Tag Archives: manastirea Petru Voda

Parintele Justin: Hristos sa invieze bland si frumos in inimile noastre, ca ziua aceasta mare a Invierii Domnului sa fie si spre invierea neamului nostru

Doresc tutor crestinilor romani ca sa castige harul si mangaierea Mantuitorului Iisus Hristos, care pentru a noastra mantuire S-a jertfit si a inviat a treia zi din mormant si Il rugam sa ia aminte si acum spre robirea noastra sufleteasca din patimile in care ne-am afundat, sa ne lamureasca precum aurul in topitoare, in valtoarea necazurilor, saraciei de azi. Hristos sa invieze bland si frumos in inimile noastre, ca ziua aceasta mare a Invierii Domnului sa fie si spre invierea neamului nostru.

extras din ATITUDINI, nr. 16 | interviul integral pe atitudini.com

Parintele Spiridon de la Manastirea Petru Voda: Despre post, cumpatare si sfintii inchisorilor

O convorbire cu parintele Spiridon, de la Manastirea Petru Voda, despre cumpatare, despre cum se poate mantui crestinul zilelor noastre ascultand de voia lui Dumnezeu si stand mereu in relatie cu duhovnicul sau.
Taierea voii proprii a fost intotdeauna si a ramas si in zilele noastre calea de apropiere fata de Dumnezeu.

Cu atat mai mult in zilele noastre este mai valoroasa aceasta experienta cu cat suntem invatati de mici copii sa ne facem voia proprie si numai voia proprie, sa nu lasam pe nimeni sa decida in locul nostru, sa nu acceptam nici un alt sfat decat sfatul propriei intelegeri a lumii. Rezultatele dezastruoase ale acestei mentalitati nici nu mai merita discutate.
O emisiune sub auspiciile sfintilor inchisorilor, dupa cum vedeti si din icoana din fundal, in care se spun unele adevaruri destul de dureroase pentru trecutul recent al Bisericii noastre.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=3GBvuQ35kAc] [youtube=https://www.youtube.com/watch?v=JMJO2qT92sQ] continuare »

Parintele Mihai-Andrei Aldea: Strict juridic Miscarea Legionara este legal functionala! Cei care se ridica impotriva man. Petru Voda savarsesc o infractiune

Miscarea Legionara functioneaza legal in Romania
si in toate tarile lumii.”
“Ancheta procurorilor la Petru Voda este o infractiune.
Procurorii sunt infractori!”

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=7OiovuDsVf4]

Scopul scandalului a fost de a lovi in lupta anti-cip!

Prigoana este ACUM! Aceasta este o pilda!

Daca vrea cineva sa ajute pe cei de la Petru Voda sa-i sprijine in actiunile juridice care se vor intreprinde, daca se vor intreprinde. Daca nu poate sa faca acest lucru, sa se roage. Fara injuraturi pe internet sau in public; fara agitatie, fara tulburare; toate acestea fac bucurie diavolului.

predica integrala o gasiti pe site-ul Foaie Nationala; adresam multumiri administratorilor acelui site si in special parintelui Mihai-Andrei Aldea

Intru multi ani, Parinte! Staretul Manastirii Petru Voda, arhimandrit Justin Pârvu, a implinit binecuvantata varsta de 92 de ani. Slava Tie, Doamne!

Cititi si: 92 de ani sub ocrotirea celui mai bogat in ani mucenic, Sfantul Haralambie. Intru multi ani, Parinte! Sa ajungeţi macar la varsta Sf. Haralambie! Minunea savarsita de Sfantul Haralambie cu Parintele Justin

Nu exista pe Pamant o misiune mai puternica decat preotia – cuvant adresat unor tineri seminaristi, dupa sfanta liturghie de asta noapte.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=mvvpIW8hE5w]

Din copilaria Parintelui:

