Sergiu Nicolaescu – Un prigonitor al legionarilor a ales să plece de pe acest pământ ca un păgân

Sergiu-NicolaescuSergiu Nicolaescu a fost într-adevăr un mare regizor, de talie internaţională şi trebuie să recunoaştem că filme precum “Dacii”, “Mihai Viteazul”, “Mircea cel Bătrân” au făcut să bată în noi mai tare inima de român. Dar ce folos dacă acest regizor a slujit minciunii? Ce folos dacă şi-a bătut joc de cea mai adevărată mişcare pur românească, Mişcarea Legionară. Să zicem că a fost obligat de regimul comunist să fabrice minciuni la adresa legionarilor, dar după ’89 de ce nu a spus adevărul şi nu şi-a reparat greşeala? De ce-a ales să slujească tot comuniştilor, intrând în partidul lui Ion Iliescu?

Cu aceste întrebări îl vor întâmpina sfinţii, noii martiri ai neamului românesc, pe care i-a dat Mişscarea Legionară. Oare cum va sta în faţa lui Valeriu Gafencu, care a rămas legionar până la moarte? Sau ce răspuns va da poetului Radu Gyr, Părintelui Gheorghe Calciu, Părintelui Ilie Lăcătuşu? Să nu ne îndoim că vom ajunge să ne înfăţişăm tronului ceresc dacă în viaţa noastră am hulit vreun sfânt cu bună ştiinţă! Să ne apere bunul Dumnezeu de un astfel de păcat.

Şi ca semn că nici credinţa nu şi-a iubit-o, Sergiu Nicolaescu a lăsat prin testament să nu fie înmormântat creştineşte, cu slujbă făcută de preoţi, ci să fie ars la crematoriu, ca un păgân.

O fi acesta blestemul sfinţilor? Oricum este de luat aminte de cei ce hulesc Mişcarea Legionară şi nu vor să recunoască sfinţenia martirilor ce şi-au topit tinereţea în închisori, mărturisind pe Hristos şi dragostea pentru neamul românesc.

54 comments

  1. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Fiul lui Mihai Viteazul, Niculae in film : "M-am saturat sa stau printre calugari imputiti"
    In plus in film, el moare pe campul de lupta si Mihai e considerat vinovat.

    Realitatea:
    - Stim bine din ce familie provenea, cu mama, Doamna Stanca intrata in monahism, si bunica din partea tatalui la fel. Sa nu fi primit el educatia ortodoxa?
    - Niculae nu a murit pe campul de lupta in timpul vietii lui Mihai ci la vreo 10 ani dupa. Asadar se face caz pentru nimic. Eventual se si baga spaima in cei care au vazut filmul ca "vezi ma? nu e bine lupti pentru tara si neamul tau. uite Mihai Viteazul ce greseala a facut ca si-a pierdut fiul"

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @verde
      adevar ce zici, dar cu toate minusurile, interpretarea deosebita a lui Amza Pellea a impresionat pe multa lume. Asta e o dovada ca in filme, Adevarul este mai greu de surprins. Adevarul este viu, se traieste, se gusta, nu se fabrica de catre regizori.

  2. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    DUMNEZEU sa-l ierte, ca mai mult nu pot sa spun !
    Miscarea Legionara = cea mai adevarata si frumoasa miscare crestina din lume de trezire din somnul cel de moarte !

  3. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Se pare ca Sergiu Nicolaescu a fost mason inca dinainte de 1989. Doar presupuneri pe baza unor fapte ale sale, inclusiv fata de atitudinea fata de Biserica:

    Dacă citeşti condica de la Masoneria română, ai senzaţia că ai nimerit la o şedinţă de sumar de la Libertatea. Marian Vanghelie e mason („Am intrat într-o organizaţie etilistă“). Cristi Brancu este mason şi e surprinzător că Oana Turcu nu a lansat încă linia de creme hidratante pentru masoni. Dinu Maxer e mason, în condiţiile în care nimeni nu ştie ce altceva mai e el. Oreste este mason (dar în cazul lui e clar că au conspirat toate energiile oculte ale Universului). Masoni sînt şi Gheorghe Turda, Adrian Daminescu, Gheorghe Zamfir, Sorin Ovidiu Bălan sau Sergiu Nicolaescu, care a fost la revoluţie, deci măcar ştim de unde ni se trage. E mult loc în organizaţie: Piedone de la sectorul 4 e şi el mason, de unde putem deduce că deja a amplasat în faţa lojii un părculeţ cu 145 de băncuţe pentru pensionarii masoni, plus, din loc în loc, cîte un dinozaur cu neon, care reiterează vechimea ritului.
    http://www.catavencii.ro/Monden-talking-sezonul-masonilor-2011_0_215.html

    http://www.ioncoja.ro/publicistica-varia/sergiu-nicolaescu-a-murit-fara-sa-spuna-adevarul/

  4. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sergiu Nicolaescu a murit fără să spună adevărul! - Ion Coja
    http://www.ioncoja.ro/publicistica-varia/sergiu-nicolaescu-a-murit-fara-sa-spuna-adevarul/

    Când ne va spune Sergiu Nicolaescu adevărul?

    „Despre morți numai adevărul” – proverb egiptean antic

    Am declarat şi în Senat, în toamna lui 1996, când s-a discutat raportul comisiei de cercetare a evenimentelor din Decembrie 1989: rostul comisiei „Sergiu Nicolaescu” nu a fost să afle adevărul despre decembrie 1989, ci să le ofere autorilor loviturii de stat posibilitatea ca prin audierea martorilor să afle ce ştie lumea despre cele întâmplate în decembrie 1989. Ce anume s-a aflat din secretele loviturii de stat! Organizatorii revoluţiei aveau nevoie să ştie ce se ştie în rândurile oamenilor din afara conspiraţiei despre partea nevăzută (şi criminală!) a revoluţiei, pentru a lua măsurile de contracarare şi contrafacere a adevărului. Măsuri care nu s-au sfiit să meargă până la asasinat, cazul senatorului Şerban Săndulescu, bunăoară, care a plătit cu viaţa încăpăţînarea sa de a nu accepta versiunea Sergiu Nicolaescu despre decembrie 1989 şi de a formula altă ipoteză, alt raport! Mai mult decât oricine, vinovaţii de măcelul din decembrie 1989 aveau nevoie stringentă de ancheta comisiei parlamentare şi de prezenţa în comisie a unor oameni de-ai lor, de-ai celor implicaţi în revoluţie ca autori şi executanţi ai scenariului, cunoscători ai secretelor care trebuiau păstrate cu orice preţ.

    La început, când în fruntea comisiei a fost numit Sergiu Nicolaescu, m-am numărat şi eu printre cei care l-au contestat chiar şi ca membru al comisiei: Sergiu Nicolaescu trebuia audiat ca martor, ca actor şi, poate, ca regizor al aşa zisei revoluţii. Nu avea ce căuta ca anchetator al unor evenimente soldate cu sute de morţi, evenimente la a căror desfăşurare participase fără să ne fie clar în ce calitate şi cu ce justificare. Cine ne garanta atunci şi cine ne garantează chiar şi azi, că Sergiu Nicolaescu nu se numără printre vinovaţii de carnagiul din decembrie 1989?! Vinovat pentru premeditarea acestui masacru sau „numai” pentru neglijenţa sau incompetenţa cu care s-a amestecat acolo „unde nu-i fierbea oala” domnului regizor!…

    Prezenţei lui Sergiu Nicolaescu în comisie i se opunea un principiu de drept roman bine stabilit: Nu poate fi nimeni judecător în propria sa cauză. Mai tare decât dreptul roman s-a dovedit însă algoritmul parlamentar. Din pricina acestuia, deşi m-am oferit cu insistenţă, nu am fost acceptat în comisie…

    Despre reaua credinţă a lui Sergiu Nicolaescu s-au adus nenumărate dovezi. Ultima a adus-o însuşi împricinatul, fireşte, fără să-şi dea seama. Atunci când, în urmă cu câteva săptămâni, a găsit de cuviinţă să intervină în disputa dintre Cornel Dinu şi Petre Roman, confirmând la postul B1 TV declaraţia marelui fotbalist, precum că l-a auzit pe Petre Roman dând un telefon la care a vorbit ruseşte, asta în dimineaţa zilei de 24 sau 25 decembrie, în clădirea televiziunii… Am pus atunci întrebarea, pe care o repet acum: în raportul întocmit la Senat, Sergiu Nicolaescu a consemnat această informaţie pe care el însuşi o deţinea în chip direct, nemijlocit, ca actor al revoluţiei lui Peşte? L-a chemat în faţa comisiei pe Petre Roman ca să-l întrebe cât se poate de oficial cu cine şi ce a vorbit în acea dis de dimineaţă?

