelalte...) sunt citite...analizate...investigarea "id-urilor "...unii trecuti la "index"...etc....dar...ce poate sa-mi faca...? sufletul...fara voia mea...nu mi-l pot lua ! " Daca Hristos e cu mine...de cine sa-mi fie frica...? "( de aceea mi-am dat si numele real...primit la botez...! )

    Iertare ! Sa aveti inima buna si sa ne lumineze Dumnezeu !

  6. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ admin:

    Va rog sa va interesati la juristi si la cei din sistem daca pentru a solicita pasaport simplu temporar sunt obligat sa dau semnatura electronica.
    Azi tocmai mi s-a respins dreptul de a avea un pasaport temporar, pe motiv ca am refuzat semnatura electronica, si am solicitat scanarea semnaturii de pe pasaportul vechi, care a expirat.
    Au motivat ca… nu au scanere!
    Mi-au spus ca sunt primul cetatean din tara care respinge semnatura electronica.

    Va multumesc mult!

  7. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @iustin: Cred ca ar trebui sa nu facem confuzie intre semnatura electronica care este o scanare a unei semnaturi date cu pixul pe hartie, si semnatura digitala, care e asociata cu un microcip...

  8. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    "Eu intreb: si cand va veni semnul fiarei oare il vom recunoaste?" - poate ca da, ca doar de asta vor veni Sfintii Ilie si Enoch, nu? Nu zic ca ar trebui sa primim linistiti actele cu cipuri, eu de ex. nu intentionez sa primesc nici unul, dar stim totusi ca in vremurile alea din urma se vor arata acesti sfinti care ne vor lumina...

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Bogdan
      poate daca nu vom fi orbiti de patimi putem zice ca: "Aici este înţelepciunea. Cine are pricepere să socotească numărul fiarei; căci este număr de om. Şi numărul ei este şase sute şaizeci şi şase. "

  9. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dragii mei,

    Prapastia ne sta in fata ! Desi pare la locul lui, documentul de identitate cu cip, NU ESTE LA FEL CU CELELALTE DOCUMENTE DE PINA ACUM ! Acesta este Documentul de identitate care ne defineste pe noi ca persoane, aratind Adevarul pe care Hristos ni l-a atribuit : data nasterii, numele, s.a.m.d. Ei bine, dragii mei, cipul taie ca sa spun asa, controlul detinatorului de document de identitate, asupra Adevarului atribuit lui de Dumnezeu ! Datele din cip pot fi modificate de la distanta, de catre cei ce detin tehnologia (elitele) astfel ca persoana respectiva nu mai este definita de Adevar ci de minciuna ! Intelegeti care-i pericolul ?! Aceasta este despartirea de Hristos Adevarul !
    Un parinte cu viata imbunatatita mi-a spus clar : daca am luat pina acum carduri de banca cu cip, ori altfel de documente, acestea ne pregateau doar pentru acceptarea cip-ului care ne desparte de Hristos ! DOCUMENTELE DE IDENTITATE CU CIP TREBUIE RESPINSE ! ACESTEA NE DESPART DE HRISTOS ! Acceptarea acestora inseamna lepadarea de Dumnezeu, lepadarea de credinta !

    Sa ma iertati !

    DOAMNE AJUTA !

    Mircea

  10. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ Bogdan:

    Dumneata nu intelegi ca tocmai asta am cerut:
    SCANAREA SEMNATURII?

    Nu fac nici o confuzie, credeti-ma.
    Eu cred ca am vorbit destul de clar.
    Si, apoi, nu dumneavoastra v-a fost adresata intrebarea!

  11. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    ar trebui sa ne strangem toti cei care nu dorim actele cu cipuri si sa ne facem o comunitate a noastra. sa renuntam la tot si sa ne lasam in mainile lui Dumnezeu. cine e pentru?
    da eu tot nu sunt lamurita, daca buletinul imi experia peste 7 ani tot trebuie sa il schimb cu cel biometric, adica nu astepti sa expire si apoi sa il schimbi?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @daniela
      probabil asta va incearca statul, dar sa vedem ce-o sa faca cand se vor confrunta cu cateva milioane de oameni fara acte.. tpotul depinde de noi, sa fim uniti.

  12. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Citind celelalte comentarii.....nu ma pot abitine ...si.... sa mai zic.....

