Parintele Proclu ne vorbeste despre dezbinatorii de la razbointrucuvant (rîc). NO COMMENT!

INREGISTRARE DE ASTAZI, 19 SEPTEMBRIE 2010

PS: daca nu se potolesc cei de la rîc si aliatii lor, vom face publice si alte inregistrari, care-i vor compromite total, aratand modul securisitic prin care au lucrat. Scopul este de a pune capat acestei dezbinari!

58 comments

  1. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Rusine sa le fie purtatorilor de vorbe, cautatorilor de raca si dezbinare ! Metodele lor securistice au isit la iveala.

  2. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Multumesc de confirmare! Acum cred ca e clar pentru toti, cu toate ca sigur vor incerca alte conspiratii.

  3. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Jos cu dezbinatorii Ortodoxiei! Si pace intre duhovnici!
    Sa ne traiti, Parinte Proclu, ca sa va mai rugati pt neamul acesta.

  4. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Cata pilda de smerenie ne da acest parinte. Ar fi bine sa invatam cu totii sa ne smerim, nu doar cei care gresesc si acuza.

  5. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Fratilor, ar fi bine sa nu mai faceti publice alte inregistrari si sa nu il mai implicam pe acest minunat parinte in astfel de scandaluri rusinoase. Sunt destule saituri de scandaluri. Sa fim uniti si mai bine sa vedem ce facem cu buletinele biometrice decat sa ne certam. Parca cineva ne-a atras pe o pista falsa, a certurilor si contradictiilor pt diverse colturi de idei, cd esenta este aceeasi. Nu se mai intereseaza nimeni cum sa respingem aceste acte, am cazut in plasa. si haideti sa nu dam prilej masonilor si adevaratilor nostri dusmani sa se bucure de certurile interortodoxe.

  6. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Oameni buni, acuma stiti care-i treaba ? Va indepartati de la subiect. Nu mai raspundeti provocarilor de genul asta ca numai rau iese din asta. Ce au spus parintii Iustin, Proclu, Arsenie, Efrem, Paisie, Adrian, Porfirie, Cleopa, Metodie, Teofan, si toti ceilalti, sunt cuvinte pentru mai multe tipuri de suflete, toate adevarate, toate folositoare, chiar daca ele par contradictorii. Ele par contradictorii celui care le judeca prin prisma gandirii lui inguste, dar unei gandiri duhovnicesti aceste cuvinte exprima aceeasi esenta : razboiul Mantuitorului pentru a mantui pe toti din biserica ortodoxa, slabi sau tari, cu cip sau fara. Nu va mai certati degeaba. Iertati-i pe toti cei ce nu inteleg acestea si traiti in pace cu toti. Raspundeti provocarilor doar cu atata : Dumnezeu sa te ierte si sa te mantuiasca frate. Nu mai purtati razboaie cu cei slabi, care au unele greseli, fie ca iau acte, fie ca hulesc, fie ca provoaca, iertati-i pe toti. Vorbiti si voi la general despre unele greseli, fara a face aluzii, fara a lua lupta asta ca pe ceva personal. Nu e bine sa observam fiecare greseluta a aproapelui, dusmanul e unul singur : antihristul.
    Suntem toti fii ai aceleiasi Biserici, si cine va ramane in aceasta biserica nu are cum sa ajunga veci sa fie pecetluit. Biserica e infailibila si ne apara ea pe noi, nu noi pe ea. Tineti-va doar de aceasta biserica, lasati orice razboi cu alti membri ai bisericii, si pecetea nu se va putea atinge de voi. Pecetea nu va intra in biserica ortodoxa, iar cei din afara sunt deja pecetluiti. Nu va mai certati pentru diferite nuante ale cuvintelor parintilor : eu sunt al lui Iustin, eu al lui Proclu, eu al lui Porfirie. Adevar fara dragoste nu exista, nici dragoste fara adevar, dar nici ortodoxie fara dragoste si adevar. Atentie mare : dragostea multora se va raci, dar cine va ramane in dragoste va ramane in Dumnezeu si in Adevar.
    Nu merita sa ne certam pentru lucruri de nimic. Nu mai acuzati pe nimeni de nimic. Actionati ca o familie ce sunteti toti ortodocsii. Serios, e momentul sa ne purtam ca niste fii ai Aceluiasi Tata.

    Buna ar fi si o vizita la par Iustin unde sa discutati calm toti, toate problemele astea neesentiale, de fata cu par Iustin. Merita macar incercat.

  7. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    chiar ca ..no comment!!!

  8. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eu le multumesc celor de la Apologeticum pentru ca lupta pentru adevar. Este foarte adevarat ca trebuie sa ne ferim de dezbinare,dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne lasam manipulati de cei de la razboi intru cuvant.

  9. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dezbinarea nu o creaza cei care marturisesc adevarul,ci cei care se impotrivesc adevarului.Apologeticum nu face dezbinare,dezbinarea o fac cei care nu se supun adevarului si umbla cu viclenie si denatureaza adevarul.

  10. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Apropo de nume, nici voi, nici eu nu mai suntem de mult anonimi. Au avut grija altii sa ni se afle numele, dar nu-i bai. Iar in comentariul vostru de mai sus, chiar I. si-a scris numele intreg... chiar m-am mirat, dar am zis ca isi asuma asta. Intre timp ati modificat si ati pus doar I. Daca observati in inregistrarea de duminica, 19 sept, la sf apare sora Parintelui care a intrerupt discutia caci Parintele avea niste musafiri... a fost o ispita, caci vroiam sa-i citim si ce ati scris voi, insa nu ne-a mai permis timpul, si asa parea destul de jenant ca necajim pe bietul Parintele cu fleacuri, datorita suspiciunii voastre. Insa i-am zis frazele in care pomeneati de Petru Voda, de Parintele Justin etc. iar Parintele Proclu s-a facut foc si para, ca el nu a declarat nimc impotriva manastirii etc. Apare acum intrebarea: cat de veridica este inregistrarea voastra, destul de slaba calitativ (de neinteles pt ca voi v-ati dus special pt asta, iar noi eram intamplator prin zona si aveam doar un telefon) si nici nu pare a fi cu acordul Parintelui Proclu, caci aparatul cu care ati inregistrat pare tinut la distanta. Cel mult tindem sa credem ca Parintele Proclu este o victima a intoxicarii voastre cu obsedanta ipoteza, a "falsilor ucenici" si acum vazand ca ceea ce ati urmarit este de a-l pune pe Parintele Proclu contra Parintelui Justin, sunteti numiti iude si turnatori de catre Parintele Proclu. Dar avem marturia surorii sale in care precizeaza cum ati procedat, de profesorii cu care ati venit, povestea cu p Arsenie de la Pangarati etc (mai bine sa nu stie lumea, caci nu avem scopul de a va compromite... din pacate ati facut-o singuri)... iar privitor la data, sora Parintelui Proclu e posibil sa nu ne fi zis exact, 28 sau 29

  11. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Ce sa le ceri lui A. M., respectiv I. B., administratorii 'razboinici'. Mai bine si-ar vedea de Civitasul lor...

  12. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sustin din tot sufletul site-ul Apologeticum.Luptam cu totii impreuna pentru adevar,pentru ca spune Sf Grigorie de Nazianz:"Cine nu iubeste adevarul,nu l-a cunoscut inca".Nu vrem dezbinare,nu vrem razbunare,dar nu acceptam nici minciuna si viclenia.

  13. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Fericiti cei prigoniti pentru dreptate,ca a lor este Imparatia Cerurilor.Site-ul razboi intru cuvant e un fals.Pana acuma am avut incredere,crezand ca aparam ortodoxia impreuna,dar am realizat ca lupta pentru dezbinare...E un Iuda,care a inselat si manipulat mii de oameni

  14. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Deja e prea evident faptul ca cei de la razboiintrucuvnt poarta un razboi impotriva parintilor sfinti ai acestei tari, care mai sunt in viata. Ei incearca discreditarea lor, ca oamenii sa nu mai aiba la cine cere sfat, ci sa ia de buna ce ne servesc ei. Slava Domnului ca mai exista si acest blog, si mai sunt si altele, care sa nu ne lase cu dictatura de la razboiintrucuvant. Dumnezeu a ingaduit aceste ispite pentru a le vedea adevarata fata, caci cine stie ce urma pe viitor sa ne faca.