Eu am trait in Poiana asta, dormeam si ma sculam numai cu Muntele Ceahlau. Dimineata, seara dormeam cu Ceahlaul, dimineata ma sculam cu Ceahlaul. Nici Ion Creanga n-a dus o copilarie asa teribila cum am dus-o eu. Biata mama dimineata cand ma scula cu greu. „Hai, mai, ca, uite, striga bobocii. Iesi cu viteii…” Eu nimic. Numai cand auzeam ca-i smantana gata, ma sculam si eu. Mancam ce era mai bun, ceaunele cu lapte erau mari si cu smantana groasa deasupra si-ti imaginai ca nu-mi era usor s-o gatesc degraba.

Saraca mama, nu exista ceva sa nu aduca ea copilasului ei cel mai mic. Si-mi amintesc ca, pana sa ma duc la seminar la Cernica, dormeam cu mama. Si „moarte de om” a fost pentru mine cand m-au condamnat regulile scolii sa nu vin un an acasa in vacante. Mi-era greu sa vin de la mama si de la munte in viesparul acela de calduri, tantarimea, sa stai tu cu plasa de sarma la geam, sa nu poti dormi. Mama cand o auzit de Bucuresti: „Pti, unde sa te duci? Unde-o fi Bucurestiul?” Cand am venit eu de la Bucuresti: „Mama, stii unde-i Bucurestiul? Unde se apropie cerul de pamant, vezi acolo? E mai incolo! Vezi matale muntele Hangu? Ei, mai incolo”.

Sa te imbraci in haine calugaresti, sa-ti pui bagajul pentru un an intreg, cu plapuma, paturi… S-o iei prin Piatra Neamt, la gara, sa iei bilete, sa te informezi unde-i Bucurestiul, biletul cat costa. Coborai in Bucuresti dupa o noapte de calatorie, atunci trenurile mergeau rapid, nu jucarie, cum merg trenurile acum. Scria acolo sa nu te pleci. Stateam cuminte si, cand pe la Buhusi, iaca, apare un copchilas mai mititel ca mine, cu un par galben auriu, vopsit ca cucoanele de azi, tot asa mergea la Cernica. „Unde mergi, frate?” „La Cernica”. „Hai, mergem amandoi”. Si mi-am revenit cand am vazut ca de acum inainte mai am pe cineva. Cand ajungem noi la Bucuresti acolo, mai, erau lustragiii astia si pescuiau ca esti din provincie. O, ghete, pune mana, da-te incoace! Daca nu stiai sa te pui oleaca in gura cu el te costa cat drumul de la Piatra Neamt la Bucuresti. Te ducea cu masina la scara. Unde mergeti, parintele? Hai urcati.

Cand cobor din masina, in fata portii… un ierarh, foarte aspru. Inalt, cu camilafca, rasa, metanii frumos aranjate. Nu stiam noi cine este. Ne ducem la dansul si plecam genunchii. „De unde veniti?” „De la Manastirea Durau”. „Pai, numai de la Durau puteati veni cu masina”. De la inceput ne-a luat tare. „Sunteti pentru admitere cumva?” „Pai, da”. Ne-a dus la dormitor si a doua zi am si fost la examinare. Ne-a dat regula patrulaterului. Ce sa umbli, ce sa copii? N-aveai cum… Si tot timpul, doi ani de zile ne-a tinut minte. Acela era directorul, Chesarie Paunescu, viitorul episcop de mai tarziu al Constantei.

Toate-s legate de amintirile cu mama. Mama, saraca, cand veneam acasa… sa nu ma mai duc la manastire, sa stau aici. Murise preotul din sat, ramasese parohia fara preot. Ma rugau si satenii sa stau in sat. Iar eu ma impotriveam: „Dar de ce sa stau in sat, mai? Eu am alt rost”. „Las’ ca avem noi pe aici fete bune” „Ha, ha, bata-va sa va bata”.

extras din noua aparitie editoriala:
Ne vorbeste Parintele Justin, editata de Fundatia Justin Parvu, Petru Voda.
Pentru detalii si comenzi, vizitati site-ul Atitudini.com.