    Solidaritatea la romani....e ..."veriga slaba"....Si...pe aceasta "lipsa"...se mizeaza si acum....
    Aceasta lipsa isi are radacinile in istorie....( sa amintim doar de Horia,Closca ,Crisan...Mihai Viteazul...Tudor Vladimirescu...Alex.I.Cuza...si...exemplele pot continua...) ; romanii...au fost tot timpul un popor generos...bun la suflet...ospitalier...muncitor...dar...in mare parte naiv...influentabil...si unele slabiciuni....( repet : marturie stau tradarile din istorie...) ( iar exemlul Brancoveanu...e..printre exceptii...) care...continua si in epoca contemporana....Se stie deja ca...ceea ce s-a intamplat in 1989...nu a fost nici pe departe o "revolta spontana"...ci...o manipulare a maselor...in care securitatea a avut un rol major....Altfel...romanii...resemnati si dirijati......ar mai fi suportat mult si bine acea stare de lucruri....

    De multe ori..."i-am invidiat " pe evrei...unguri..sectanti...tigani...polonezi...pentru spiritul lor solidar...mai ales atunci cand traiesc in comunitati restranse...si...uneori...ostile lor.....Dar...cu amaraciune constat ca...acest spirit lipseste aproape cu desavarsire romanilor...Un f bun exemplu poate fi si...romanii plecati in strainatate...care...fug unii de altii...( si ...nu e vorba de evitarea doar a acelor raufacatori...)
    Sau...enoriasi care merg de ani de zile la aceeasi biserica...si...abia daca se saluta...( ca sa nu mai vorbim de comunicare...intr-ajutorare....nuuuuu...! acest fapt e caracteristic sectantilor...si...oare e...atat de rau...si...de blamat...? ghidandu-ma dupa "teorie"...ma gandesc ca...nu ar fi un pacat ca...enoriasii sa se cunoasca intre ei...sa comunice...sa-si cunoasca nevoile...si sa se ajute...atat si cum pot...)

    Mi se pare simptomatic...si oarecum de inteles...de ce s-au imputinat comentariile....

    Dar ! mi se pare la fel de suspect...si...oarecum de neinteles....! de ce nu se ia nici o ...atitudine.....de nicaieri...cel putin...la nivelul constiintei....Nu indemn la revolta...razmerita ....ci...macar luarea unei atitudini.....concrete ~ reale ...sa nu ne fie nici frica...nici rusine....ca-l iubim si vrem sa-l urmam pe Hristos.....Poate ca unii...vor spune : "poate ca...nu a venit momentul..." Serios...? pai...daca nici acum nu e momentul...atunci...cand ? ...cand...nu va mai fi nimic de facut...nici o sansa...?

    De multe ori m-am gandit...la ceea ce s-a intamplat...atunci...cu Petru...si cu lepadarea sa...la al 3-lea cantat al cocosului....Dar...daca ceea ce s-a intamplat atunci...cu el...asa a trebuit sa se intample...si...pentru ca...peste 2000 de ani...cand va sosi "momentul"...sa...fie ..."o pilda"...?

    Spun ca mi se pare suspect si de neinteles ...aceasta "tacere" si..."defensiva"....
    Atunci cand doar ! se punea problema cip-urilor in pasapoarte...permise auto...s-a facut f mare zarva...liste intregi cu semnaturi...luari de pozitie....in fine...multa agitatie...tulburare....o atitudine cert ofensiva...iar acum...cand e...ffff grav....! ( e vorba de cartea de identitate,in care ti se ia si amprentele...si multe alte date personale ) dintr-o data s-a asternut linistea........( !!! ???? ) sa fie oare.... cea...de dinaintea furtunii...? sau...resemnare...~ acceptare ( fara nici un efort de amanare sau trezirea de constiinte...? )
    Singura atitudine....se rezuma la aceste site-ri....ca informare...."comunicare" ...ar fi prea mult spus...mai ales cand "userii"...se afla sub auspiciul anonimatului....( nici nu stii cine posteaza...cu cine..."comunici"...)
    Oricum...salut aceasta initiativa...aceasta luare de pozitie...fie si sub forma virtuala.....
    Urmaresc cele 4 site-uri...( si articole...si comentarii...) si ma rog la Dumnezeu sa nu intru in confuzie...tulburare...in inselare...si sa ma ajute sa inteleg si sa fac...ceeea ce-mi este de folos....pentru sufletul meu...si a familiei mele...si pentru vietile noastre...de aici inainte....Nutresc nadejdea ~ speranta ca Dumnezeu ma va calauzi...si va lucra in folosul si nicidecum in raul meu...