  15. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @razbointrucuvant
    mai dezbinatorilor, mai aveti curaj sa comentati pe acest blog? oare nu e clara siretenia voastra de a baga discordie intre marii duhovnici? La fel ati incercat sa faceti si intre p Arsenie si p Iustin, prin inregistrarea facuta de alt dezbinator, Mihail Stanciu! Dar poate v-a fost invatatura de minte, caci asa ceva nu se poate si totul se va intoarce impotriva voastra

  16. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Ce mai conteaza cine este tradator si cine lupta "pentru dreptate", din moment ce nu este dragoste intre noi fratii ortodocsi, unii dintre sfintiile voastre fiind calugari? Ce folos avem noi daca se bucura diavolul ca v-ati impartit in 2 tabere in loc sa ramanem o singura turma? Ce bucurie poate avea Hristos intru noi daca apologetii spun ca razboinicii sunt de vina sau viceversa? La judecata Hristos nu va imparti oamenii in oameni ANTI-cip, ANTI-masonerie, ANTI-tot ce e antihristic si oameni PRO-cip, PRO-masonerie, PRO-Antihrist. Oamenii se vor imparti in oi si capre, adica in suflete care l-au marturisit pe Hristos si au ales crucea atunci cand li s-a cerut s-o lepede pentru paine, pentru faima sau pentru poftele trupului si oameni care nu l-au primit pe Hristos in viata lor, astfel incat "sa nu mai traiasca ei insisi, ci Hristos in ei". Crestinul este un lucrator al virtutilor, nu doar un oponent al pacatului. A fi anti-patimi este bine, dar nu cred ca este calea cea buna a ramane numai la aceasta. Parintele Proclu nu a vrut sa va puna intr-o lumina proasta nici pe voi, nici pe cei de la razbointrucuvant, a spus doar ca nu este buna calea asta a luptei intre noi, trebuie sa luptam cu pacatele.

    Dragii mei, voi sunteti lumina noastra a mirenilor. Daca lumina voastra se va intuneca, oare cum va fi lumina noastra, a celor din lume?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Alexandra
      Intelegem durerea ta si nadajduim sa se puna capat acestei dispute. Era cat pe ce sa lasam totul balta, vazand ca Parintele Proclu se necajea foarte tare pentru aceasta dezbinare. Sfintia sa este adeptul pacii, a "nu ne pune la rugaciune" avand ceva de impartit cu cineva. Dar situatia trebuia clarificata, nu pentru noi, ci pentru oamenii care se sminteau datorita terfelirii numelui Parintelui Justin si al manastirii Petru Voda de catre acesti baietasi si aliatii lor.
      Lumina dumneavoastra sa va ramana Hristos prin Sfintii Sai si prin acesti purtatori de Duh Sfant, duhovnicii Romaniei.

  17. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    As face doua icoane,una cu cei de la Apologeticum, iar alta cu cei de la Razboi intru cavant, si as scrie asa: ,,Fratilor, iata pe mantuitorii vostri. Ei s-au rastignit pentru voi. Inchinati-va lor!" Eu vad ca diavolul deja si-a implinit planul: a implantat ura in mana dreapta a celor care, chipurile, s-au pornit a fi luptatori in Numele lui Iisus. Ce rost mai are Cip-ul?

    Redau un citat dintr-un marturisitor al lui Hristos:,,daca nu se potolesc cei de la rîc si aliatii lor, vom face publice si alte inregistrari, care-i vor compromite total, aratand modul securisitic prin care au lucrat"

    De fapt, asa ne-a invatat Hristos. Sa-i compromitem pe cei care ne stau impotriva. De fapt, lupta pentru Adevar, trebuie puratata la nivelul râtanilor. Cica: cu cat dusmanul meu e mai negru, cu atat eu sunt mai bun. De fapt, e vorba de EU...nu de Hristos:

    ,,Şi spun aceasta, că fiecare dintre voi zice: Eu sunt al lui Pavel (Iustin), iar eu sunt al lui Apollo (Arsenie), iar eu sunt al lui Chefa( Proclu), iar eu sunt al lui Hristos! Oare s-a împărţit Hristos? Nu cumva s-a răstignit Pavel pentru voi? Sau fost-aţi botezaţi în numele lui Pavel? "

    Stiti de ce sunt aceste certuri? Pentru ca ne place sa avem dreptate si ne e greu sa fim contrazisi. Pentru ca noi iubim Adevarul, numai ca sa ne aflam in partea ( nu de partea.....ci in partea) celor puternici (caci Adevarul e Puterea). Pentru ca ne insusim Adevarul si , cand cineva lupta impotriva Adevarului ( sau noua ne pare asa), simtim ca lupta impotriva noastra. Si nu e rau sa simtim asa. Dar mai trebuie ceva: sa reactionam cum a reactionat Hristos. Amintiti-va cuvintele de pe Cruce. Pe Cruce nu au rasunat astfel de cuvinte: ,,am sa va compromit..."

    Voi ii numiti Iude pe cei de la Razboi intru Cuvant. Dar sa va amintiti ca Hristos s-a urcat pe Cruce pentru Iuda. A strigat Hristos impotriva lui Iuda?

    Si mai e ceva: Hristos era Dumnezeu. Voi cine sunteti ca sa puteti cunoaste duhul lui Iuda?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Niccolae
      Frumos ai vorbit, dar ai niste lucruri eronate in comentariu. Iude au fost numiti de catre Parintele Proclu, caci ati vazut cum incercau sa discrediteze si prima inregistrare, zicand ca Parintele povesteste de perioada comunista cand pomeneste cuvantul partid. Iar acel PS se refera la a se opri din denigrarea acestor mari Parinti! Sa se opreasca o data din hula aceasta, ei, care au de partea lor teologi anonimi, care nu ai nici experienta, nici suferinta acestor mari duhovnici.

  18. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Iata OMUL, iata Adevarul :

    ” Aţi auzit că s-a zis: "Să iubeşti pe aproapele tău, şi să urăşti pe vrăjmaşul tău."
    Dar Eu vă spun: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blesteamă, faceţi bine celor ce vă urăsc, şi rugaţi-vă pentru cei ce vă asupresc şi vă prigonesc, ca să fiţi fii ai Tatălui vostru care este în ceruri; căci El face să răsară soarele Său peste cei răi şi peste cei buni, şi dă ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi. Dacă iubiţi numai pe cei ce vă iubesc, ce răsplată mai aşteptaţi? Nu fac aşa şi vameşii? Şi dacă îmbrăţişaţi cu dragoste numai pe fraţii voştri, ce lucru neobişnuit faceţi? Oare păgânii nu fac la fel? Voi fiţi dar desăvârşiţi, după cum şi Tatăl vostru cel ceresc este desăvârşit. ”

    „Iar vouă, celor ce ascultaţi, vă spun: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, faceţi bine celor ce vă urăsc pe voi; binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, rugaţi-vă pentru cei ce vă fac necazuri.

    Celui ce te loveşte peste obraz, întoarce-i şi pe celălalt; pe cel ce-ţi ia haina, nu-l împiedica să-ţi ia şi cămaşa;

    Oricui îţi cere, dă-i; şi de la cel care-ţi ia lucrurile tale, nu cere înapoi.

    Şi precum voiţi să vă facă vouă oamenii, faceţi-le şi voi asemenea;

    Şi dacă iubiţi pe cei ce vă iubesc, ce răsplată puteţi avea? Căci şi păcătoşii iubesc pe cei ce îi iubesc pe ei.

    Şi dacă faceţi bine celor ce vă fac vouă bine, ce mulţumire puteţi avea? Că şi păcătoşii acelaşi lucru fac.

    Şi dacă daţi împrumut celor de la care nădăjduiţi să luaţi înapoi, ce mulţumire puteţi avea? Că şi păcătoşii dau cu împrumut păcătoşilor, ca să primească înapoi întocmai.