Cititi si:

si multe altele.

Poeti dupa gratii – Manastirea Petru Voda lanseaza un volum de poezii scrise in inchisorile comuniste

Volumul de fata se doreste a fi o lauda adusa neamului romanesc si Bisericii dreptmaritoare, care ne-au daruit pe acesti mari patimitori si poeziile ce ne stau inainte. S-a nascut din dorinta de a pune la indemana cat mai multora comoara aceasta de marturisire si simtire romaneasca si crestina.

Ce a insemnat poezia in inchisoare o marturisesc cei ce au trecut prin acele locuri. A fost, alaturi de rugaciune, hrana sufleteasca, scara catre cer, intarire si izvor de traire in mijlocul unui regim inuman. Valoarea ei nu este in primul rand literara, ci aceea de marturisire a suferintelor si conditiilor de detentie, si mai ales a modului cum s-au reflectat acestea asupra sufletelor, asupra starii interioare a celor intemnitati. Toata aceasta imensa suferinta ce au indurat-o a determinat o profunda interiorizare, o puternica legatura cu Dumnezeu. Detinutii s-au imputinat trupeste, dar s-au imbogatit sufleteste. De aceea poezia este plina de simtiri curate si ganduri inalte. Dragostea de Dumnezeu si neam sunt simtamintele cele mai puternice pe care le-au purtat in suflete acesti alesi ai neamului si, bineinteles, tot ele sunt firul rosu ce strabate poeziile lor.

Intr-un loc in care moartea era mai prezenta decat viata, in care trecutul cu amintirile lui era prea departe si rascolitor, viitorul ca si inexistent, iar prezentul aspru si dureros, singurul sprijin pe care-l aveau detinutii era Cel de Sus. Hristos Dumnezeu si Maica Domnului le-au fost mangaiere, nadejde si intarire. Poezia scrisa in inchisori este mai ales rugaciune, putand fi pusa, in majoritatea cazurilor, intre rugaciunile folosite in cultul Bisericii.

Poezia a fost ea insasi prigonita. Pentru un singur cuvant scris pedeapsa era foarte aspra. Se scria doar in minte, in memorie, hartia si creionul fiind cu desavarsire interzise. Radu Gyr a fost condamnat la moarte pentru scrierea unei poezii. Comunistii au incercat, prin regimul diavolesc pe care l-au impus, sa abrutizeze fiinta umana, sa faca un „om nou”, un neom.

Cine poate crede ca pentru un petec de hartie de marimea unei foite de tigara erai maltratat si tinut zile intregi, dezbracat in celula neagra, fara pat si fara ratia de mancare? Pentru recitarea unor poezii in inchisori s-au dat condamnari intre 10 si 25 de ani, pentru difuzarea lor s-a dat munca silnica pe viata, iar pentru trecerea lor in lumea libera s-au inventat comploturi unde s-au dat sentinte de condamnare la moarte. (Zahu Pana)

Poezia s-a nascut in aceste conditii si a fost printre cele mai puternice arme de rezistenta ale detinutilor. Caci lupta s-a dat in primul rand pe plan spiritual, cei inchisi fiind cu totul dezarmati din punct de vedere fizic. Au biruit doar cei ce au reusit sa-si pastreze pana la capat demnitatea si curatia sufleteasca, si aceasta doar cu ajutorul Domnului.