    Sunt convins că nu! Aşadar, de ce? De ce Sergiu Nicolaescu a ascuns acest detaliu care dă peste cap toată pledoaria lui Petre Roman, altminteri de nimeni luată în serios, cum că pe individ l-a făcut prim ministru valul de entuziasm revoluţionar al maselor, în chip spontan şi ne-programat.

    Mai vin azi cu o întrebare nouă pentru acelaşi preşedinte al Comisiei pentru Înmormîntarea Adevărului privind evenimentele din decembrie 1989. O întrebare la care nu voi accepta ca răspunsul marelui regizor să fie aceeaşi tăcere suverană, sastisită, de om care nu dă importanţă la toate nimicurile. De data aceasta martorii sunt mult mai mulţi: câteva zeci de muncitoare de la Apaca, croitorese, care în acele zile fierbinţi au primit sarcina de a confecţiona 3600 de steaguri tricolore, fiecare steag având o suprafaţă cam de un metru. Comanda venise din partea lui Sergiu Nicolaescu prin ministresa din acele zile. Nu Lia Ciobanu, refugiată la ambasada Ungariei prietene, ci adjuncta acesteia. Comanda fusese făcută aşadar de Sergiu Nicolaescu şi, adaugă sursa mea de informaţii, tovarăsul S.C., al cărui nume nu mă grăbesc să-l fac public, încerc să verific dacă nu cumva este vorba de altă persoană. În cazul lui Sergiu Nicolaescu nu există însă niciun dubiu că despre domnia sa este vorba. Informaţia este absolut sigură şi deja verificată de mine.

    Ce anume ar fi de mirare în comanda făcută de vestitul strateg al atâtor războaie virtuale, toate desfăşurate la Buftea, atent cinematografiate, dar nici unul real, adevărat? (Se pare că această frustrare l-a determinat pe pacientul Sergiu Nicolaescu să se implice atât de activ într-o poveste reală, cu gloanţe gloanţe şi morţi morţi, însângeraţi de propriul sânge, iar nu de vopsea şi alte trucuri cinematografice… Caz clinic?)

    Mirarea este că tricolorul românesc a suferit în „viziunea” lui Sergiu Nicolaescu o modificare neaşteptată: culorile nu mai erau egale! În tricolorul comandat de Sergiu Nicolaescu culoarea roşie rămânea la locul şi dimensiunea ei, dar galbenul sporea, invada pe diagonală jumătatea de jos a culorii vecine, a albastrului. Raportul dintre cele două culori fiind 1,25 la 0,75. Bizară modificare! Repetată în 3600 de exemplare!! Toate cele 3600 de steaguri au fost ridicate de la Apaca de un trimis al Armatei în numele aceluiaşi Sergiu Nicolaescu. Nu au fost folosite niciodată. Dar acesta nu este un motiv ca noi să nu ne întrebăm la ce urma să fie folosite acele steaguri însemnate într-un mod atât de neaşteptat!

    M-am adresat unui om de specialitate, adică unui fost ofiţer de securitate, teoretician şi practician al diversiunii, din întâmplare fost coleg de liceu militar cu Sergiu Nicolaescu, întrebându-l care poate să fie noima unui lucru atât de ciudat. Nu i-am dat niciun nume, ci doar precizarea momentului: decembrie 1989. Şi i-am cerut o explicaţie, un comentariu. Iată-le: De astfel de steaguri, cum nu ar mai fi avut nimeni, se puteau folosi pentru a se recunoaşte între ei numai membrii unei organizaţii conspirative, participanţi la acţiuni de stradă, de confruntare armată, unde era foarte important să nu-i confunzi pe tovarăşii de baricadă cu orice gură cască care a pus şi el mâna pe un drapel şi a ieşit în stradă să moară pentru democraţie! Cam la fel cum procedează masonii, având anumite semne discrete prin care să se recunoască între ei care sunt masoni, fără să se cunoască în persoană.

    În această poveste este impresionant numărul de steaguri, care trebuie raportat la faptul că, în principiu, la acţiuni de stradă, fiecare drapel este purtat de un grup de persoane. Cu alte cuvinte, numărul steagurilor, 3600, ne dă un indiciu despre numărul tovarăşilor de stindard ai lui Sergiu Nicolaescu: zeci de mii! Zeci de mii de „revoluţionari”, aşadar! Aflaţi sub comanda lui Sergiu Nicolaescu?!… Ei urmau să facă ceva împreună în acţiuni de stradă, dar nu e uşor de spus ce! Am putea deduce că în ce aveau de gând să facă se simţeau stânjeniţi de românii care deja erau în stradă, fluturând stindardul tricolor. Le trebuia un semn distinctiv de recunoaştere, acel tricolor deformat, nu ca să defileze cu el, ci pentru ca, în eventualitatea unui conflict între români şi români, purtătorii drapelului …sergiot să se poată identifica uşor între ei ca partizani de idei şi idealuri cu Sergiu Nicolaescu, con-militoni… Manevră destul de nătângă, rocambolescă, zic eu, ca nespecialist, căci exhibarea unui asemenea semn ciudat de recunoaştere îl ajută şi pe inamic să te identifice!… Dar cine ar fi fost inamicul? That’s the question!…

    Aşadar, domnule Sergiu Nicolaescu, se cuvine să ne lămuriţi despre ce este vorba în povestea cu tricolorul care merită să vă poarte numele. Iar mai apoi să apreciaţi singur cum se potriveşte povestea acestor 3600 de stindarde cu Raportul şi ancheta dumneavoastră asupra evenimentelor din decembrie 1989? Nu-i aşa că în Raport nu aţi suflat nici un cuvînt despre ce urma să se întâmple în timpul revoluţiei cu tricolorul acela, revizuit? Iar dacă aţi omis această mărturie, despre care eraţi în perfectă cunoştinţă, nu-i aşa că întreg raportul e lovit de nulitatea autorului ca martor şi judecător imparţial?!

    Un sfat: să nu negaţi şi să nu trageţi de timp. Daţi răspunsul corect şi repede. Sunt prea multe persoane implicate în executarea comenzii venite de la revoluţionarul Sergiu Nicolaescu. Iar majoritatea dintre ei nu mai au niciun motiv să tacă. Cine ştie? Poate explicaţia este simplă şi fără implicaţii majore, de interes pentru istorie sau justiţie. Vă rog să oferiţi explicaţia, cu indicarea dovezilor ce pot fi convocate pentru a vă crede! Căci pe cuvînt eu nu vă mai cred!