    Ci iubiţi pe vrăjmaşii voştri şi faceţi bine şi daţi cu împrumut, fără să nădăjduiţi nimic în schimb, şi răsplata voastră va fi multă şi veţi fi fiii Celui Preaînalt, că El este bun cu cei nemulţumitori şi răi ” (Luca 6, 27-35).

    ” Iubirea nu face rau aproapelui; iubirea este deci implinirea legii. ”(Romani 13:10)

    ” De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător. Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte. Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă. Dragostea nu cade niciodată. Cât despre proorocii - se vor desfiinţa; darul limbilor va înceta; ştiinţa se va sfârşi; Pentru că în parte cunoaştem şi în parte proorocim. Dar când va veni ceea ce e desăvârşit, atunci ceea ce este în parte se va desfiinţa. Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil; judecam ca un copil; dar când m-am făcut bărbat, am lepădat cele ale copilului. Căci vedem acum ca prin oglindă, în ghicitură, iar atunci, faţă către faţă; acum cunosc în parte, dar atunci voi cunoaşte pe deplin, precum am fost cunoscut şi eu. Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.
    ” (Corinteni 13,4)

    ” Fiti dar urmatori ai lui Dumnezeu, ca niste fii iubiti, si umblati intru iubire, precum si Hristos ne-a iubit pe noi si S-a dat pe Sine pentru noi, prinos si jertfa lui Dumnezeu, intru miros cu buna mireasma.” (Galateni 5:1-2)

    ” Iar nadejdea nu rusineaza pentru ca iubirea lui Dumnezeu s-a varsat in inimile noastre, prin Duhul Sfant, Cel daruit noua. ”(Romani 5:5)

    ” Imbracati-va, dar, ca alesi ai lui Dumnezeu, sfinti si prea iubiti, cu milostivirile indurarii, cu bunatate, cu smerenie, cu blandete, cu indelunga-rabdare,
    Ingaduindu-va unii pe altii si iertand unii altora, daca are cineva vreo plangere impotriva cuiva; dupa cum si Hristos v-a iertat voua, asa sa iertati si voi.
    Iar peste toate acestea, imbracati-va intru dragoste, care este legatura desavarsirii. ”(Coloseni 3:12-14)

    ” Porunca noua dau voua: Sa va iubiti unul pe altul. Precum Eu v-am iubit pe voi, asa si voi sa va iubiti unul pe altul.
    Intru aceasta vor cunoaste toti ca sunteti ucenicii Mei, daca veti avea dragoste unii fata de altii. ”(Ioan 13:34-35)

    ” Aceasta este porunca Mea: sa va iubiti unul pe altul, precum v-am iubit Eu.
    Mai mare dragoste decat aceasta nimeni nu are, ca sufletul lui sa si-l puna pentru prietenii sai. ”(Ioan 15:12-13)

    ” Dragostea sa fie nefatarnica. Urati raul, alipiti-va de bine.
    In iubire frateasca, unii pe altii iubiti-va; in cinste, unii altora dati-va intaietate. ”(Romani 12:9-10)

    ” Nimanui cu nimic nu fiti datori, decat cu iubirea unuia fata de altul; ca cel care iubeste pe aproapele a implinit legea. ”(Romani 13:8)

    ” Domnul sa va inmulteasca si sa prisositi in dragoste unul catre altul si catre toti. ”(1 Tesaloniceni 3:12)

    ” Curatindu-va sufletele prin ascultarea de adevar, spre nefatarnica iubire de frati, iubiti-va unul pe altul, din toata inima, cu toata staruinta. ”(1 Petru 1:22)

    ” Si aceasta este porunca Lui, ca sa credem intru numele lui Iisus Hristos, Fiul Sau, si sa ne iubim unul pe altul, precum ne-a dat porunca. ”(1 Ioan 3:23)

    ” Iubitilor, sa ne iubim unul pe altul, pentru ca dragostea este de la Dumnezeu si oricine iubeste este nascut din Dumnezeu si cunoaste pe Dumnezeu.
    Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire.
    Intru aceasta s-a aratat dragostea lui Dumnezeu catre noi, ca pe Fiul Sau cel Unul Nascut L-a trimis Dumnezeu in lume, ca prin El viata sa avem.
    In aceasta este dragostea, nu fiindca noi am iubit pe Dumnezeu, ci fiindca El ne-a iubit pe noi si a trimis pe Fiul Sau jertfa de ispasire pentru pacatele noastre.
    Iubitilor, daca Dumnezeu astfel ne-a iubit pe noi, si noi datori suntem sa ne iubim unul pe altul.
    Pe Dumnezeu nimeni nu L-a vazut vreodata, dar de ne iubim unul pe altul, Dumnezeu ramane intru noi si dragostea Lui in noi este desavarsita.
    Din aceasta cunoastem ca ramanem in El si El intru noi, fiindca ne-a dat din Duhul Sau.
    Si noi am vazut si marturisim ca Tatal a trimis pe Fiul, Mantuitor al lumii.
    Cine marturiseste ca Iisus este fiul lui Dumnezeu, Dumnezeu ramane intru el si el in Dumnezeu.
    Si noi am cunoscut si am crezut iubirea, pe care Dumnezeu o are catre noi. Dumnezeu este iubire si cel ce ramane in iubire ramane in Dumnezeu si Dumnezeu ramane intru el.
    Intru aceasta a fost desavarsita iubirea Lui fata de noi, ca sa avem indraznire in ziua judecatii, fiindca precum este Acela, asa suntem si noi, in lumea aceasta.
    In iubire nu este frica, ci iubirea desavarsita alunga frica, pentru ca frica are cu sine pedeapsa, iar cel ce se teme nu este desavarsit in iubire.
    Noi iubim pe Dumnezeu, fiindca El ne-a iubit cel dintai.
    Daca zice cineva: iubesc pe Dumnezeu, iar pe fratele sau il uraste, mincinos este! Pentru ca cel ce nu iubeste pe fratele sau, pe care l-a vazut, pe Dumnezeu, pe Care nu L-a vazut, nu poate sa-L iubeasca.
    Si aceasta porunca avem de la El: cine iubeste pe Dumnezeu sa iubeasca si pe fratele sau. ”(1 Ioan 4:7-21)

    Daca iubirea de vrajmasi este porunca noua, care ridica crestinismul mai presus de iudaism, atunci tocmai prin implinirea acestei porunci noi a iubirii vom ajunge sa cunoastem cu adevarat pe Dumnezeu. Prin iubirea de vrajmasi se poate ajunge la cunoasterea a tot adevarul. Antihrist tocmai aceasta iubire va incerca sa ne-o ia, ca sa pierdem cunoasterea lui Dumnezeu, care este viata vesnica. Chestia cu actele astea nu se va intelegere decat prin implinirea poruncii iubirii, la fel se va intelege si oricare alt lucru. Sa uitam complet cele ce au fost si sa ne iubim unii pe alti, si Dumnezeu ne va da sa intelegem tot ce trebuie pentru mantuire.

  19. Tardea Raluca Diana

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nici macar atentie nu merita cei ce baga fel de fel de intrigi,insa un lucru trebuie retinut si anume:dezbinarea poate fi,din pacate,plaga poporului nostru!Multa consideratie si dragoste frateasca administratorului Apologeticum!Sunt o pacatoasa nenorocita,insa ii iubesc sincer pe ambii parinti,am evlavie fata de ei(Pr.Proclu si Pr.Iustin).Ceea ce satan a incercat zilele acestea s-a risipit precum cenusa in vant!!!

  20. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Frate Nelu, in ce consta rautatea interviului luat parintelui Arsenie Papacioc? In ce consta greseala parintelui Mihail? E mai constructiv sa lamuresti aceste aspecte, decat sa-i numesti, pe fratii tai , ,,dezbinatori" Faptul ca parintele Arsenie a spus ceva ce tu nu ai inteles, sau ceva ce tie nu ti-a placut, nu inseamna ca undeva se ascunde rautatea. Iar parintele Arsenie este un parinte integru si mi se pare o jignire sa spui ca poate fi manipulat. NU a spus nimic diferit fata de ceea ce a spus pana acum. Dar, daca ne avantam intr-o idee, aruncam miezul si inghitim coaja. Ori strivim miezul impreuna cu coaja si inghitim o amestecatura nici buna de aruncat, dar nici buna de inghitit.