Condamnatul politic isi duce zilele cu o mancare neinchipuit de lipsita de vlaga hranitoare, in interdictia miscarii libere in afara locului (celulei) de detentie (…), neavand dreptul la lectura, iar conversatia, chiar daca se incumeta sa se avante in ea, trebuie purtata soptita si cu risc, isi va intoarce mintea asupra ei insesi, alungand de la sine evocarea bucuriilor libertatii, ca prea starnitoare de durere, si aprofundand conditia umila, extrem de umila, a omului permanent amenintat si fara nicio putere de a-si schimba soarta. Nu mai are decat inaltarea mintii in rugaciune, catre singurul aparator care i-a ramas, catre singura lui si ultima nadejde, catre Dumnezeu. (Mihai Radulescu) continuare »

Primii colindatori pe 2010 la Parintele Justin in ajunul Sfantului Nicolae

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=SsyXupxo2xs]Grupul de colindatori, “Sfantul Ioan Cucuzel” din Iasi.

Cuvantul parintelui Justin: Sa fiti binecuvantati, baieti! Dumnezeu sa va ajute! Sa va daruiasca o tinerete de vreo suta de ani, de aici incolo. Sa cantati nevoile acestea ale neamului cu vocile acestea frumoase pe care le aveti. Asta doveste, dupa cum spun si versurile astea: “sarac…” si “dor…”, ca in saracia noastra romanul mereu a dorit altceva: si-a dorit mantuirea, a dorit chiar si suferinta: “Mai bate Doamne, cate-un cui, mai vara cate-un spin”. Asta este romanul nostru: intodeauna si-a mangaiat suferinta prin nadejdea aceasta, a Invierii Domnului.

Glasul Parintelui Gheorghe Calciu striga din vesnicie: Canonizati Sfintii Inchisorilor!

Oare cand va iesi Patriarhia Romana de sub servitutea statului laic demonizat, orientat spre o Europa Unita plina de duhul antihristului, si ii va canoniza pe martirii neamului romanesc si ai Bisericii? Biserica Rusa a facut martiri din toti cei care au fost ucisi in inchisori, chiar daca au dus o lupta politica, fiindca toti au luptat impotriva imperiului satanic comunist. Iar la noi sfintii sunt renegati de Biserica din motive politice si din lasitate duhovniceasca. Nu a auzit Sfantul Sinod romanesc despre puterea crucii: “Si a facut din pescari Apostoli si din pagani mucenici!”? Nu a auzit ca pocainta si curatirea launtrica sunt cea mai sigura poarta de intrare in rai? Nu a auzit ca bunul trai este dusmanul lui Hristos in inima ierarhilor care sacrifica sfintii din inchisori in cel mai oribil abator: cel al uciderii spirituale?

Dar dincolo de orbire si dincolo de lasitate, sfintii din inchisori vegheaza peste Biserica Romana, peste sinodalii prinsi in plasa sclaviei statului ateu si peste neamul romanesc, mai reali decat toate treptele ierarhice care neaga sfintenia celor morti in inchisori, chiar si peste diocezele in care, prin dispozitiile ierarhului locului, liturghia devine o anexa la pregatirea clerului pentru intrarea in basilica “ecumenica” a satanei…

(fragment din introducerea la Intoarcerea la Hristos, a lui Ioan Ianolide)

Astazi, 20 noiembrie, la Manastirea Petru Voda va avea loc un parastas intru pomenirea Parintelui Gheorghe Calciu la implinirea a 4 ani de la trecerea sa in Ceata Sfintilor.


Soborul Sfintilor Voievozi Mihail si Gavriil – Hramul Manastirii Petru Voda. La multi ani Parintelui staret Justin Parvu, voievodul Ortodoxiei romanesti!

Mai-marilor Voievozi ai ostilor ceresti, rugamu-va pe voi, noi, nevrednicii, ca prin rugaciunile voastre sa ne acoperiti pe noi, cu acoperamantul aripilor maririi voastre celei netrupesti, pazindu-ne pe noi cei ce cadem cu deadinsul si strigam: izbaviti-ne din nevoi, ca niste mai-mari peste puterile celor de sus.