    Cred ca...asa cum spuneam : sa ne punem nadejdea doar in Dumnezeu !...si sa incercam sa ne salvam...si sa actionam......doar prin noi insine....

    Dumnezeu sa ne ierte si sa ne ocroteasca !

  13. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ admin:

    Daca semnez, unde?
    Pe hartie sau pe device-ul electronic?
    Mie mi s-a refuzat posibilitatea de a semna pe hartie, precum si posibilitatea de a-mi fi scanata semnatura de pe pasaportul vechi.
    Mi s-a spun sa asa este sistemul, si ca e musai sa semnez electronic, repet, PENTRU PASAPORTUL SIMPLU TEMPORAR!

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @iustin
      poti semna pe suportul electronic, pentru ca nu repezinta semnatura electronica

  14. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Uite...sa va dau " un studiu de caz" :

    Ok ! Sa admitem varianta ca actele biometrice...nu sunt lepadarea propriu-zisa...si doar o...pseudo ~ cvasi lepadare...oricum inceputul unui pacat...inrolarea ~ indreptarea...spre un drum...care...e clar de-acuma...( cred ! ) ca...nu duce spre Adevar...spre Mantuire....deci..ca sa rezumam : e un pacat....!
    Dar...daca...dupa ce ti-ai luat acest act...pana la...pecetluirea...propriu-zisa...mori...? ( un accident...cancerele astea galopante...) Ei...?
    Bine... spovedesti pacatele la preot...te caiesti sincer pentru ele...si-ti iei angajamentul...sa nu le mai repeti......te impartasesti...
    Daaaa...dar...ce te faci cu acest pacat - actul de identitate biometric....in care ai acceptat sa-ti dai amprenta...si...ai semnat...? Parerea mea...e ca...reprezintacu un anumit fel de..."pecetluire"....de...lepadare....( chiar daca intr-o masura mai mica...) si...nu mai ai cum sa dai inapoi....( chiar daca...sa zicem...il arzi....) ...adica...genul de rau...pacat...ce nu mai poate fi indreptat....
    Intre timp...sa zicem...mori...si...nu mai apuci "pecetluirea" ~ lepadarea finala...

    Ei...ce zice-ti de asta...???????

    Dumnezeu sa ne ierte ! si sa ne ocroteasca ...

  15. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    APADOR-CH a solicitat Ministerului Administraţiei şi Internelor organizarea unei dezbateri publice a proiectului ordonanţei. Ca urmare ministerul a dat publicităţii un anunţ privind organizarea unei întâlniri care are ca scop dezbaterea publică a proiectului. Întâlnirea va avea loc vineri, 20 august 2010, ora 12, la sediul instituţiei (Piaţa Revoluţiei, nr.1A, Sector 1), Sala de Marmură, etaj II, intrarea A1.

    18 august 2010
    APADOR-CH
    Maria-Nicoleta Andreescu tel: 0733.078.721

    Data comunicatului lor este de astazi, 18 august. Sunt convinsa ca le-au dat un termen asa de scurt pentru ca asociatia respectiva sa nu poata aduna prea multa lume, sa nu faca valva, si cei de la minister sa impuste doi iepuri dintr-odata.
    1. sa dea raspuns unei cereri a unui ONG
    2. - CEL MAI IMPORTANT - sa bifeze pe lista ca au facut dezbatere publica la ordonanta cu pricina