  21. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Spune cumva in inregistrarea de mai sus ca e vorba de cei de la Razboi intru Cuvant?
    Cum puteti dovedi ca e vorba despre ei?
    Se pare ca e o raca intre voi si ei ...
    Din pacate, din scandalul vostru pierde Biserica.
    Vedeti ci comentariile la acest subiect de pe siteul celor cu care va invrajbiti...

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @victor
      P Proclu a zis asa: "Pe cei care vin la mine nu-i intreb de unde vin, cum ii cheama"
      Dar am intrebat pe Parintele Proclu ce l-au intrebat ei cand au inregistrat si mi-a confirmat ca ei au fost.

  22. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Admin, Sfintii Parinti spun ca lumina monahilor sunt ingerii si lumina mirenilor sunt monahii. Desigur ca Hristos este LUMINA LUMII, dar asta presupune ca tocmai Hristos se bucura cand noi propagam aceasta lumina a Sa in viata noastra si altii se adapa din ea. In speranta ca se va instala pacea intre sfintiile voastre si cei de la razbointrucuvint, va imbratisez cu drag, asa cum ii imbratisez si pe dumnealor. Sunt convinsa ca fiecare se straduieste, se osteneste si doreste binele poporului binecredincios de pretutudineni, respectand in profunzime parintii imbunatatiti care ne indeamna la rugaciune pt a discerne lucrurile.

    Nu-i asa ca Parintele Proclu si Parintele Iustin s-ar bucura nespus sa afle ca ne-am impacat toti intru Hristos si ca ne putem imbratisa cu cuvintele:
    "Hristos in mijlocul nostru...este si va fi!

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Alexandra
      Sigur ca da. Pai din acest motiv Parintele Justin ne-a trimis la Parintele Proclu, ca sa clarificam situatia.
      Din pacate in vremurile din urma monahii vor fi ca mirenii, iar mirenii ca dracii. Doamne fereste! Insa e bine sa tinem ochii atintiti catre marii duhovnici, pentru ca ei mai au putere de discernere in aceste vremuri, nu noi!

  23. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Trebuia data aceasta inregistrare pentru ca sa se clarifice situatia.... si sa nu se creeze confuzie intre credinciosi in privinta acestui subiect destul de sensibil....

    Multumim admin!

  24. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    da voi ce propovaduiti daca cei de la razboi intr-un cuvant sunt dezbinatori?nu inteleg unde se opresc ideile sfintilor parinti si incep ale voastre pentru ca este clar ca toti cei care au patimit pentru Hristos au fost cumpatati in actiuni si puternici in rugaciune si comuniune cu Hristos.Daca cei de la razboi intr-un cuvant dezbina, voi ce faceti?ce propovaduiti? nu va inteleg intentiile si nici scopurile. paradoxal voi criticati dar propovaduiti dezbinarea in acelasi timp .este treaba celor care administreaza acest blog ce tiparesc dar sa fie cu luare aminte ca Adevarul nu se afla in dezbinare iar,sa mai luati in considerare si faptul ca sunteti formatori de opinie,aveti un blog cunscut,citit de multi oameni iar daca gresiti Hristos va va intreba de sufletele lor iar voi veti raspunde inaintea Domnului.poate ca scopul vostru este bun dar metodele sunt proaste
    Doamne ajuta!

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @andy
      ai si tu dreptate. Nu ar fi existat aceasta inregistrare daca nu publicau ei inregistrarea lor. Insa ei au facut-o se a-si indreptati acuzatiile ce le aveau dinainte la adresa manastirii Petru Voda. Daca nu doreau dezbinare ar fi trebuit sanu faca publice referirile la manastirea Petru Voda, caci Parintele Proclu a vorbit din ce i-au zis ei si altii ca ei, iar in inregistrarea noastra vedeti cum zice ca el nu vrea raul nimanui, nu vrea sa zica nimic de Petru Voda si ca are evlavie la Parintele Justin. Insa asa ceva nu apare din inregistrarea lor, iar cand i-am citit p Proclu ce au publicat ei referitor la noi, atunci sfintia sa s-a suparat tare mult si le-a zis ca nu cumva sa aiba soarta lui Iuda. Dumnezeu sa-i pazeasca si sa repare greseala facuta.

  25. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Parintele Paisie, afirma ca “Se leapădă de Hristos. Cei care primesc pecetluirea se leapădă de Hristos. Chiar şi atunci când primeşte buletinul electronic, tot se leapădă de Hristos.”.
    Aici se refera la primirea buletinului ELECTRONIC, nu doar la prezenta numarului fiarei pe vreun act.
    El justifica in prealabil caracterul demonic al controlului persoanelor prin cipuri electronice integrate in acte, mai intai, si in corpul uman, pe mana sau frunte, in final. Se refera si la numarul 666, dar nu numai la asta.

    Caracterul cipului de sine qua non in tranzactile comerciale, juridice, institutionale (fara de el nu vei putea cumpara sau vinde), fac din cipul din acte, un element de baza din infrastructura antihristica prin care functioneaza, se implineste sub ochiii nostri taina faradelegii, profetita in Apocalipsa. Cititi daca vreti cu grija acest fragment:

    “Întrebare: Dacă noi vom rămâne credincioşi tradiţiilor noastre se poate ca aceştia să se folosească duhovniceşte ?
    Părintele Paisie: Ascultă! Ştii ce se întâmplă ? Răul este următorul: Aceştia nu te vor lăsa liber ()*, ci vor strânge „menghina”.
    Îţi vor spune: „Crede orice vrei”, dar te vor pune în „coşul” lor şi te vor duce acolo unde vor ei. Aşadar, tu intră în „coşul” lor şi crede orice vrei. Eu te duc acolo unde vreau, iar tu crede ce vrei. Da, da! Mai târziu vor strânge „menghina”. Acest sistem este satanic. În spatele lui se ascunde dictatura sioniştilor. Aceştia de ani de zile se pregătesc să conducă lumea. Prin masonerie se fac toate acestea…
    Bine! Până acum să presupunem… Acum însă, cu răspândirea vădită a lui 666 şi cu toate cele care se fac făţiş, nu îşi fac puţin probleme de conştiinţă ?…Deoarece, vezi acestea, şi cei trei de şase pe care îl au, nu sunt, aşa cum pretextează ei, ceva cere îi ajută la computer. Mai spun că cifra şase ar deveni şi nouă.
    Dar japonezii au găsit un cub care are un randament de cinci ori mai mare la computer…Cu toate acestea se prefac că asta nu i-ar ajuta. Însă, un om credincios, având în vedere situaţia generală, ar trebui să înţeleagă ce se întâmplă cu cei trei de şase, chiar dacă Sfântul Evanghelist Ioan nu ar fi descris că sunt ai lui antihrist.
    Aceştia acum vor să aibă economia în mâna lor! Prin îndosariere – la Bruxelles au această „fiară”, pe care şi ei înşişi o numesc „fiară” şi cu care pot să îndosarieze şase miliarde de oameni. Cât are lumea astăzi ? Patru – cinci. Aşadar au şi loc liber. Ne vor avea pe toţi în evidenţa lor – vor avea şi toată economia în mâna lor –, iar prin pecetea pe care încet, încet o vor pune, ne vor urmări. Ei pot urmării prin satelit până şi peştii de treizeci de centimetri în care ocean se duc. Auzi ? Peşti de treizeci de centimetri ! … Prin urmare, vor putea urmări fiecare om, şi unde se află şi toate tranzacţiile lui …O astfel de dictatură pe care vor să o instaureze, numai diavolul putea să o gândească. Ai înţeles ce se întâmplă ? În cele din urmă însă antihrist va lua o palmă puternică şi va fi distrus. Numai trei ani şi jumătate va fi greu. Trei ani şi jumătate vor fi uşori. Va fi zdrobit!…
    Uite, acum în America, mulţi câini sunt pecetluiţi şi urmăriţi. Cei care sunt pecetluiţi au emiţător: tac, tac, tac… stiu unde se află fiecare câine. Când vor, pot să-l omoare. Şi la oameni !!!… Şi vor şti unde se află fiecare om, deoarece va avea emiţător, fie la mână, fie la frunte: tac, tac, tac… Prin urmare, toate datele vor fi îndosariate. O astfel de dictatură numai diavolul putea să o conceapă.
    Aşadar, vor acum prin acest sistem, codul barat, aşa cum zice şi Evanghelistul, să nu poţi vinde, nici cumpăra.
    Vor anula banii. Lucrezi? Tac, un buton ca să iei suma din cont şi, de acolo, în alt cont… Şi apoi. să presupunem, după introducerea cartelei vor spune: „Cartela se pierde, o fură, o falsifică…Deci este mai bine pe frunte sau pe mână”.