In aceasta zi binecuvantata pentru neamul romanesc, manastirea Petru Voda, al carei staret este Parintele arhimandrit Justin Parvu, isi sarbatoreste hramul, avand ca ocrotitori pe Sfintii Arhangheli Mihail si Gavriil. Intreaga viata a Parintelui Justin s-a aflat in stransa legatura cu Sfintii Arhangheli, care l-au aparat cu aripile lor si i-au dat curajul marturisirii credintei in cele mai aprige timpuri ale neamului romanesc. Sa indraznim si noi a cere Sfintilor Arhangheli sa ne dea curajul marturisirii credintei ortodoxe si Parintelui Justin sa-i daruiasca putere si sanatate pentru a ne pastori multi ani inainte. La multi ani, Parinte staret! La multi ani manastirea Petru Voda si vietuitorilor din aceasta manastire! La multi ani tuturor celor care poarta numele de Mihai(ela), Gabriel(a)!

Parintele Justin despre inceputurile Manastirii Petru Voda:

Ceea ce mi-a oferit bucurie, e ca am pus temelia acestei biserici, inchinata in cinstea marilor marturisitori ai razboiului comunist; in cinstea lor am ridicat biserica cu patronii – „Sfintii Arhangheli Mihail si Gavriil”. S-au adaugat apoi casele care se vad ca o marturie a ostenelilor credinciosilor ortodocsi din partea locurilor. Dupa asa-zisa Revolutie am venit aici, in Petru Voda  si am inceput lucrarile acestea frumoase cu ajutorul credinciosilor care s-au nevoit, stand zi de zi pana ce s-a acoperit biserica inceputa in mai. In acelasi an am ajuns la acoperisul ei, la sfarsitul lunii octombrie, inceputul lui noiembrie. Apoi a urmat pictura – din interiorul bisericii, din exteriorul ei, asa incat a fost de altfel si bucuria si m-am regasit asa, in rostul meu din viata pe care am parcurs-o. De altfel toate aceste nevointe, aceste greutati, valtori prin care am trecut – n-au facut altceva decat sa hotarasca si sa intareasca in mine convingerile mele – a iubirii de tara si neamul acesta obidit.

Cuvant despre Sfintii Arhangheli

Sfintii Arhangheli sunt in numar de sapte, care stau inaintea tronului slavei lui Dumnezeu, dupa cum spune insusi Sfantul Ioan Evanghelistul: Ioan, celor sapte Biserici care sunt in Asia … si de la cele sapte Duhuri care stau inaintea Scaunului Lui (Apocalipsa 1, 4). Si acestia sunt: Mihail, Gavriil, Rafail, Uriil, Salatiil, Gudiil si Varahiil. Fiecare arhanghel are o anumita misiune divina de indeplinit.

continuare »

Talcuire la …afis

Aceasta analiza nu constituie un punct de vedere al Manastirii Petru Voda, ci modul personal de intelegere al acestui afis.

S-a vazut pe parcursul acestor zile, ca cine nu a citit cu idei preconcepute continutul afisului a vazut in acest afis o masura duhovniceasca, un raspuns la o problema reala: existenta persoanelor ce detin acte cu cip. Dar au fost destule persoane care au ramas cu nelamuriri si n-au inteles mesajul complet. Pentru aceasta, incercam sa facem o descriere a ceea ce au vrut sa transmita parintii-autori ai acestui afis, in urma discutiei cu ei si cu Parintele Justin.

Am semnat anul trecut ca nu vrem sa primim actele cu cip, deoarece ele constituie o acceptare in plus a directiei spre pecetluirea finala. Cand stii ca directia este gresita si tu accepti, este clar un compromis, un pact cu vrajmasul, deci un pacat. Ce face un pacat? Ne desparte de Dumnezeu, constituind o cadere, o lepadare. Cum obtinem iertare pentru pacatele noastre? Tot printr-o lepadare, dar de acele pacate si prin dezlegare de ele la sfanta spovedanie. Dar sa analizam ce zice afisul:

1. Sf. Manastire Petru Voda. ATENTIE! Fara acte cu cip!

Acest lucru arata ca este vorba de o masura in interiorul manastirii Petru Voda, privind actele cu cip.