    Ion Coja

    Post scriptum: Acest text, în memoria computerului meu este înregistrat cu data de 17.06.2010. În jurul acelei date am postat pe site acest text și l-am dat la publicat și la „Tricolorul” și „Totuși iubirea”! L-am trimis și la câteva adrese de E mail, ale unor persoane apropiate de Sergiu Nicolaescu. Am procedat în așa fel ca să ajungă la numitul Sergiu Nicolaescu întrebările mele. Nu mă așteptam să le răspundă și chiar așa a făcut: a făcut pe mortul în păpușoi! Acum nu mai face pe mortul!… Nu mai minte, nu mai fabulează, nu mai induce în eroare pe nimeni. Păcat de unele lucruri bune pe care le-a făcut ca regizor care a știut să se orienteze. Oare ce-o să rămână din ele atunci când le va ajunge din urmă adevărul?!…

  5. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Filmele istorice facute de Sergiu NIcolaescu sunt frumoase, dar nu respecta intotdeauna adevarul istoric. De exemplu in filmul Mircea, nepotul marelui domnitor e prezentat ca Vladut cel caruia i se da la un moment dat dreptul de a ordona tragerea in teapa a unor tradator. Se lasa sa se inteleaga ca ar fi Vlad Tepes. Ori, in realitate Mircea a murit in 1418 si Vlad s-a nascut mai tarziu, in jurul anului 1430.

  6. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    i-mi pare rau pt. el. a ales sa-si arda trupul. mare inselare inspirata de draci si transformata de-a lungul timpului in obicei pt. pagani. vrajitorii, cei inselti de dracii arhiconi(teologii iadului)adica sectarii(si nu numai) care sunt trimisi dupa moarte sa-si arda trupurile in mormant(par. Cleopa) si toti ratacitii pe care-i convinge dracu sa-si arda trupurile, nu vor avea parte de a doua venire si nici de invierea trupurilor. mare inselare prin care iadul a castigat milioane de suflete.

  7. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Din pacate a fost un denigrator al Miscarii Legionare si nu cred ca s-a dezis de politica comunista pe care a propagat-o prin filme. Sa se indure Dumnezeu si sfintii dati de Miscarea Legioanra de el! Dumnezeu sa-l ierte!

  8. crestinul ortodox

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    pe televiziunea nationala a rulat in aceasta seara 03.01.2013 filmul intitulat doar “Mircea “nu si Ce Batran cum ne spune si arata ADEVARUL ISTORIC
    toate bune… pina am vazut semnele masonilor in acest film ;insasi Sergiu Nicolaiescu care in a jucat in acest film a aratat vizibil in ochii acestui popor orbit de minciuna si trucajul Istoriei anume semnul clar satanicesc , tinand fraul calului si cele doua degete ridicate in sus , semnul coarnelor si cu ‘stop cadru’ pe acest semn un fel de long time …
    asemeni mehmet in replica data vizitiului ‘ben gay cate zile i-am sorocit lui Mircea pentru raspuns , la care vizitiul turc a raspuns 6 , inaltimea ta ; si atunci mehmet a spus 6 ragaz 6 ragaz(de cateva sec ) 6 … adica
    semnul fiarei pus in regizarea din cadru si aratat , pronuntat fara menajament
    acestea doua sunt cele Mai Clare … mai sunt si altele …precum ca acest film rulat pe tvr1 este fim regizat de masoni unde raposatul sergiu nicolaescu dovedeste clar apartenenta sa masonica …
    astfel au trucat istoria si vor indobitoci aceasta Natie si a indeparta-o de Neamul Sau Adevarat si Credinta Cea Sfanta – ORTODOXIA …
    iar referitor la inmormantare lui sergu nicolaiescu , DUMNEZEU sa-l ierte … candva a fost crestin …dar
    paganii si cei lepadati de DUMNEZEU ADEVARAT , ADEVARUL i descopera si Arata ce au fost si cum au fost in viata crestin sau pagan
    amin!

  9. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Cum a trait -asa a murit .Spunea ca este nefericit ....de ce oare ?Nu si-a gasit linistea pe pamant ...nu o va avea nici dincolo.Cand il ai pe Dumnezeu -stii si simti ca ai totul ----el nu a simtit asta .Acum nu va fi intrebat cate diplome si ce cariera a avut la ce inaltime la adus mandria -caci toate le-a facut ptr.slava lui nu a lui Dumnezeu .Dumnezeu sa-l ierte !

  10. crestinul ortodox

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    iar incinerarea este o practica pagana antihristica ce se leaga de new-age
    iar masonii isi dovedesc inca odata apartenenta de aceasta miscare oculta satanica numita new age pentru ca asa considera prin gandirea slujitoare tatalui minciunei pina si trupul Dat si Creat de DUMNEZEU ADEVARAT nu vor a-l da celui Ce Este CREATORUL A TOATE CE VAZUTE si NEVAZUTE ...
    si aici se adevereste ce a spus insasi Mantuitorul
    'plecati de la MINE blestematilor in focul cel vesnic gatit voua de la intemeierea lumii , voua si celui pe care l-ati slujit tatal minciunei '
    'si vor merge cei blestemati cu trup si suflet in focul vesnic '
    cei 'blestemati' sunt cei care si-au luat blestemul iadului asupra lor adica acest numar 666 , pe acte , pe corp si au slujit acestuia
    Amin!

  11. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Crestinul nu are voie sa dea dispozitie sa i se incinereze corpul, pentru ca astfel ar incalca voia lui Dumnezeu, Care a spus:
    "pământ eşti şi în pământ te vei întoarce" (Facerea/Geneza 3:19),
    deci, pamant, nu cenusa.

  12. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nu cunosc exact ce spun Canoanele, insa ma refer strict la Biblie. Intr-adevar, in Geneza scrie "pamant esti si in pamant de vei intoarce", dar in traducerea in engleza, sintagma este "ashes to ashes, dust to dust". Cunoaste cineva exact sintagma din ebraica?

  13. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ Ioan
    De unde știi aceasta? Cum să nu mai aibă parte de învierea obștească? Cât de păcat o fi, nu este învierea universală?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      care inviere universala frate ?daca ti'ai dat trupul dracului (prin foc )care trup invie la nicolaescu ?Caci invie trupul ce se intoarce in pamant ...iar a lui este dat anatemei mult m ai grav decat blestemul...a lui ramane vesnic in iad ce nevoie m ai are de judecata ...deja sentinta lui e definitiva :))

  14. crestinul ortodox

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    pentru ca cei 'blestemati' merg direct in focul vesnic si cu trupul si cu sufletul ...
    cei ce aleg incinerarea sunt newageistii dar mai rai decat aceasta incinerarea e ca si-au luat blestemul iadului asupra lor s-au inchinat si se inchina la acest numit 666-blestemul iadului
    de asta sarpele tot sarpe este si musca rau improscand otrava ...
    pentru ca s-au crezut ca DUMNEZEU si s-au inaltat intru mandrie precum tartorul pe care l-au slujit si s-au inchinat , adica spurcaciunea cea mare , ...
    de asta pentru ei acest draci fara coarne , masonii , evreomasonii , iehovisti si vrajitorii lumea este precum tabla de sah si piesele sunt asezate si regizate cu ce dicteaza si regizeaza spurcaciunea cea mare , cu ce dicteaza antihristul pe care si vor a-l introna prin ordinea mondiala ce se anunta cu viclenie pe toate planurile ...
    oare chiar NU SE VEDE ...?
    in functie dupa cum slavesc pe tatucul lor , tatal minciunei , spurcaciunea cea mare chiar si sicriul le este sigilat sau daca aleg a iesi din aceasta gheara a satanei ies cu picioarele inainte ... astfel in functie de cum se inchina si slavesc pe mamona isi primesc recompensele materiale , banesti si lumea ce le-a fost la picioare DAR iadul vesnic este plata lepadarii de DUMNEZEU ADEVARAT si plecaciune la mamona
    pentru ca si-au vandut sufletul diavolului , iar cind pune gheara necuratu , ucigal-ar SFANTA CRUCE pune gheara de tot si pe suflet dar si pe corp ...
    ADEVARUL VA STA IN PICIOARE si VA STA PINA CAND VA APARE LUMINA ADEVARATA ce va taia capetele sarpilor ce stau pe Acest pamint si invenineaza , otravesc , spurca si vor a mi-l inchina spurcaciunii celei mari ...
    DAR Va Fi LUPTA Intre BINE si rau pe Acest Pamint si BINELE VA INVINGE
    AMIN!