  16. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nu vor indrazni sa oblige toata populatia sa-si schimbe deodata actul de identitate, ca nici nu pot face fata ei la atata munca; si cred ca de-aia au si pus problema atat de direct ca lumea asa sa inteleaga. DAR NU ESTE ASA.
    Fiecare merge sa-si schime actul de identitate la data cand expira cel pe care il are.
    Probabil ca asta urmaresc sa semene confuzie, si sa prinda pe cat mai multi in politie ca sa le schimbe actul; mi s-a intamplat sa merg la politie sa solicit schimbarea adresei, pt ca imi schimbasem domiciliul, si m-au prins si mi-au facut CI sub forma de card, cand buletinul inca nu-mi expirase.
    Stati linistiti fratilor , si duceti-va sa solicitati actul numai atunci cand va expira, si si atunci intrebati ce veti primi, ca sa puteti RESPINGE ACTUL CU MICROCIP, si apoi va predati in gija lui Dumnezeu. Si Domnul n-a lasat niciodata pe nimeni. Acelora Domnul le va gasi locuri numai de El stiute, ca sa-i ocroteasca de urgia pe care o va declansa asupra noastra Antihristul.
    Dar, nu ne tot spuneu sfintii parinti ai secolului trecut mereu: SIMPLIFICATI-VA VIATA ? Si asta pentru ca sa putem face fata, la ce va veni.
    Totul va merge incetul cu incetul, deci daca ne antrenam de pe acum vom face fata. DAR DOMNUL ESTE CU NOI ! Si impreuna cu El vom face fata.
    Cine nu poate sa renunte la confort material excesiv, chiar luxos, va pierde pe Domnul, Care El insusi a trait simplu cand a fost pe pamant in trup material.
    Haideti sa incercam sa ne salvam, ca de inteles, nu vad ce este de neinteles.
    CU DOMNUL !

  17. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ admin:

    Nu am inteles ce mi-ati spus.
    Dispozitivul de la directia de pasapoarte arata exact asa:

    http://i.clubafaceri.ro/clients/74/39363/70/dispozitiv-semnatura-electronica-lcd-1x5-hid-usb-39056_big.jpg

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @iustin
      acel dispozitiv a fost confundat de noi cu un stick de memorie ce contine semnatura electronica, care este un cod, o cheie de securitate...
      am corectat imaginea din articol... uita-te sa-ti dai seama cum arata
      http://apologeticum.files.wordpress.com/2010/08/semnatura-electronica-dispozitive21.jpg
      Multumim ca daca nu insistai tu intrebarile nu ne-am fi dat seama de eroare (confuzia a venit de la faptul ca sunt unele stick-uri de memorie cu ecran)
      ne cerem iertare

  18. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Aici am gasit despre semnatura electronica:

    http://apologeticum.ro/2010/08/12/semnatura-electronica-lagar-electronic-pentru-toti-oamenii/

  19. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @iustin

    Am inteles foarte bine, si am zis ca nu cred ca semnatura de mana nu e o semnatura digitala in adevaratul sens al cuvantului, care sa nu-ti dea voie sa iei Sfanta Impartasanie.

    Nu cred ca atitudini de genul "nu te-am intrebat pe tine" or sa ne ajute. Daca prigoana nici macar nu a inceput bine si noi ne tratam asa, sunt curios ce vom face cand va da cu adevarat un necaz serios peste noi.

    Bogdan.

  20. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dom'le...tot timpul am admirat si m-am inclinat in fata celor care ...intr-un discurs ~ expunere ~ dizertatie au reusit sa fie...sintetici !
    Mircea a formulat extraordinar !!!!! :

    " Prapastia ne sta in fata ! Desi pare la locul lui, documentul de identitate cu cip, NU ESTE LA FEL CU CELELALTE DOCUMENTE DE PINA ACUM ! Acesta este Documentul de identitate care ne defineste pe noi ca persoane,...."

    "....DOCUMENTELE DE IDENTITATE CU CIP TREBUIE RESPINSE ! ACESTEA NE DESPART DE HRISTOS ! Acceptarea acestora inseamna lepadarea de Dumnezeu, lepadarea de credinta ! "

    Da ! corect ! adevarat ! scurt si la obiect !

    Pe mine...nu semnatura electronica ma sperie...care...nu e atat de iminenta...; pana se aplica...mai dureaza vreun an ~ doi ~ trei...si...nu e chiar atat de necesra...si imperios obligatorie...Ceea ce e cu adevarat grav si obligatoriu...e acest act de identitate biometric IMPUS ( cu amprentele digitale...cu "preluarea imaginii" ( ! ? ) si...multe alte informatii....personale........ori...se stie ca ...fiecare om trebuie sa aiba un act de identitate ~ buletin....intr-o tara...societate....

    De asemeni...nu am incredere nici in memorii...petitii...fax-uri....pfff ! s-a dus vremea lor......
    Si...totodata...ca sa fiu sincera...nu am incredere nici in organizarea unui referendum...pe aceasta tema...din 2 motive :
    - prea multa lume...cu creierul spalat...
    - destui oameni ce pot fi manipulati...cumparati...
    - nu as avea incredere intr-un sistem corect de...vot ( fara inselaciune...falsuri....)
    Astfel ca...asa cum s-a intamplat in Elvetia ( parca...) la un referendum tot legat de o problema similara...a...iesit...50 + 1...impotriva....