2. Cei ce detin acte personale cu cip (biometrice): buletin, pasaport, permis auto, card bancar, carnet de sanatate, sau orice fel de acte/legitimatii de acest tip

Sunt enuntate actele vizate, dar ATENTIE!! Este specificat clar ca ele trebuie sa contina CIP, biometric sau nu! Nu scrie nicaieri de cod de bare sau banda magnetica! Si in plus trebuie sa fie numele nostru pe ele (acte personale). La sfarsitul propozitiei avem scris: de acest tip, ceea ce implica toate actele ce contin un cip, biometric sa nu.

3. nu pot fi acceptati la impreuna slujire clericii (indiferent de treapta ierarhica) care detin acte personale cu cip (biometrice)

Se pune intrebarea: cine ii controleaza pe acesti clerici daca poseda sau nu acte cu cip? Raspunsul: constiinta lor! Insa de acest avertisment se asigura ca au luat aminte. Mai exista cazul cand s-ar putea sa se stie sigur (de ex. ca urmare a propriei sale declaratii), ca un anume cleric poseda acte cu cip si isi exprima dorinta sa slujeasca. In aceasta situatie pot aparea doua variante pentru preotii care nu vor sa faca compromisuri: ori nu accepta ca acel cleric sa slujeasca ori nu slujesc ei alaturi de el, nefacandu-se astfel partasi la acceptarea caderii lui. Clericul constituie un model pentru un anumit numar de oameni si aceasta implica o responsabilitate mai mare. Se impune negresit o masura de diferentiere intre un cleric fara acte cu cip si cel ce le detine. Teologii, pe baza canoanelor si a scrierilor patristice, se pot pronunta in a spune daca harul acelui cleric este pierdut pentru totdeauna sau acel cleric mai poate sluji, fiind oprit o perioada (care poate varia pe baza pocaintei penitentului si a gravitatii pacatului savarsit – acceptarea constienta sau inconstienta a actului cu cip, acceptarea ca o necesitate reala sau ca un moft s.a.m.d.). Canoane explicite la aceasta situatie par sa nu fie, dar acest lucru poate constitui un motiv in plus pentru a se gasi o solutie  de catre cei responsabili. continuare »

Lamuriri legate de afisul contra cipurilor de la Manastirea Petru Voda

Dupa cum este specificat chiar in partea de sus a afisului – Manastirea Petru Voda – cele scrise in afis fac parte din regulamentul interior(despre care Parintele Justin zice ca este intemeiat pe ce spun Sfintii Parinti si Sfanta Scriptura) al manastirii, aprobat de Parintele staret, Arhimandritul Justin Parvu, ca urmare a numarului mare de credinciosi care se prezentau la spovedanie si spuneau ca poseda acte cu cip. Se stie prea bine pozitia manastirii Petru Voda vis-a-vis de acest subiect si era de asteptat ca sa si puna in aplicare ceea ce a propovaduit de mai bine de un an de zile. Fiind doar un afis sumar, in care nu pot fi cuprinse toate aspectele, cu explicatii pe larg, s-a ajuns ca unele persoane sa aiba nelamuriri. Va amintim ca tot manastirea Petru Voda a editat cartea “DICTATURA BIOMETRICA” in care gasiti si argumentatii teologie, si civice, si medicale. I s-a adus la cunostiinta Parintelui Justin aceasta problema si urmeaza ca in cateva zile sa apara o explicare detaliata, cu argumente teologice si canonice, avand nadejdea ca in final sa fie clar pentru toata lumea.

Mai jos sunt fotografii de cand Parintele Justin a luat la cunostiinta de afis:

Cititi: Talcuire la …afis

Praznicul Sfantului Martir Iustin Filosoful. LA MULTI ANI, Parintelui Justin Parvu!