    Întrebare: Părinte, s-o spunem mai simplu. Toate acestea arată prezenţa lui antihrist ?
    Părintele Paisie: Nu. Ascultă… Vezi, aici aceştia folosesc mecanisme ca să sufoce lumea. Vor să pecetluiască lumea. Să pună pecetea lui antihrist. Ai înţeles ? Să o supună. Aşa cum atunci când se face război, caii sunt însemnaţi cu un fier înroşit. Ai înţeles ?

    Întrebare: Adică se uşurează lucrarea lor prin pecetluirea persoanelor dorite de ei ?
    Părintele Paisie: Se leapădă de Hristos. Cei care primesc pecetluirea se leapădă de Hristos. Chiar şi atunci când primeşte buletinul electronic, tot se leapădă de Hristos. Dacă, de pildă, nu mi-ar fi cerut să semnez pe buletin, pot să spun că…mi-ar fi dat o hârtie.
    Ţi-ar fi spus: „Acesta este buletinul tău”. Să zicem că nu ar fi contat. Dar atunci când are pe el simbolul diavolului şi este vorba de identitatea mea, oare voi semna ? Iar aceasta nu este un lucru neînsemnat. Prin urmare, arăt că primesc acest lucru. Dar Evanghelistul Ioan ce spune ? Sfinţii Părinţi ce spun ? Ai citit cât de puţin ? Lucruri foarte clare! Este lepădare!

    Întrebare: Oare este posibil ca un număr să joace un rol atât de important în mântuirea omului ?
    Părintele Paisie: Bre, fiul meu! Ia ascultă! De vremea ce acesta este simbolul diavolului şi Evanghelistul Ioan spune că acesta este pecetea lui, tu îl primeşti pe buletin îmi spui că nu are rol în mântuirea ta ?
    Oare până acum am dat importanţă acestui lucru ? Dar acum, când vedem că îl pun acolo…, fac astfel încât să nu poţi cumpăra, nici vinde… vor anula banii… toate acestea… pregătesc…
    Uite, acum doi trei ani am spus ceva unuia din America, profesor universitar şi, desigur, i-am şi scris vreo două trei pagini şi i le-am dat. Iar acum opt luni de zile acela mi-a zis într-o scrisoare: “M-am întors de la un congres din Europa şi de îndată ce am ajuns la Toronto, mi-am amintit de ceea ce-mi spuneaţi acum doi-trei ani în urmă. Acum, în loc de cartelă, ne cer semnele distinctive de la mână şi la frunte”. Ştii acest lucru ? Dacă tu acolo nu le ştii, de ce atunci nu te laşi convins şi contrazici ?
    Acum într-acolo merg… ceea ce spuneam… Veţi vedea, vor spune la televizor: „Acum s-a pierdut cartela unuia…a furat-o celălalt…” şi aşa mai departe, ca oamenii să caute mai mută siguranţă, să alerge acolo ca să primească pecetea. Adică s-o aibă ca o înlesnire. Ai înţeles ce se întâmplă ?
    Sfântul Evanghelist Ioan a spus aceasta limpede, ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi scris ?
    O, fiul meu! Pecetea diavolului… Te lepezi de pecetea Sfântă ! De botez ! Pui altă pecete, fiul meu ! Te lepezi de Hristos şi primeşti pe cea a diavolului, fiul meu ! ”

    ()* – am eliminat parantezele introduse de editorii cartii, pentru a pastra acuratetea si fluiditatea cuvintelor Parintelui Paisie

    SURSA:
    “Cuviosul Paisie Aghioritul – Mărturii ale închinătorilor”, p.85-91

  26. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @razbointrucuvant
    Spuneti asa:
    "Nu mai da numele intreg, stiu ca voi asa procedati, desi noi am respectat anonimatul tau. In plus, nu va multumiti cu faptul ca dati numele noastre, ci mai si lasati informatii reale amestecate cu informatii false despre noi, in comentariile de pe blogul ce va apartine".

    Sa inteleg ca va este rusine de numele voastre dupa tot ceea ce ati facut...?

    Cu atat mai multe e bine ca lumea sa stie cine sunteti pentru ca alta data sa se fereasca de voi...daca nu va veti cere scuze pentru confuzie care ati creat-o printre credinciosi...

    Toata lumea a vazut cum ati lucrat...
    Sa va fie rusine....

  27. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @Alexandra

    Draga Alexandra calugarul trebuie sa fie o faclie care arde pentru Hristos... Deci daca el nu-si tine constiinta treaza in fata Mantuitorului Hristos care ne-a spus clar ca "Adevarul va va face liberi" atunci unde am ajunge...

    Dragoste fatarnica au si ecumenistii insa daca nu avem adevarata dragoste unita cu faptele cele bune si cu Adevarul ne amagim singuri...

    Fara Adevar nimeni nu poate sa fie liber dupa cum o spune Insusi Mantuitorul...Doar isi imagineaza o dragoste fararnica care este departe de Adevarata dragoste intru Hristos....

    Cel ce are cu Adevarat dragoste este cel care doresti mantuirea celorlalti se roaga pentru ei si le arata unde este pericolul care i-ar duce la ratacire...

    Aceasta este adevarata dragoste, nu acela care te lasa sa-ti perzi sufletul de la mantuire... Aceea nu este dragoste....

    Mitropolitul grec Seraphim de Pireu spune clar: "Dragostea fara Adevar este lipsita de orice continut!"

    O astfel de "dragoste" fara adevar au si ecumenistii dar oare la ce le va folosi aceasta dragoste fatarnica ?

  28. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Extraordinar interviul .
    Cuvintele pustnicului sunt atat de echilibrate

    1. Parintele zice : BISERICA sa vorbeasca, nu eu . Biserica inseamna comunitatea credinciosilor .
    2. Parintele zice ( de 3 ori ) : Dumnezeu nu ma va intreba de cip , ci daca m-am pocait…
    3. Parintele zice (2 ori) : eu nu am treaba cu cipul

    Daca am lua aminte la cuvintele Parintelui Proclu dezbinarea ar inceta

  29. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Vad ca si in fata evidentei, mai sunt naivi care incearca sa impace "taberele". Mai dragi tovarasi, caci prieteni nu va pot spune pt. ca se vede clar ca ati ramas cu sechele din timpul comunismului, mai tovarasi impaciuitoristi, ce fel de pace vreti voi ? Una unsuroasa, plina de ambiguitati ? Nu va plac lucrurile clare ? N-ati inteles ca apologetii iubesc Adevarul, iar razboinicii iubesc susotelile pe la colturi, soparlele bagate pe sub presul de la usa, compromiterea lucrurilor cele mai albe ? Daca nici Parintele Proclu nu v-a lamurit asupra acestor amfibieni, nu va pot lamuri nici eu. Va las pt. ca deja m-ati obosit, dar va rog un lucru : nu mai amestecati persoana Mantuitorului in conflicte de acest gen pt. ca Il jigniti. Mantuitorul a spus clar :"n-am venit sa aduc pacea, ci sabia", adica nu poate sta lumina alaturi de intuneric, adevarul cu minciuna.