  15. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Câți din politicienii actuali sau chiar dintre români, cunosc adevărul despre Mișcarea Legionară? Siteul prezent Apologeticum a adus lămururiri imbatabile despre lumina acestei Mișcări. Sergiu Nicolaescu a creat filmele respective, pentru a denigra și perverti adevărul istoric al naționalismului ortodox (cel autentic), la comandă comunistă. Orice film este o nouă creație care poate modifica sursa de inspirație, numai că aici, personajele, ce reprezentau legionarii erau lucrate în mod voit după modele psihiatrice specifice propagandei bolșevice.
    Despre Sergiu Nicolaescu se va discuta mult, mai ales despre ”omul și politicianul”, care par a fi cu totul altfel decât, subiectul nostru, ar fi lăsat să se vadă. Se pare că vom auzi lucruri ce ne vor oripila.

  16. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @prahovean: par. Cleopa-ce se intampla cu trupurile oamenilor dupa moarte. par. Argatu-ce patesc vrajitorii dupa ce mor. sf. Andrei cel nebun pt. Hristos-rugaciunea pt. a nu fi ars trupul unui pacatos. la a doua venire cei nascuti din(apa si duh)au nevoie de un trup(nestricacios)ca sa intampine pe Domnul. trupul cel duhovnicesc care a inviat pastreaza caracteristicile trupului material care a murit. daca acesta a fost ars celalalt ce sa mai mosteneasca ?

  17. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ George
    "In the sweat of thy face shalt thou eat bread, till thou return unto the ground; for out of it wast thou taken: for dust thou [art], and unto dust shalt thou return."
    (Geneza 3:19 in versiunea King James Version, traducerea clasica engleza).
    Deci, "dust', nu "ashes".

  18. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Imi pare asa rau ca cei ramasi tin cont de o prostie spusa intr-un moment de inconstienta. Cum sa arzi un actor cunoscut stiind ca nici un om din cei ramasi nu poate accepta asa ceva. Trebuia dus la Bellu undeva pe aleea actorilor, sa se auda slujba facuta pentru sufletul lui, multora parandu-le rau macar acum ca a murit (zic, poate, ca sa nu judec) nepregatit. Se adauga o tristete si mai mare vazand lgatura dintre celebritate si sansa mare de a ajunge in iad dupa o asa viata si asta din cauza ca mintea este preocupata numai sa se dea mare cu propriile realizari. Luati de valul propagat de mass media, nu fac altceva decat sa incerce sa arate ce mari sunt ei, nestiind ce nenorocire ii asteapta la sfarsitul acestei vieti si inceputul celei vesnice. In general in domeniul artistic totul s-a transformat intr-o ducere in ispita a celorlalti, prin aspectul fizic, miscari, gesturi, fel de a da interviuri etc O mare nenorocire este acest domeniu al cantatului, al dansului , al actoriei unde esti obligat sa injuri sa fii violent fizic si verbal sa spui lucruri gresite, sa dai un exemplu gresit etc As recomanda celor care au copii sa nu-i dea la dans, la muzica, la atorie, la concursuri de miss pentru ca ii nenorociti definitiv, ii trimiteti cu mainile voastre in iad. Se vor implica pentru ca este aici si patima mandriei, a banilor, li se creaza o falsa preocupare. Isi vor da importanta cu ce fac ei, vor astepta sa fie laudati. Numai nenorocire este in acet domeniu artistic si asta o spun dupa ce mi-am dorit si eu sa ma implic mai demult. Acum vad ca pe o panta abrupta, care duce direct in focul cel vesnic. O tragedie pentru acel om si pentru cei curiosi de cum se manifesta. Vai de capul celor implicati in asa ceva, multi o sa ajunga ca iov sa-si blesteme ziua in care s-au nascut cand o sa vada unde i-a dus o asa "activitate."
    Ramane pentru cei de pe acest site si altii carora li se va spune, sa fie dat si acest nume Sergiu sa fie pomenit 40 de sfinte liturghii pentru ca acesta e motivul pentru care se citesc acele nume: sa li se ierte din pacate, pentru ca e scris ca si suflete din iad au fost scoase prin jertfa cea fara de sange, prin citirea la Proscomidie a celor care au mare nevoie de acest ajutor, din partea celor care traiesc si au datoria de a da si aceste nume spre a fi citite pentru a li se usura din pacatele facute. Aceasta este atitudinea crestina. SN a fost botezat ortodox si chiar daca a gresit asta nu inseamna ca nu trebuie sa pomenim acel nume, de fapt toti am pacatuit. Si cei dragi au avut pacate si ne grabim sa le dam numele sa fie pomenite, ar fi bine sa il punem si pe acesta si pe altele cum ar fi Serban Ionescu etc pentru ca in acest mediu STRICAT poate nu e cine sa stie ca trebuie sa faca acest lucru. Poate nu au avut preocuparea de a afla ce trebuie facut, iar un om face o fapta buna cand da si aceste nume pentru a li se ierta din ce au gresit.
    Cei care stiu ce se intampla cu sufletul omului ar trebui sa fie cuprinsi de o mare mila, aduce-ti-va aminte de ce este scris si ca acest Sergiu Nicolaescu nu mai poate face nimic pentru mantuirea lui. Pot insa cei ramasi. Dumnezeu sa-l ierte.

  19. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Daca e scris ca toti vor invia, asa va fi, chiar daca trupul lor a fost distrus de altii prin ardere. Oare sfintii mucenici care au fost arsi nu vor invia, cei care accidental s-au ars cu totul in instalatii industriale nu vor invia? Cei care au ramas pe fundul marii si din care nu a ramas nimic vizibil nu vor fi si ei la obsteasca inviere? Toti vor fi acolo pentru judecata finala, toti cei din toate veacurile.

  20. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    http://www.cotidianul.ro/sergiu-nicolaescu-si-planul-secret-pentru-james-bond-ul-romanesc-20354

  21. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sustin si eu cele spuse de grigore: toate trupurile vor invia (arse, ingropate, pulverizate etc)!!! Cel ce a fost drept in viata va trebui sa se bucure si cu trupul in Imparatia lui Dumnezeu, iar cel ce a fost nedrept si departe de Dumnezeu va trebui sa sufere in iad si cu trupul, impreuna cu care a pacatuit!

  22. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nu incinerarea intamplatoarea este pacat, ci alegearea acesteia. Dar toti trebuie sa avem nadejde in mila Domnului, fara a o ispitii.

  23. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    vroiam sa scriu si eu ceva..... apoi ma gandeam ca poate o sa fac greseli de ortografie si o sa fiu degradat pentru ele...... apoi am prins curaj, ma gandeam ce ar face un crestin.

    si ma gandeam ca poate ar plange pentru sufletul acestui om, pt ca, dupa cum spune un mare sfant ( pe care nu mi-l amintesc acum.... deci criticati-ma ) , nici un om nu este rau cu desavarsire.

    si inca imi veneau in minte cuvintele parintelui Arsenie Papacioc ( sper sa nu gresesc si sa fiu exclus din acest dialog-monolog ) , "despre morti numai de bine".

    si totusi .... suntem noi smecheri, ortodocsi 1000 dintr-o 100, sa stim cine se mantuieste si cine nu....
    ....e clar ca noi suntem fariseii...

    va rog iertati-ma si in caz ca imi apare commentul, va intreb.:

    Sergiu Nicolaescu era eretic...era pagan ??? stiti voi prin ce a trecut omul asta ? L-ati cunoscut macar unul din cei care scrieti aici????

    Doamne, ce bezna a mintii.....

    Dumnezeu sa ne ierte....

    EU UNUL NU L-AM CUNOSCUT, AS AVEA CATEVA SA II REPROSEZ, DAR ACUM ESTE MORT !!! Doamne... a murit un om si noi aruncam cu pietre in el.... MORT CUM ESTE !!!

    ... ce idilic pare crestinismul....

    iertati-ma si Doamne ajuta !

    un oarecare !