UPDATE: [youtube=https://www.youtube.com/watch?v=bsENyyv_P3Y]

Cu bucurie si multumire catre Tatal Ceresc, traim momente binecuvantate alaturi de Parintele Justin, care este sarbatorit de ziua numelui, astazi fiind praznuit Sfantul Iustin Martirul si Filosoful. Repostam montajul video dedicat Parintelui Justin la aniversarea a 91 ani, montaj care are drept fundal audio, cantari dedicate Sfantului Iustin, interpretate de corul manastirii Stavropoleos.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=DAuRPmiYpN8]

Mai departe va invitam sa cititi despre viata Sfantului Iustin Martirul si Filosoful:

Sfantul Iustin Martirul si Filosoful s-a nascut catre anul 114 in Sichem, un vechi oras al Samariei, din parinti greci pagani. A trait pe vremea imparatilor Antonin cel Pios (138-161) si Marcus Aurelius (161-180), si s-a numit “filosof” fiindca din copilarie s-a osarduit cu studiul filosofiei pagane, iar mai apoi cu cel al filosofiei Adevarului, invatatura lui Hristos.

In jurul varstei de 30 de ani Iustin a primit sfantul botez (intre anii 133 si 137) si apoi a deschis o scoala de filosofie crestina. Deci mergand la Roma in anul 155, a dat mai sus zisului imparat Antonin o apologie in scris impotriva ratacirii idolilor, si dezvinovatitoare pentru credinta in Hristos, cu care pe una, adica credinta crestinilor, o adeverea si o intarea, iar pe cealalta, adica inselaciunea idoleasca, o supunea cu dovediri din Scripturi.

Mai tarziu, in anul 161, putin dupa urcarea pe tron a imparatului Marcus Aurelius, el a scris o a doua Apologie, adresata de aceasta data Senatului Roman.

Deci, fiind zavistuit de Crescent filozoful, a fost omorat cu viclesug, chinuit fiind mai inainte cu multe chinuri.

Acesta pentru viata lui curata si fara prihana, ajungand la fapta buna cea desavarsita, si ajungand plin de toata intelepciunea, si dumnezeiasca si omeneasca, a lasat pentru toti credinciosii scrieri pline de toata intelepciunea si folosul care dau mare cunostinta celor ce le citesc.

Imagini noi cu Parintele Justin. Sa ne bucuram!

In dupa amiaza zilei de 10 mai 2010, Parintele Justin a coborat din spitalul de la manastirea Paltin si a stat de vorba cu obstea de maici, bucurand sufletele celor prezenti. Va oferim cateva imagini, cu multumiri pentru fratele Mihail.

[slideshow]

sursa: Atitudini.com

Parintele Justin este din nou acasa

Cititi si Parintele Justin Parvu a revenit la manastire (despre recomandarea medicala pentru Parintele Justin)

Ne bucuram sa auzim ca Parintele Justin s-a intors astazi la manastirea Petru Voda, dupa ce a stat in spital, la Cluj. Starea Parintelui este cu mult imbunatatita, dar necesita in continuare repaos si ingrijire medicala. Tocmai din acest motiv, Parintele va mai sta cateva zile la spitalul din incinta manastirii de maici, sub ingrijirea maicilor cu pregatire medicala. Am aflat de bucuria mare a Parintelui cand a revenit din nou pe meleagurile nemtene si dragostea ce radia din chipul sfintiei sale pentru toti cei din jur si cu siguranta pentru toti cei care il poarta in rugaciunile lor. Va multumim pe aceasta cale pentru ca ati fost alaturi de Parintele si va cerem sa nu-l uitati din rugaciunile voastre, ca sa-i dea Domnul putere si sa revina din nou in mijlocul oamenilor cu sfaturile de care avem cu totii nevoie. Hristos a inviat!