  30. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    ce dureros ca , intr-o disputa a noastra, a enoriasilor, sunt implicati si 3 mari duhovnici!!! de ce se incearca manipularea sfintiilor lor? de ce nu sunt lasati in pace?
    ca ne-au spus clar ca nu sunt de acord cu cipurile.
    cat trebuie sa-i mai hartuim?
    rostul sfintiilor lor este sa se roage pt noi, pt poporul acesta DEZBINAT, sa ne ierte Dumnezeu, caci, daca nu vom lua seama la avertizarile lor ( vezi profetiile par Boca: Bucureştiul „se va oua de două ori”, iar la a treia ouare, marele oraş va fi şters de pe faţa pământului pentru păcatele lui."), greu ne va pedepsi bunul si multrabdatorul Dumnezeu pentru rautatile si pacatele noastre, de care nu ne lepadam.
    de avorturi ce sa mai zic? de concertele sataniste care se tot organizeaza in romania...nici atat, despre tradarea ortodoxiei-asta mi se pare cea mai grava problema ( vezi intalnirea de la viena)
    sa luam exemplu de la moldovenii de peste prut care organizeaza ADUNAREA GENERALĂ
    cu tema“Invazia microcipurilor în Moldova.
    Cum ne apărăm?”
    Toţi membrii Asociaţiei Creştinilor Ortodocşi “Fericita Maică Matrona” şi toţi creştinii ortodocşi interesaţi de această gravă problemă să vină ."
    iata ca sunt mai curajosi si mai HOTARATI decat noi. ce facem noi, in schimb? ne certam care are dreptate.
    cred ca sunt de folos urmatoarele cuvinte:
    " Gandurile care aduc descumpanire si neliniste sunt de la
    diavol. Gandurile ‘dupa Dumnezeu’ aduc siguranta, indrazneala si pace.” ( sf Macarie de la Optina)
    sa ne ajute bunul Dumnezeu sa ne infratim, sa ne luminam, sa ne intarim in credinta si sa alegem calea cea dreapta! Doamne-ajuta!

  31. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Un comentator de pe saccsiv zice ca Boc a anuntat ” obligativitatea cardurilor de sănătate şi idendificarea prin cnp şi biometrie până cel târziu în 2012 ”.

    So, daca cineva vrea sa refuze actele mai are un an si ceva pana sa isi faca cumva o situatie prin care sa poata rezista fara acte. Deci formarea de grupuri ar trebui luata mai in serios, de cine vrea sa refuze actele. Deci, se face ceva concret in sensul asta sau nu ?
    Trebuie sa organizam ceva mai serios si bazat pe incredere reciproca, altfel nu vom reusi sa facem o rezistenta cat de cat fata de sistem, cei care vrem sa ne trezim odata din somnul asta. Daca vom fi dezbinati cum vom face o rezistenta comuna ?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Emanuel
      eu zic ca am terminat-o cu Razboiul.. oamenii s-au dumirit ca nu-ti poti pune increderea in ei. Bine ca i-a descoperit Dumnezeu acum si nu mai tarziu, cand ar fi fost situatia si mai grea. E bine sa ne coagulam prin intermediul acestui blog, dar mai ales voi intre voi (mai putin cu detalii in public, pe net) care va cunoasteti de cel putin 5-10 ani, incat sa stiti ca va puteti baza unii pe altii. Si cum am mai spus, este foarte important ca cel care va coordoneaza sa fie un preot, cu pozitie ferma. apoi fiecare o vom duce cu Mila Domnului, nadajduind ca nu dupa pacatele noastre, pe care o sa ni le plangem.

      Referitor la ce spune Boc, ne trebuie o stire oficiala si trebuie reactionat: dezbatere publica, referendum, memorii catre CEDO etc.

  32. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Evident ca sunt si persoane care vor sa ne dezbine,sa nu fim uniti.In momentul in care apare un lider care sa ne uneasca,vin indivizi care slujesc tatalui minciunii si il discrediteaza.Noi insa trebuie sa fim atenti cu asemenea ,,crestini''sa nu cadem in capcana lor.

  33. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Pentru mine a fost de-ajuns ce ne-a zis parintele Proclu despre noile acte:

    http://www.youtube.com/watch?v=ma4_qN9WXM4&feature=related

  34. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    IONES

    Frate iarta-ma dar am ris de m-am prapadit cind am citit coment-ul tau.
    Alexandra careia i-ai zis'draga'este de fapt un calugar duhovnic foarte bun si cu mult har de la domnul,eu il cunosc si il respect foarte mult,am invatat multe din predicile lui cred ca ar fi printre putinii care ar fi vrednic urmas al parintelui Iustin.

  35. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Citez pe unul din ucenicii staretului Paisie :

    ” Într-adevăr, fericitul Stareţ îi sfătuia pe credincioşii care îl întrebau ce să facă cu alimentele ce au codul barat, să distrugă mai întâi codul barat de pe ele şi să invoce asupra lor harul de viaţă-făcătoarei Cruci a Domnului. Despre buletine însă ele accentua cu tărie că lucrurile stau total diferit, deoarece buletinul arată numele de botez al credinciosului, care prin semnătura sa primeşte simbolurile satanice 666 [desigur, dacă vor fi folosite]. Aceasta o spune deschis şi în convorbirea sa înregistrată în anul 1992. ”

    Era vorba de buletine electronice pe care voiau guvernantii greci sa le puna un 666 vizibil pe ele. In final nu s-a mai pus pe ele 666. Despre buletinele cu 666 staretul Paisie zicea ca constituie lepadare :

    ” Părintele Paisie: Se leapădă de Hristos. Cei care primesc pecetluirea se leapădă de Hristos. Chiar şi atunci când primeşte buletinul electronic, tot se leapădă de Hristos. Dacă, de pildă, nu mi-ar fi cerut să semnez pe buletin, pot să spun că...mi-ar fi dat o hârtie.

    Ţi-ar fi spus: „Acesta este buletinul tău”. Să zicem că nu ar fi contat. Dar atunci când are pe el simbolul diavolului şi este vorba de identitatea mea, oare voi semna ? Iar aceasta (adică a primi buletinul în acest fel) nu este un lucru neînsemnat. Prin urmare, arăt că primesc acest lucru (se referea la simbolul diavolului: 666). Dar Evanghelistul Ioan ce spune ? Sfinţii Părinţi ce spun ? Ai citit cât de puţin ? Lucruri foarte clare! Este lepădare!

    Întrebare: Oare este posibil ca un număr să joace un rol atât de important în mântuirea omului ?

    Părintele Paisie: (mai răspicat şi cu multă durere) Bre, fiul meu!... Ia ascultă!... De vremea ce acesta (666) este simbolul diavolului şi Evanghelistul Ioan spune că acesta este pecetea lui, tu îl primeşti pe buletin îmi spui că nu are rol în mântuirea ta ?

