Noţiunea de „dovadă experimentală a originii vieţii” este lipsită de sens. Activitatea coordonată a unor cercetători (fiinţe raţionale) nu poate fi o dovadă a apariţiei spontane a vieţii, prin fenomene întâmplătoare (fără intervenţia unei fiinţe raţionale).
În evoluţionism, virusurile sunt denumite “forme de viaţă acelulare”, pentru a se crea impresia că a avut loc o evoluţie de la forma acelulară la forma celulară. Această denumire este greşită, deoarece virusurile nu au metabolism propriu şi nu se autoreproduc, deci nu sunt forme de viaţă. Chiar şi unii evoluţionişti recunosc faptul că „viaţa se manifestă numai în cadrul organismelor cu structură celulară” [1], adică nu există viaţă în formă acelulară.
Evoluţioniştii consideră că prima genă a apărut prin combinaţii chimice întâmplătoare. Noţiunea de „primă genă” este lipsită de rigurozitate ştiinţifică, din două motive. Primul motiv: nu este permisă folosirea noţiunii de „primă genă” fără dovedirea clară a existenţei procesului evolutiv abiogen de formare a genelor, susţinut de evoluţionişti. „Prima genă” ar fi primul produs al acestui proces. Dacă procesul nu există, atunci nu există nici acest prim produs. Al doilea motiv: Când spunem „genă”, spunem implicit „informaţie”. Dar, în sistemul ateist-evoluţionist, această informaţie nu are sens în absenţa unui receptor informaţional. Iar receptorul informaţional nu exista în acel moment, deoarece nu exista gena pentru sinteza lui (nu poate exista o genă înainte de prima genă).
Noţiunea de „dovadă experimentală a originii comune a două proteine” este lipsită de sens. Eventuala origine comună a două proteine nu poate fi dovedită experimental, pentru simplul motiv că experienţa se realizează în prezent, în laborator, de către cercetători (fiinţe raţionale), iar originea comună ar fi fost, după estimarea unor biologi evoluţionişti, în urmă cu sute de milioane de ani, prin procese naturale, fără intervenţia unor fiinţe raţionale. Activitatea coordonată a unor cercetători nu poate fi dovada originii naturale a unei structuri.
[1] Marin Andrei, Ion Popescu, Florica Mărăscu, Maria Şoigan, Biologie manual pentru clasa IX, Ed. Didactică şi Pedagogică, 1996, p. 105.
Traiasca Legiunea si Capitanul!
Ba, sa ştii mata, că este. Chiar dacă ştergi comentariile nefavorabile….
Traiasca Legiunea si Capitanul!
Comentariul nu e bun in ansamblul lui. "Activitatea unor cercetatori nu poate fi dovada originii naturale a unei structuri" - propozitie falsa!
Sa zicem : fenomenle vulcanice. Sunt fenomene naturale? Sunt! Pot fi deduse, macar in parte de activitatea cercetatorilor? Da, desigur!
Deci, afirmatia este falsa. Se comit multe falsuri din dorinta de a avea o exprimare cat mai frumoasa si interesanta, dar falsul ramane fals! Se putea spune foarte simplu :materia in sine este inerta si nu poate imbraca forme evoluate daca nu exista o supraratiune care sa o faca , dincolo de statutul ei de materie ,sa evolueze. Caci cine pune in materie o lege asa de mare incat aceasta sa prinda viata daca nu Dumnezeu?
Atentie, fratilor, celui care nu are i se va lua si ce i s-a parut ca are! asta e valabil si pentru noi, care suntem niste mari crestini, dar nu avem exprimarea si gandul asa cum se cuvine!
Traiasca Legiunea si Capitanul!
Extraordinar. S-a luat un manual de clasa a IX-a si s-a dovedit ca evolutia este o aberatie. Felicitari.
Traiasca Legiunea si Capitanul!
Felicitari, am citit multe lucrari stiintifice actuale si este dovedit ca evolutionismul nu exista, nu are nici o dovada, reprezinta o serie de inchipuiri, pornite de la observarea unor fiinte deja create.
Totul a fost impus pe vremea comunismului iar acum aceleasi personaje funeste care controleaza functionarea cipurilor si impun legi imorale au interes sa sustina si aceasta serie de pareri nestintifice numite evolutionism.
Mai scrieti
Traiasca Legiunea si Capitanul!
Pai draga Mihnea87, daca in manualul respectiv sunt niste aberatii astfel considerate si preluate despre evolutionism, atunci informatia care circula este falsa in contextul acesta. Asadar, se transmit falsitati, care evident dauneaza bunei cunoasteri a realitatii. Ceea ce este, mergand mai departe, cel putin ingrijorator, daca nu periculos. Pentru ca daca incepi un lucru cu stangul (informatiile dintr-un manual de clasa a 9-a) sansele sa o tii in aceeasi directie sunt bune.
Textul nu dovedeste ca evolutia este o aberatie (termenul este incredibil de ambiguu), in schimb arata, macar in viziunea aceasta a autorului, o „notiune lipsita de sens” cultivata in curriculum national.