    ....................

    Dumnezeu sa ne ierte ! si sa ne ocroteasca....

  21. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Am inteles din zicerile sfintilor parinti ca in vremurile din urma crestinii vor rezista tocmai pt ca se vor organiza in comunitati.
    Cat despre opozitie la actele cu cip-haideti sa strangem din nou semnaturi ori sa ne organizam ca in fiecare oras sa manifestam in fata primariei.Asa o sa vedem si cati suntem.
    Eu va zic ca nu suntem multi, ori mai bine zis ca suntem multi lasi.Eu am strans semnaturi impotriva cipurilor si acum lumea ma considera un fel de "nebuna" pentru vehementa cu care am fost impotriva si uneori imi strecoara rironic vreo remarca.
    Intr-adevar faptul ca nu toti isi vor schimba buletinele odata e un dejavantaj:opozantii vor fi raspanditi in timp:eu voi protesta anul acesta dar nu ma va baga nimeni in seama, tie iti va veni randul anul viitor,vei protesta dar nu te va baga nimeni in seama.Nu uitati ca Basescu aproape ca nu a bagat in seama cele 1 mil de semnaturi stranse de parintele Iustin.Si in general organizeaza dezbateri dar le manipuleaza in asa fel incat sa spuna ca nu exista opozanti.Oare oamenii acestia nu constientizeaza deloc responsabilitatea fata de sufletele oamenilor pe care ii conduc?!Ce le poate promite atat de ispititor incat sa-si duca neamul cu carul in iad?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @matei
      semnaturile stranse anul trecut pot fi folosite si acum, daca v-a fi nevoie

  22. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Mirela, vei fi acolo?
    Ne vedem acolo?

  23. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Gabi, cu voia Domnului, DA.

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Mirela
      de unde ai informatia aceasta: Întâlnirea va avea loc vineri, 20 august 2010, ora 12, la sediul instituţiei (Piaţa Revoluţiei, nr.1A, Sector 1), Sala de Marmură, etaj II, intrarea A1.

  24. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @admin am raspuns pe email,

    dar pentru toata lumea, documentul este si public, la finalul urmatorului articol de blog:
    http://legi-internet.ro/blogs/index.php/2010/08/19/romania-acte-de-identitate-biometrice-de-ce

  25. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    ????? Admin....de ce nu postezi...acel scurt articol pe care l-am scris azi....? am...comis vreo blasfemie...? am adus vreo hula catre Duhul Sfant...? Am...dat dovada de...erezie....? exista vreun semn ~ indiciu...ca...m-as fi indepartat de Calea cea Dreapta...? sau...poate...am pus...degetul...pe..."rana" ~ pacat...? E..."periculos" sa...afle si altii....si...sa li se deschida ochii ???? ...si...sa vada "lupii ( moralisti) in...piei de oaie...." aciuati...in turma unui bland si...cinstit pastor....?
    Cum oare m-ati putea convinge sau...as putea avea incredere....sa ma bazez...pe niste oameni ~ monahi~ieromonahi....care...dau dovada de mandrie...si...atunci cand..."se simt cu musca pe caciula"...~ descoperiti....se retrag iute ca sarpele in padure.....( ar fi minunat ! daca...rusinati...) ...; de buna seama...cunoste-ti si voi acea perfida politica ~ strategie...a diavolului... : ca sa te castige....infiereaza si el...alaturi de tine...iti da dreptate...in toate...te incurajeaza...pana cand...( nici nu-ti dai seama...! ) pici in capcana....
    ( Cei de la "Razboiintrucuvant"...merg pe alta filiera....~ strategie.....Cunoaste-ti deja clisheul ~ parola ( intalnita si la multi duhovnici...proecumenism ) : " nu intrati in panica...cip-urile astea nu inseamna neaparat lepadare...ci...UITATI-VA LA PACATE ! La ASTA TREBUIE SA VA FIE TOATA GRIJA..." si...bineinteles...mandria ~ aroganta de rigoare...! ))
    Daca nu-l postezi...nu-i nici o problema...pentru mine....dimpotriva ! e un advertisment in ceea ce ma priveste........si o confirmare...a unor incertitudini...a unor mai vechi indoieli.....
    Si...nu pot decat sa ii multumesc lui Dumnezeu....! ca mi-a deschis ochii la timp...cat inca nu-i tarziu....