    Oare până acum am dat importanţă acestui lucru ? (adică ne-a preocupat până acum folosirea lui 666 ca număr de ordine ?). Dar acum, când vedem că îl pun acolo..., fac astfel încât să nu poţi cumpăra, nici vinde... vor anula banii... toate acestea... pregătesc... (oare nu vom da nici acum importanţă ?) ”

    Deci par Paisie spunea ca actele cu 666 vizibil sunt lepadare.
    Noua deocamdata vor sa ne introduca buletine cu cip, care s-au introdus si pe vremea cuv Paisie in grecia. Despre buletinele electronice fara 666 staretul avea urmatoarea atitudine :

    ” Parinte, ce legatura are acest buletin de identitate cu pecetluirea ?
    - Buletinul de identitate nu este pecetea; este introducerea pecetluirii.
    - Parinte, lumea intreaba ce sa faca in legatura cu noile buletine de identitate.
    - Atunci cand va intreaba, voi cel mai bine sa le spuneti oamenilor sa intrebe pe duhovnicii lor si sa faca rabdare sa vada cum va actiona Biserica, pentru ca multi pun intrebari, dar putini inteleg raspunsurile. Deoarece eu am scris clar in brosura "Semnele vremurilor": fiecare sa actioneze potrivit cu constiinta lui. Desigur, unii spun: "Ei, acestea sunt o parere a unui calugar; nu este pozitia Bisericii". Eu insa nu mi-am spus parerea mea, ci am formulat simplu cuvintele lui Hristos, ale Evangheliei, pentru ca propria noastra parere trebuie s-o supunem voii lui Dumnezeu, ce se exprima in Evanghelie. Altii, spun cele contrare celor ce le-am spus eu, spunand ca le-a zis Parintele Paisie. Unii, care le aud, desi lucrurile sunt asa de serioase, nu intreaba daca sunt asa, daca intr-adevar le-am spus, ci le cred. Eu nu ma tem; le spun cu curaj. Vin si la Coliba si arunca 666 in cutie. In sfarsit, asta nu-i nimic ! Intr-o zi mi-au pus o inscriptie pe usa ... Am crezut ca a venit cineva, nu m-a gasit si a scris "lipseste", ca s-o vada si altcineva. Dar ma uit mai bine, si ce sa vad ? Era scrisa o ocara. O astfel de ocara n-am auzit nici cand eram mirean. Toata aceasta situatie va primi o maturatura buna, dar vom trece si noi o furtuna. Lumea s-a ridicat, trebuie sa ne ridicam si noi cu multa rugaciune.
    Pe unii ii intereseaza subiectul buletinelor de identitate, altii il exploateaza si creeaza probleme. Biserica trebuie sa ia o pozitie corecta. Sa vorbeasca; sa explice credinciosilor ca sa inteleaga ca de vor lua buletinul de identitate, asta va constitui o cadere. In acelasi timp sa ceara de la stat ca noul buletin cel putin sa nu fie obligatoriu. Daca Biserica ia o pozitie serioasa se va respecta libertatea credinciosilor, asa incat cel ce vrea isi va lua noul buletin, iar cel ce nu vrea, sa-l pastreze pe cel vechi; atunci vor plati numai cateva nuci tari, pentru ca ceilalti le vor sta impotriva. Cea mai multa lume isi va face treaba sa. Cei ce vor voi sa se foloseasca (lumeste) vor avea noul buletin, iar ceilaiti, sarmanii, cei credinciosi, vor avea buletinul vechi si-i vor chinui.
    Acum, fiindca ministrul a fagaduit sa nu puna 666 in buletinele de identitate noi, nici la vedere, nici nevazut, si asta e ceva. Vom avea rabdare si se va vedea ce va fi si numai faptul ca spun ca nu il pun pe 666 este ceva. Se leapada si ei insisi. Sa vedem in cele din urma ce vor pune. Pana sa circule noile buletine de identitate, poate veni urgia lui Dumnezeu. Dupa aceea, nu inseamna ca in 24 de ore toti vor trebui sa-si scoata buletine noi ( aici eu, Emanuel, inteleg ca e vorba de buletinele noi electronice sau biometrice dar fara 666 ). Sa iasa primele; se vor examina, sa iasa ministrul mincinos, si atunci lupta va fi dreapta. Daca acum continuam protestele, aceia vor spune: "Iata, acestia pricinuiesc tulburare. Desi nu s-a pus problema, ei striga si protesteaza". Cainele, daca e pazitor bun, latra atunci cand vine hotul. Cand pleaca, tace. Daca insa continua sa latre, atunci nu e pazitor bun. ”

    Deci in cazul buletinelor electronice sau biometrice fara 666, sf Paisie recomanda ascultarea de constiinta si duhovnic, si nu protestele. Insa, pentru cei carora constiinta le spune sa refuze actele electronice, eu repet intrebarea : ceva organizat, concret, cu binecuvantarea par Iustin, se face ? Ne trezim din somn ?!?

    Ps : la formarea de grupuri trebuie o fff mare atentie. Eu, personal, nu m-as baza nici pe persoane nehotarate care au tendinta s-o lungeasca la infinit, dar nici pe persoane care nu inteleg ca :
    - preotii cu acte electronice au taine valide,
    - actele cu cip sau biometrice sunt aproape de lepadarea aceea dar nu sunt lepadare asa cum sunt implanturile sau buletinele cu 666 vizibil pe ele,
    - actele care vin la noi la anu nu au 666 ( inca nu s-a demonstrat asa ceva ).
    Daca o persoana nu indeplineste aceste conditii, atunci din punctul meu de vedere e gresit sa se retraga. Daca sunt indeplinite conditiile atunci e bine sa se actioneze dar numai sub supravegherea atenta si continua a par Iustin. Oricum ar fi, fie cu altii, fie singur, eu voi refuza actele, dar eu nu ma duc la sate ci direct la munte, caci eu nu plec doar din pricina actelor, ci plec pentru liniste.

  36. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Fratilor SUNT UN PACATAOS OARECARE CARE DE CEVA TIMP CITESTE SI EL ACEST BLOG, SI DORESC DIN TOT SUFLETUL SA NU SMINTESC PE NIMENI CU COMENTARIUL MEU.MA BUCUR CA DUMNEZEU CEL DREPT SI BUN A SCOS LA IVEALA ADEVARUL. EU CRED CA ADEVARUL ESTE UNUL NU EXISTA JUMATATI DE MASURA IAR SFINTII PARINTI CARE NI A DAT DUMNEZEU IL MARTURISESC CU ADEVARAT PTINTRE CARE PARINTELE JUSTIN PARVU, PARINTELE PROCLU, PARINTELE ARSENIE PAPACIOC CARE AU MARTURISIT CLAR CA NU ISI IAU BULETIN CU CIP SAU ORICE ALTA FORMA DE DOCUMENTE CARE CONTIN ASACEVA DECI EU CRED CA NU EXISTA CALE DE MANTUIRE DA CA ACCEPTAM ASACEVA MULTUMESC BUNULUI DUMNEZEU CA MA LUMINAT SI PE MINE PACATOSUL LA ADEVAR CARE CRED CA IL AU FRATII DE LA APOLOGETICUM SI MANASTIREA PETRU VODA IN FRUNTE CU PARINTELE JUSTIN PARVU. VA ROG SA MA SCUZATI PT GRESLILE GRAMATICALE PE MINE PACATOSUL IAR LA URMA DORESC DIN TOT SUFLETUL CA DUMNEZEU SA NE LUMINEZE INTRU ADEVAR DOAMNE AJUTA.

  37. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Faptul ca nu trebuie sa acceptam actele biometrice cu cip e foarte clar ,...oricum parintele Proclu a dat acel interviu video(mai vechi,este postat mai sus de,, Ana") in care ne indeamna foarte clar sa nu luam actele cu cipuri...problema mare este ca se urmareste dezbinarea intre noi Ortodocsii. Daca noi romanii am fi mai uniti si nu mai dezbinati,alta, cred ca ar fi fost Romania zilelor noastre...cat despre cei de la razbointrucuvant asi dori sa-i intreb :de ce nu posteaza pe saitul lor toate comentariile ,de ce posteaza numai ce le convine??? numai comunistii fac asa ceva.... Sa ne lumineze bunul Dumnezeu minmtea la toti ,sa facem cele bune,caci numai El stie ce e bine si ce nu pentru noi.Amin. TLC !

  38. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin, ce sa inteleg? La un comentariu, pe aceasta pagina, spuneti:

    "Apare acum intrebarea: cat de veridica este inregistrarea voastra, destul de slaba calitativ (de neinteles pt ca voi v-ati dus special pt asta, iar noi eram intamplator prin zona si aveam doar un telefon)"

    iar mai jos:

    "admin
    @Alexandra

    Sigur ca da. Pai din acest motiv Parintele Justin ne-a trimis la Parintele Proclu, ca sa clarificam situatia."

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @parere
      cand am mers prima data la Parintele Proclu a fost pur intamplator, caci eram prin zona si nu aveam decat un telefon. Cand ne-a trimis Parintle Justin aveam un reportofon. Insa cei de la rîc au mers de prima data cu scop de a inregistra, deci puteau sa mearga pregatiti cu ceva mai performant.