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @un oarecare
      povestea lui Sergiu Nicolaescu trebuie sa fie spre luare aminte si de alti hulitori ai legionarilor... din acest motiv a fost scris articolul, si nu spre denigrarea mortului, care oricum nu mai poate schimba nimic.. dar poate se vor intelepti altii

  24. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @oarcare am inteles si fii sigur ca oricui de aici ii pare rau de ce s-a intamplat cu acest om. Oare nu un crestin este primul care sufera pentru aproapele lui, nu un ortodox este primul care spune si altora despre suferinta cuiva, despre nevoia de a face ceva prin care si sufletul aceluia sa se mantuiasca. Va trimite acatiste pentru a fi citite de oameni specializati adica de preotii si monahii din manastire, il va pomeni pentru a i se sterge din pacate chiar si acum cand cel care a murit nu mai poate face nimic pentru asta. Fac altii pentru el. Dar mai gandeste-te ca mai sunt si altii in viata si pentru a nu repeta si ei aceeasi greseala trebuie spusa, asa cum zici si tu cuiva drag sa nu faca un lucru rau. Nu arunca nimeni cu pietre ci doar observa ceva care nu face bine celor ramasi. Exista riscul ca cineva sa repete aceasta greseala. Cand sa se spuna aceste lucruri ? Acum cand parerea de rau pentru acel om, este inmultita de durerea care o ai cand vezi unele greseli care pot dauna starii sufletului. Nu au acesti oameni mila, grija, dorinta de mantuire? Ei au dar se ingrijoreaza de unele atitudini care pot strica drumul pe care orice suflet il face dupa iesirea din trup. Durerea pentru acel suflet o are doar cel care a mai citit in unele carti despre ce il asteapta pe cel care nu a facut mai mult bine. Acea tragedie a sufletului cand ii vede pe cei care vin sa-l chinuiaca vesnic nu poate fi descrisa. Dar ortodocsii o stiu si au o suferinta mai mare chiar decat unele rude. Asta ii fac sa aiba grija si de cei ramasi spunandu-le sa nu faca anumite fapte si sa actioneze in directia cea buna.

  25. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sergiu Nicolaescu este nepotul generalului Cambrea, comandantul Diviziei Tudor Vladimirescu, formată şi instruită în URSS de Ana Pauker. Beneficiarul regimului Ana Pauker-Silviu Brucan? Sergiu Nicolaescu. În anul 1947 era în prag de absolvire a Şcolii de Ofiţeri de Marina! Acum are loc un moment periculos pentru destinul tânărului Sergiu Nicolaescu. Tatăl sau e arestat, ajunge la Canal. Intreaga securitate română căzuse în mâna evreilor. In urma arestării tatălui său, este sfătuit să se interneze în spital şi neprezentandu-se la examene, a ramas fără Şcoala de Ofiţeri de Marină. Securiştii evrei nu-l abandonază, dar nici Sergiu Nicolaescu nu-i va părăsi niciodată. Termină o facultate tehnica şi ajunge inginer. A lucrat nu oriunde, ci în întreprinderile Ministerului Apărarii, în Departamentul Special, în 1954 fiind director la una din acestea. Nu a fost invitat să fie si ofiţer de securitate, nici nu a solicitat aşa ceva, dar trăia în chiar mediile inteligenţei şi puterii politice evreieşti. Cu aceştia ajunge să acţioneze în Decembrie 1989 la înlăturarea şi împuşcarea lui Nicolae Ceauşescu şi la consolidarea regimului iudaic post decembrist. KGB-iştii bolşevici de după 23 august 1944, rudeniile, urmaşii acestora, preiau din Decembrie 1989, toate frâiele puterii politice, precum cei de după 23 august.
    Jocul la doua capete, KGB-MOSAD, sau, mai cuprinzător spus, KGB-evreimea internaţionala, este de notorietate publica.
    Pentru Sergiu Nicolaescu, cel mai mare om politic este Silviu Brucan. Această opinie şi-a exprimat-o cu claritate, în ultimii ani, de mai multe ori.
    sursa:
    (A treia lovitura de stat evreiasca , Decembrie 1989 - de Gheorghe Gavrila Copil )

  26. crestinul ortodox

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    pt grigore , oarecare si daniel

    "Sergiu Nicolaescu era eretic…era pagan ??? stiti voi prin ce a trecut omul asta ? "
    dar oamenii care mureau la revolutie stiti voi PRIN CE AU TRECUT , ca Afara se murea pe strazile Bucurestiului si la televizoare rula film cu si de ... sergiu niccolaiescu ce arata curve si bordeluri din occident si viata destrabalata ca fiind una normala ???
    ati uitat ... Nu ,n-am uitat ...eram inca un copil atunci si tin minte cum ai mei unchi , matusa , bunici spuneau asta inseamna libertate cum se arata aici ...
    insa ma intreb si acum peste ani ESTE OARE ADEVARATA LIBERTATE pentru care au murit atatia tineri iesind cu piepturile in fata SA ALUNGE dictatorul sa SALVEZE televiziune care urla ca sunt bantuiti de teroristi ...sa avem ce manca , sa avem caldura si lumina in case ..
    pe acestia I-ATI UITAT CARE CADEAU SECERATI de gloante pentru A Fi Mai Bine iar , iliescu vorbea la balcon si nu patea nimic , iar sergiu dadea filme cu curve din occident iar multimea de tineri murea pe caldaram Sfintind cu Sangele Lor Acest Pamint ...
    Atat Vreau Sa Va ADUC AMINTE la CEI CARE ATi UITAT Aceasta 'revolutie' sau mascarada cum ii spuneti S-AU JERTFIT OAMENI Tineri si In FLOARE VARSTEI PENTRU O VIATA MAI BUNA pentru care Justitie nici in momentul de fata nu a gasit VINOVATII ..
    pentru a avea Aceasta LIBERTATE A CUVANTULUI Lasata cu Mult Pret noua celor de azi si dea continua LUPTA PENTRU ADEVAR si DREPTATE Pe Acest Pamint , LUPTA INCEPUTA DE EI MARTIRII SI EROII ACESTUI NEAM
    caci VINOVATII care au ucis miseleste precum in 'turma de oi ' au fost si sunt printre noi sunt 'oameni; de Multa Vaza , dregatorii inalte sunt bine ancorati pe spatele nostru pentru ca sunt lighioaiele spurcate de pe spatele Acestui BOU numit ROMANIA ;
    "dar BOUL , Va Incepe A rage , A se ridica in doua picioare , corvoada A-si arunca si A se rascula " spun Sfintii Parinti -Monah Aghatanghel
    si nu comparati Un SFANT al carui trup a fost Ars pentru HRISTOS cu unul care s-a lepadat de HRISTOS sau a facut parte din organizatii antihristrice precum masoneria ...
    ce nu va este Clar , ....
    cei vanduti diavolului S-AU LEPADAT DE BOTEZUL CRESTIN ORTODOX fapt pentru care si fac alegerea de a -si incinera trupul ca RESPECTA Intrutotul Voia lui scaraoschi , Ucigala-ar SFANTA CRUCE
    MASONERIA ESTE SATANA FARA COARNE pe Acest Pamint ..nu ma credeti ca asa va este dat sa fiti muti , surzi si orbi la ADEVAR
    INSA VA VENI SI ACEST TIMP Al Rafuielii Intre BINE si rau pe Acest pamint si BINELE VA INVINGE PE ACEST PAMINT ca-I SFANT , SFINTIT DE SANGELE MARTIRILOR si SFINTILOR DE AICI
    amin!