    Dumnezeu sa ne ierte ! si sa ne ocroteasca !

  26. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Am mai facut aceasta propunere si consider ca BISERICA ar trebui sa ia atitudine , preotii calugarii , daca se considera cu adevarat slujitorii lui DUMNEZEU sa ne spuna ce cale ar trebui sa urmam, cum sa ne organizam si ce se poate face in aceasta situatie?

  27. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nu vreau sa deviez de la topic dar cred ca al mentiona pe fratele Saccsiv ca usa de biserica este cam mult prea departe de realitate . Si eu ca si fratele Saccsiv si ca si voi nu sunt de acord cu actele cu cip , dar spre deosebire de minunatul nostru frate Saccsiv care isi permite sa cenzureze pana si materialele de bun simt in virtutea unei logici numai de el stiute . Din pacate va ramane doar cu un nucleu de oameni obedienti si va pierde sansa de a cunoaste oameni noi care pot aduce o valoare reala blogului lui . Dar pe total cu exceptia faptului ca nu intelege ca el ca moderator trebuie sa fie neutru si ca nu poate sa fie in acelas timp jucator si arbitru site-ul lui este bine facut are foarte multe subiecte interesante .

  28. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Adevarata valoare a cuvintelor noastre expuse aici sau pe alte bloguri Crestin Ortodoxe va fi maxima atunci cand vom fi impreuna cu toti,fizic,fata in fata si nu ascunsi,deoarece asa dupa cum imi spunea parintele meu duhovnic,trebuie facut ceva impreuna(pe el il inteleg,nu are curaj ca isi pierde postul-locul parohial- lumesc,dar pe noi?) iar impreuna vom izbandi,iar daca nu vom intreprinde fatis demersuri de stopare a acestor infame legi lumesti pentru a purta peceta satanica(actele biometrice),atunci cum ne vom putea uita in ochii nepotilor si copiilor nostri?Cum sa facem sa ne pastram "averile lumesti" dar sa ne prefacem ca suntem Crestin Ortodocsi?Cum sa credem ca daca azi primim cu seninatate actele biometrice,maine putem sa ne ridicam ochii din pamantul unde fizic ne vom intoarce si sa privim spre Icoana Sfintilor Brancoveni,sau spre cea a Sfintilor Martiri ai temnitelor comuniste?Aici nu este vorba de panica si nici de vreun indemn la razmerita ci doar la indemnul de a ne dovedi in fata Mantuitorului ca intr-adevar suntem Crestin Ortodocsi si prin nume si prin fapta!
    De cine va este frica?Pentru Ortodoxie inaintasii nostri au luptat si au inrosit pamantul patriei fara frica,iar acum sunt in locasurile dreptilor,noi ce alegem?Cata vreme suntem "amortiti ori vrajiti" prin desertaciunile acestei lumi,nu vom fi decat cativa care vom fi poate martiri sau poate iude care nu am putut rezista la torturi dar un lucru este cert: am ajuns sa dezbatem nu lupta fatisa impotriva actelor satanice,cat unde si cand vom primi actele ca.... de,noi suntem Crestini Ortodocsi dar cu nitele carduri prin banci,un pic de buletin satanic si un permis inofensiv, de masina dom'le ca nu pot renunta la ea...iar eu un pacatos al acestei lumi serbade intreb retoric : sunt singur sau cu voi fratii mei intru Hristos?Mai sunt cateva luni si asteptati sa va spuna vecinii or colegii ca a vazut niste " anarhisti nebuni" la tv cum erau batuti si saltati de militienii acestor timpuri pentru a fi internati la balamuc?Atunci veti regreta ca nu ati facut nimic?Va fi prea tarziu!Poate o sa ma numar printre acei "nebuni" sau poate nici macar nu mai ajung pe acolo dar nu mi-e frica,caci CU NOI ESTE DUMNEZEU !!!
    ORTODOXIE sau Moarte!

  29. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    . http://profetiiortodoxe.blogspot.ro/2010/10/profetii-despre-vremurile-din-urma.html

Leave a Reply to eu Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*