  27. crestinul ortodox

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    mai voi vedeti ...ce vad
    Onoruri Militare pentru unul ce a fost mason care a ales a fi pagan si Strain de Neamul Romanesc de Credinta Acestui Neam ORTODOXIA CE INTERZICE Clar INCINERAREA
    ..
    vedeti sau sunteti orbi in a nu vedea
    Onoruri Militare pentru cel ce facea filme cu semnele satanei si numarul fiarei , regiza si punea filme cu destrabalarea si bordelurile din occident , in 23-30 dec '89 cand afar se murea pe capete iar tinerii mureau pe caldaram strigand Jos dictatorul , Jos comunismul
    cum Onoruri Militare ...
    PTUU ! am juns o natie de cacat , Calcata in picioare si pe grumaz de masoni si jidani care sunt vanduti diavolului si vor a ne ingenunchea si a ne vinde ...
    VOR A VINDE Acest POPOR la fiara antihristica ca spurcaciunea cea mare ii intronata pe acest pamint la carma tarii
    MAI TREZITI-VA SA NU VINA MANIA LUI DUMNEZEU , sa se Caste Acest Pamint de a ne inghiti de vii Ca HULA LA ACEST NEAM de Martiri si SFINTI mi este Dat sa vad si sa Aud ...
    DAR CAT AM SA TRAIESC VA STAU spurcatilor IMPOTRIVA ca nu sunt singur la Acest DRUM , VA STAU CU SFANTA CRUCE Pina IZBANDA VA FI A ORTODOXIEI Pe Acest Pamint Sfant , VA FI IZBANDA SFINTILOR ACESTUI PAMINT CA EI SUNT STAPINII AICI si nu voi spurcati de masoni si jidani serpi ce colcaiti pe acest pamint si improscati otrava
    VA STAU IMPOTRIVA CU SFANTA CRUCE si MAICA DOMNULUI ESTE CU NOI , PAVAZA si ACOPERAMINT
    Amin!

  28. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Am citit cu mult interes comentariile .Fiecare are dreptate in sustinerea faptelor si mai ales in aflarea ADEVARULUI Acelasi lucru il sustin si eu .SN a plecat cu multe secrete ?A lasat poate undeva Adevarul despre 1989? Vom vedea .

  29. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nu -mi vine sa cred ceeace tocmai am citit, nu am fost prea atenta am crezut ca acest actor nu a stiut regulile incinerarii si ca a avut un moment de ratacire, singuratate , suparare cand si-a hotarat propria inmormantare, poate totusi este adevarat .Insa faptul ca a fost promotorul uciderii sotilor Ceausescu nu-mi da pace, ca ar fi fost omorati oameni din cauza lui si a tainuit acest lucru, cred ca viata a facut din el un "rebel". Poate si faptul ca a murit tot de sarbatori ca Ceausescu , nu a fost intamplator, caile Domnului sunt nestiute. Domnezeu sa-l ierte!

  30. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    eu nu prea inteleg de ce il regreta lumea pe SN...daca ar fi sa ne luam dupa parerea celor din familia lui ( si implicit si a lui , probabil )Ortodoxia e ceva inapoiat ...iata :

    " Iolanda Nicolaescu (sora lui SN) a mai marturisit ca Adrian Sarbu de la PRO TV, prieten foarte bun cu Sergiu, a cerut ca preotii de la Casin sa tina o slujba pentru defunct, dar ca acestia au refuzat deoarece urma sa fie incinerat apoi.

    "Domnul Sarbu de la PRO TV a vrut sa se ocupe de tot, a cerut o slujba, a vrut sa il depuna la Casin si preotii au spus ca nu au voie. Ei erau foarte buni prieteni. Sunt ideile ortodocsilor inapoiati, catolicii nu fac asa. El a vrut sa fie incinerat, asta e dorinta lui. M-a sunat un preot si mi-a spus ca ortodoxia nu permite. Domnul Sarbu va face un fel de mormant pentru el, va lua coroanele si crucea si le va depune simbolic la Buftea", a mai spus Iolanda....

    articolul integral este aici:
    http://www.wowbiz.ro/sora-lui-sergiu-nicolaescu-socheaza--nu-exista-nicio-hartie-la-judecatoria-sectorului-1--este-o-inventie_34976.html

    Deci:
    1) SN nu-i ortodocs
    2) un jidan pe nume Sarbu cere preotilor ortodocsi sa ii faca pe plac , de parca ei jidanii pot face ce vor din Ortodoxie

  31. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    L-au pus intr-un sicriu ca s-ai dea foc,eu stiu ca sicriul este pentru ingropare.Si pe linga sicriu ciudat a fost ca am vazut si o cruce,crucea este simbolul crestinilor iar ei au defaimato prin nebunia lor.

  32. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Acest om a slujit diavolilor toata viata ,a complotat la lovitura de stat din ' 89 si la distrugerea Romaniei ,predand-o masoneriei evreiesti , nu a avut nicio credinta ,dupa cum a trait ,tot asa a murit , mai mult ,l-au luat demonii in primire pe veci si il vor tine cu atat mai mult ,cu cat a dorit sa fie incinerat ca un pagan ce-a fost .
    L-am vazut acum cateva luni ,mai precis in vara ,la o emisiune televizata ,in care discuta cu cineva in contradictoriu ,avea o privre care exprima o ura ce nu s-a mai vazut intre oameni ,asupra acelei persoane ,incat te inspaimanta acea privire si nervozitate cu care discuta .
    Numai un om stapanit ,posedat de demonul urii si a raului ,putea sa se manifeste asa ,in vazul oamenilor care priveau la tv .
    In fata lui Dumnezeu ,nu conteaza ca ai fost actor sau imparat ,daca nu ai facut voia Lui ,nu esti nimic si te alegi cu osanda vesnica .
    Acest om ,nu va "invia "din cenusa ,in care singur s-a transformat din om ,creat dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu ,ci la invierea de obste ,va ramane in focul iadului ,la fel ca toti cei care cer acest lucru , sa fie incinerati .
    Vor invia din focul in care au ars unii care au avut acest sfarsit ,independent de vointa lor ,ceea ce este o diferenta ,ca de la Cer la Pamant .
    Nu-i singurul dintre actori care-si doreste incinerarea ,atunci cand se vor sfarsi .
    Am vazut inmormantari ale artistilor ,date pe posturile tv ,in care cei prezenti ,aplaudau mortul mergand la groapa ,asa ca pe scena ,starnind rasul cat si plansul pt sufletele lor ratacite si intunecate ,fara credinta si un minim de cultura duhovniceasca ,care se cere unui om care traieste intr-o tara ortodoxa ,in care bisericile sun la tot pasul si exista posibilitatea sa cercetezi credinta si sa cunosti cele mai elementare lucruri si sa te comporti la o inmormantare ,facand semnul Sf Cruci ,rugandu-te pt cel mort ,nu sa aplauzi ca un discreierat .
    Acesti oameni sunt rupti de cele duhovnicesti ,n-au credinta ,au slujit toata viata lor ,doar lumii si deloc lui Dumnezeu .
    Daca va fi inmormantat crestineste ,cu preoti si cu trupul intreg in sicriu ,vor fi primite rugaciunile oricui pt sufletul lui ,dar daca va fi incinerat ,el cerand aceasta ,nu vor fi primite rugaciunile nimanui ,dupa cum chiar Biserica nu-i va face nicio rugaciune ,fiind impotriva canoanelor .

  33. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    merita recitit acest comentariu al lui "cca", citat mai jos, copiat de mine dupa autor!
    Este cel mai penetrant: SN a fost un disimulator/impostor care ura romanii si se dadea drept crestin ortodox, asa cum l-au invatat in secret cei din care se trage si pe care i-a urmat in intregime.
    Sora lui idem: este de un dispret maxim modul in care descalifica ea ortodoxia.Asta n-a fost crestina niciodata!
    Cavoul lor este construit tocmai spre a dezorienta opinia publica prin disimulare,asupra adevaratei lor identitati si mai ales a urii lor fata de romanii pe care , ei,- taica-su et alias - au venit pe tancuri sa le suga sangele.
    Este o ura secreta , extrem de profunda, care reiese din absolut toate filmele sale: fiul comandantului ales de Ana Pauker nu putea decat sa fie identic cu taica-su, venit sa ucida romanii, numai ca Sergiu, nu si-a putut oferi carnagiul decat tarziu, in viata!
    Dar si l-a oferit!
    Doar naivitatea crestinului permite acest fenomen: e timpul trezirii si a examinarii cartilor care ne invata in profunzime cum gandesc acesti oameni in ascuns, cu adevarat, despre crestini , nu doar despre romani!
    Si "aplicata constitutia" = inlaturarea lor din orice pozitie de putere asupra romanilor!
    Sosia lui - un cascador?- a declarat la antena3 ca cosciugul era mult prea scurt pentru Nicolaescu, si ca era batut in cuie - de ce oare, oameni buni, ca doar totul are un rost, nu, ca doar aveau bani sa nu-l chirceasca acolo?
    Sau nu va e clar ca au sustras trupul si l-au dus in alta parte? Credeti c-o sa vedeti ceva?
    Nici la evrei nu-i voie sa arzi trupul , dupa cate mi-a suflat mie carevashlea!
    Ramane de verificat.
    cca says:

    01/05/2013 la 8:42 PM

    eu nu prea inteleg de ce il regreta lumea pe SN…daca ar fi sa ne luam dupa parerea celor din familia lui ( si implicit si a lui , probabil )Ortodoxia e ceva inapoiat …iata :

    ” Iolanda Nicolaescu (sora lui SN) a mai marturisit ca Adrian Sarbu de la PRO TV, prieten foarte bun cu Sergiu, a cerut ca preotii de la Casin sa tina o slujba pentru defunct, dar ca acestia au refuzat deoarece urma sa fie incinerat apoi.

    “Domnul Sarbu de la PRO TV a vrut sa se ocupe de tot, a cerut o slujba, a vrut sa il depuna la Casin si preotii au spus ca nu au voie. Ei erau foarte buni prieteni. Sunt ideile ortodocsilor inapoiati, catolicii nu fac asa. El a vrut sa fie incinerat, asta e dorinta lui. M-a sunat un preot si mi-a spus ca ortodoxia nu permite. Domnul Sarbu va face un fel de mormant pentru el, va lua coroanele si crucea si le va depune simbolic la Buftea”, a mai spus Iolanda….

    articolul integral este aici:
    http://www.wowbiz.ro/sora-lui-sergiu-nicolaescu-socheaza–nu-exista-nicio-hartie-la-judecatoria-sectorului-1–este-o-inventie_34976.html

    Deci:
    1) SN nu-i ortodocs
    2) un jidan pe nume Sarbu cere preotilor ortodocsi sa ii faca pe plac , de parca ei jidanii pot face ce vor din Ortodoxie

  34. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    “pământ eşti şi în pământ te vei întoarce” (Facerea/Geneza 3:19),
    De ce nu se poate intoarce in pamant sub alta forma? De ce neaparat intreg? Daca se ingroapa cenusa (sau urna), nu tot in pamant se intoarce?

  35. alexandru cristel

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    fratilor dupa mintea mea cea pacatoasa cred ca toti inviem la venirea MANTUITORULUI NOSTRU DOMNUL IISUS HRISTOS cand va veni sa judece vii si mortii cei spanzurati cei otraviti cei arsi cei morti de batranete si cei morti de felurite boli etc dar ca unii vor invia ptr slava iar altii pentru osanda sa mergem pana la cap cu credinta ortodoxa cu dogmele bisericesti si sa nu avem sa judecam pe altii pt cum au murit ori cum s-au ingropat .Sa ne judecam pe noi insine in tot locul oare mreitam SFANTUL RAI??? DUMNEZEULUI NOSTRU SLAVA AMIN

  36. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Mai sus insistam sa fie pomenit, asa cum trebuie facut pentru cat mai multi, pentru ca au mare nevoie, dar daca exista o hotarare sa nu se faca slujba cand cineva a hotarat incinerarea, poate nu pot fi nici pomeniti, ASA CA FIECARE SA FACA CUM ESTE CANONUL.
    Am auzit ca un prieten de-al lui ar fi spus la tv ca ar dori sa fie inmormantat langa mama lui, ca doar asta ar fi zis, Daca s-a facut asta fara voia lui atunci ar fi altceva.

  37. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sunt de acord cu cele scrise de Maria mai sus...

  38. apelpentruviata

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Am inteles. Vad ca v-ati substituit lui Dumnezeu si deja l-ati asezat pe SN in iad. Poate acolo s-o fi dus... cine stie... numai Dumnezeu. Poate s-a pocait in ultima clipa. Sa nu uitam exemplul talharului. Nu sunt suporterul lui SN, dimpotriva. E o vorba: cand nu stii ceva cu siguranta, tacerea e o virtute.

  39. pr. Constantin

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    erata:

    ”Supararea celor care s-au intristat pentru incinerarea lui nu trebuie sa fie indreptata impotriva lui, ci impotriva atitudinii CELOR care ar fi putut sa-l ajute la vremea potrivita, dar nu l-au ajutat:....

    (din graba am omis un cuvant (”celor”) esential intelegerii corecte a frazei)

  40. crestinul ortodox

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    apelpentruviata
    te substitui insati impotrivindu-te Canoanelor BISERICII , lasand de inteles ca a fi crestin ortodox si alegand inicnerarea este o cvasi metoda ce poate fi aleasa si ce .. importanta are .. ca oricum te poti pocai si in ultima clipa precum talharul de pe CRUCE ...
    auzi mai desteptule , talharul de pe Cruce nu a fost incinerat , da ...
    ci "Adevarat Iti Spun , Astazi Vei fi cu MINE In rai "
    si spui lup in piei de oaie IDEM ACELEASI MINCIUNI cum ai spus cum ca actele cu cip nu sunt Lepadare de HRISTOS ..
    dar incetu cu incetu vad si se arata cei care sunt dea dreapta si cei care sunt dea stanga ...
    Amin!

  41. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Din cate au declarat Iolanda Nicolaescu si Coneliu Vadim Tudor ieri la emisiunea Acces direct ( Antena 1 ) regizorul a avut 2 obsesii:
    1. Sa nu-i vada nimeni chipul dupa ce moare - slabt si dupa suferinta si sa ramana in constiinta oamenilor cu chipurile din filme. Prin urmare la inmormantare sicriul a fost acoperit.
    2. Sa nu fie mancat de viermi si nici sa nu putrezeasca, deoarece e ceva dezgustator. A fost asigurat ca nu va fi mancat de viermi, cripta de beton fiind total izolata. A ramas nerezolvata problema cu putrezirea trupului, de unde si decizia ferma de incinerare.

    De retinut, pt a se construi un discurs teologic pt posibile viitoare cazuri similare.

  42. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ Carola
    >SN a fost un disimulator/impostor care ura romanii si se dadea drept crestin ortodox, asa cum
    >l-au invatat in secret cei din care se trage si pe care i-a urmat in intregime.

    Aste trebuie dovedite. Uite ceva pentru care ar exita mai multe probe:

    25. Sergiu Nicolaescu. Dar acesta este român, cu o creaţie cinematografica de excepţie, de autentic patriotism. Exista o explicaţie. Sergiu Nicolaescu este nepotul generalului Cambrea, comandantul Diviziei Tudor Vladimirescu, formată şi instruită în URSS de Ana Pauker. Beneficiarul regimului Ana Pauker-Silviu Brucan? Sergiu Nicolaescu. În anul 1947 era în prag de absolvire a Şcolii de Ofiţeri de Marina! Acum are loc un moment periculos pentru destinul tânărului Sergiu Nicolaescu. Tatăl sau e arestat, ajunge la Canal. Intreaga securitate română căzuse în mâna evreilor. In urma arestării tatălui său, este sfătuit să se interneze în spital şi neprezentandu-se la examene, a ramas fără Şcoala de Ofiţeri de Marină. Securiştii evrei nu-l abandonază, dar nici Sergiu Nicolaescu nu-i va părăsi niciodată. Termină o facultate tehnica şi ajunge inginer. A lucrat nu oriunde, ci în întreprinderile Ministerului Apărarii, în Departamentul Special, în 1954 fiind director la una din acestea. Nu a fost invitat să fie si ofiţer de securitate, nici nu a solicitat aşa ceva, dar trăia în chiar mediile inteligenţei şi puterii politice evreieşti. Cu aceştia ajunge să acţioneze în Decembrie 1989 la înlăturarea şi împuşcarea lui Nicolae Ceauşescu şi la consolidarea regimului iudaic post decembrist. KGB-iştii bolşevici de după 23 august 1944, rudeniile, urmaşii acestora, preiau din Decembrie 1989, toate frâiele puterii politice, precum cei de după 23 august.

    Jocul la doua capete, KGB-MOSAD, sau, mai cuprinzător spus, KGB-evreimea internaţionala, este de notorietate publica.

    Pentru Sergiu Nicolaescu, cel mai mare om politic este Silviu Brucan. Această opinie şi-a exprimat-o cu claritate, în ultimii ani, de mai multe ori.

    http://www.miscarea.net/1-a-treia-lovitura-de-stat-evreiasca.htm

  43. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    pr Constantin,
    Nimeni nu putea sa-l ajute la vremea potrivita ,pt ca niciodata nu a existat "vremea potrivita "!!!
    Toti cei care l-au inconjurat toata viata ,nu puteau sa-l ajute ,deoarece toti erau ca si el .
    Acest om a trait in "lumea lui ",la fel ca cei ce au ramas si care l-au condus / aplaudat ,pe drumul
    incinerarii / iadului .
    Multi dintre ei ,ii vor urma ,pt ca au si declarat aceasta ,public la tv .
    Atata timp cat traiesti intr-o tara Ortodoxa ,cu sute de biserici si preoti , nu exista nicio scuza pt nimeni ,sa nu cunosti nici cum trebuie inmormantat un crestin ,in afara faptului ca nu ai crestin ,ceea ce asa se dovedeste ca SN ,nu era crestin .

  44. pr. Constantin

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Maria, eu zic altfel: vremea potrivita a existat, dar nu a fost nimeni potrivit sa-l ajute.
    Eu am intalnit in realitate sau citind marturii diferite multi oameni foarte buni in - de exemplu-matematica, fizica, s.a. care au fost impatimiti de preocuparile lor, dar despre cele sfinte aveau cunostinte destul de precare. Multumiti doar cu constiinta apartenentei la credinta crestina ortodoxa. Daca nu te intereseaza in profunzime un subiect, ajungi chiar la a-l ocoli. este un fenomen real si foarte raspandit. Omul de rand in cele spirituale se multumeste cu prezenta in biserica la cele putine si semnificative evenimente din viata: botez, nunta, inmormantare. Nu mai intra in amanunte. Un necrestin nu se inchina, nu se ingrijeste de mormantul parintilor. Ori Sergiu Nicolaescu a fost surprins in aceste ipostaze. Nu o sa vezi vreodata ca un musulman sau un jidan isi face semnul crucii doar asa, sa para ceva in ochii celor din jur. Sergiu s-a insemnat cu semnul crucii, la inmormantarea unui coleg.
    Se vorbeste in unele locuri, ca el a fost eliminat, deoarece devenise periculos prin aceea ca stia mai mult decat apucase sa spuna. Iesind din politica avea la dispozitie, teoretic , mai mult timp si mai multe posibilitati pentru a se exprima, si nu a convenit asta ocultei. E o ipoteza. Mai sunt si altii din politica vizati, care s-au imbolnavit subit, sau li s-au inscenat cate ceva. Traim vremuri mai nesigure decat in vremea comunismului, din ce in mai multi spun asta. Teroarea securitatii comuniste continua in zilele noastre sub alte forme, mai dificil de surprins.

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      http://silvianemanuel.net/2013/01/sergiu-nicolaescu-prin-ochii-unui-post-decembrist/

  45. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    pr Constantin,
    Daca era un crestin ortodox cu adevarat ,daca ar fi avut in sufletul lui pe Dumnezeu ,daca s-ar fi rugat cat de cat in timpul bolii ,daca ar fi cerut un preot la capataiul lui ,nu l-ar fi lasat Dumnezeu sa se dea diavolului .Faptul ca a facut semnul Sf Cruci la o inmormantare ,nu dovedeste credinta lui ci a facut-o impins de un oarecare "respect "pt cel raposat si cei din jur ,asa cum Ion Iliescu ,atunci cand era in primul mandat de presedinte ,a declarat la tv , fiind intrebat cu o anumita ocazie daca este credincios (a fost surprins facandu-si cruce ),a raspuns asa :
    "Am facut semnul acela ,din respect pentru poporul roman" .Cu alte cuvinte este o mare distanta
    dintre suprafata si fundul pamantului .
    Mai bine este sa vezi o casa mai putin aratoasa pe dinafara si foarte curata si aranjata in interior ,decat una spoita la vedere si murdara ,in interior .
    Cine nu stie inca din viata , ca a fi incinerat este tot una cu a te darui singur diavolilor ,acesta a trait toata viata lui in intuneric ,pregatindu-si "confortul "in iad , cu voia lui .
    Orice pacatos ,daca este inmormantat crestineste ,poate fi scos din iad ,prin rugaciuni si toate celelalte pe care le-a lasat Dumnezeu Bisericii ,prin preotii care fac pomeniri oricand pt oricine fara nicio diferenta ,daca este ortodox .

    • pr. Constantin

      Traiasca Legiunea si Capitanul!

      Aveti dreptate. Are si el o parte insemnata de vina, ca era un om deosebit, un intelectual, trebuia sa se gandeasca din timp la pregatirea acestei treceri. Cred ca macar cei care au tinut la el, trebuie sa se roage pentru mantuirea sufletului lui. Dumnezeu ii poate ajuta pe cei mai putin credinciosi pentru rugaciunile si faptele celor mai credinciosi decat ei. Stau si ma gandesc daca nu cumva toata aceasta tarasenie nu a fost pusa la punct pentru a se vorbi mai mult despre asta, decat despre opera lui artistica, cea care a inseamna ceva pentru educatia neamului.
      Dumnezeu sa il ierte!
      Propun sa vorbim mai mult despre ce a facut bun, iar judecata celorlalte sa o lasam Judecatorului.

  46. crestinul ortodox

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    NIMIC NU ESTE BUN CAND TE-AI LEPADAT DE HRISTOS
    sau mata parinte nu stii ce inseamna mason ?

  47. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    si cei va folosi omului daca va cistiga intreaga lume si i-si va pierda sufletul, sau ce va da omul in schimb pentru sufletul sau (aluzie la cele ce sau spus mai sus)

  48. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Vad ca multi asteptau adevarul.....adevarul din partea cui?....A unui om care a trai o viata intreaga minciuna drept muza? N am nevoie de asa ceva. Si n-am nici ce mai mica urma de compasiune pentru acest mediocru regizor care a defaimat numele sfant al legiunii. E bine....pot spune ca e bine! incet, incet se curata acesti odiosi muncitori in slujba comunismului. Gen Nicolaescu, mircea albulescu si altii prezentai de media infecta drept mari actori, ei ne fiind decat niste unelte mediocre ale regimului comunist. Care dupa 89 au trait hulind adevaratele valori si icoane ale neamului romanesc. Bantuiti probabil de nostalgia ciumei rosii. TRAIASCA LEGIUNEA SI CAPITANUL!

  49. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Abia acum am dat si eu peste acest articol si am urmarit cu interes postarile... Singura Carola, la finalul poostarii sale a punctat ceva interesant referitor la ciudatenia incinerarii/inmormantarii.
    Cine a urmarit reactiile din presa ale cunoscutilor si colegilor de breasla a lui SN, din multele marturii i se va creiona certitudinea ca ultima regizare a lui SN este propria lui inmormantare.
    Carola a banuit bine! Desigur ca acel cosciug incinerat a fost gol, iar adevarata inmormantare s-a tinut intr-un alt loc, intr-un cerc restrans !

Leave a Reply to Romeo Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*