  39. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dumnezeu sa ne uneasca pe toti, caci stim noi cine dezbina. Sa avem rugaciune in minte si impacare in suflet fratilor, toti slujitorii Domnului. Fratilor, apologeticum, RIC, sacciv, pusnicul digital, INTALNITI-VA undeva toti, spalati-va toate lucrurile impreuna si apoi fiti pe aceeasi linie, nu lasati dezbinarea sa mearga mai departe.
    Impacati-va FRATILOR, nu ne impartiti si pe noi citititorii vostri in tabere si tabarute.
    Impacati-va FRATILOR, intalnitiva undeva, unde vreti si impacati-va fiindca ne greu si noua cu voi certandu-va.

  40. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    nu cred ca cineva de la razbointrucuvant ar ameninta pe Parintele Proclu in vreun fel...
    poate ca cineva, ca sa poata vorbi cu Parintele Proclu, s-a folosit de numele blog-ului...

  41. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Parintele Iustin spunea ca, dupa razboiul mondial ce bate la usi,lumea ar mai tine inca 30 de ani,aproximativ:Intrebati-l voi pe dinsul,cum sa traiasca oamenii din lume,care au familii si copii,atita vreme fara acte de identitate ( deci fara servicii ) iar daca ne baga in inchisori pentru aceasta,ce se va intimpla cu copiii nostri,cum se vor mintui ? Daca ar fi sa rezistam 3 ani si jumatate,poate am resista si ar rezista mai multi.
    Cit priveste lipsa harului, cei care au carduri bancare cu cip nu il pierd,aceasta din experienta proprie...nu stiu de cei cu acte de identitate biometrice.
    Mai intrebati-l pe parinte,daca pe un astfel de card,nu iti pui semnatura...are vreo valoare ? ( numai pentru a cistiga timp pentru intarire in Hristos,sint de acord 100% ca aceste carduri sint periculoase si duc catre sfirsit....se vede clar cum ceea ce parintele Paisie spunea acum zeci de ani,se intimpla pas cu pas...iar cum viitorul numai Dumnezeu il stie,il iau si eu ca venind de la Dumnezeu )

    Pe linga intarirea comuniunii cu Iisus Hristos Dumnezeu,care este o prioritate personala,poate ar fi bine sa incercam pe cale civica sa obtinem acte de identitate clasice ( invocind si libertatea si respectarea credintei ),neconstitutionalitea acelora,sa-i fortam pe cei care le produc sa renunte la inserarea numarului 666,etc...toate acestea doar pentru a mai cistiga timp si de a mai reduce cei 30 si ceva de ani de peresecutii.
    Sint convins ca vor fi si oameni ai lui Dumnezeu care nu le vor lua de la inceput,si din exemplul lor si din ceea ce se va intimpla cu ei...vom invata si ne vom intari si noi.
    Doamne ajuta!

  42. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Intrebare la care nu au raspuns pana acum razbointrucuvant (comentariul de mai jos inca asteapta sa fie aprobat de ei)

    Acei dintre voi care ati mers la Parintele Proclu, i-ati zis si urmatoarele: “ca indemnam ca lumea sa traiasca fara acte cu cip, deci in ilegalitate”
    Voi ati spus de multe ori ca nu acceptati actele cu cip! Cum veti trai? Nu tot in ilegalitate? Sau daca va feriti de ilegalitate inseamna ca acceptati actele cu cip?

  43. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @anca
    cand i-am citit Parintelui Proclu ce au scris ei pe blog, Parintele i-a recunoscut ca despre ei este vorba. Nu mai are rost sa o mai lungim. A fost clar ca au vrut sa loveasca in manastirea Petru Voda si sa-l scoata pe Parintele Justin din lupta, sa-l decredibilizeze. Pentru ei nu reprezinta asa mult Parintele Justin, caci au fost aici la 2 pasi si nu s-au obosit sa vina sa-l viziteze, sa-i ceara un cuvant. Cum de altfel nici ce a spus in interviul revistei Atitudini, nr. 12, nu i-a interesat.
    Din pacate asta e adevarul si nu au de ce sa se supere.

  44. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Subscriu la ce a spus domnul Niccolae. Si cei de la apologeticum si cei de la razbointrucuvant sunt dezbinatori, pt ca NU AU DRAGOSTE. Si nici noi ceilalti, NU AVEM DRAGOSTE. Putem noi sa ne ferim de cipuri si de lepadare, dar daca NU NE CURATIM SUFLETUL DE PATIMI, TOT NE VOM LEPADA DE HRISTOS, TOT VOM PRIMI PECETEA, sa fiti siguri de asta. Ne lipseste tuturor, DREAPTA SOCOTEALA, maica tuturor virtutilor. Doamne ajuta-ne pe toti!

  45. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Cine vrea sa duca in robie de robie are parte.
    Dragoste pentru ce ? Pentru detentia in care nelegiuitul face dreptate prin minciuna, denigrare, tradare si proiectarea propriei culpe si psihopati in celalat? "Cultura" asta politieneasca face sa fie scos de tot bunul simt si dreapta socoteala dintre oameni , iar taina nelegiuirii sa se lucreze si mai abitir. Asa cum comunismul a avut un duh al nebuniei satanice , asa si vremurile astea aduc cu ele un duh care acum este chiar mai bine "instrumentalizat" si care lasilor le poate da o senzatie de putere si control pe care nici o dictatura de pina acum nu a oferit-o. In final tot mai multi oameni se vor inchina acetei fiare nebune si smintite si vor asculta de o masina mai degraba decit de glasul Lui Dumnezeu sau de bunul simt pe care El l-a pus in fiecare.

  46. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ Andrei.

    Nu, eu nu am spus ca sunt dezbinatori. Ar fi o nedreptate sa spunem asa ceva. Pentru existenta acestor doua site-uri s-a dus o munca enorma si , cred eu, scopul lor a fost, si este, unul sincer. Si am avut mult de invatat citind ambele site-uri. Astfel de certuri au existat de multe ori, chiar si intre crestini. Eu nu am facut altceva decat sa reamintesc ce ne-a invatat Iisus Hristos, in ceea ce priveste depasirea unor astfel de neintelegeri.

    E gresit si faptul ca amandoua site-urile se folosc de aceste doua interviuri (voite sau nevoite) luate parintelui Proclu. Dar aceste interviuri sunt fara folos, pentru ca parintele se contrazice singur. Si aici ma opresc....din respect pentru sfintenia parintelui Proclu, nu mai pot spune decat atat: eu nu-l pot intelege. De aceea, caut raspunsul in alta parte. Dar, din pacate- si pentru pacatele noastre- Dumnezeu nu ne mai vorbeste nici prin marii nostri Sfinti. Am ajuns in timpul acestei profetii:,,Iată vin zile, zice Domnul Dumnezeu, în care voi trimite foamete pe pământ, nu foamete de pâine şi nu sete de apă, ci de auzit cuvintele Domnului" Amos 8:11

  47. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    trist...Apologeticum, felul de a-ti sustine adevarul e respingator si obraznic (orice discutie de acest fel trebuia rezolvata intre patru ochi cu cei de la razboiintrucuvant, sau de fata cu Pr.Iustin, daca intr-adevar te-ar fi durut inima si fata de "vrasmasi"...nu cred ca fratii pe care ii acuzi te-ar fi refuzat)...Dumnezeu sa te ierte si sa ne ierte pe toti!

  48. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @Andreea -crezi ca cei de la razbointrucuvant au curajul sa vina sa vorbeasca la parintele Justin Parvu???,,de fata",asa cum spui tu???...hm, ma indoiesc ,odata ce ei cauta sa denigreze apelul parintelui Justin impotriva cipurilor...(bine zis:,,uneori e nevoie de un ,,dus rece'',caci altii doar asa se trezesc si revin cu picioarele pe pamnat" - aceste cuvinte ma ating si pe mine: cand starui intr-un pacat, pana cand nu-mi da bunul Dumnezeu o ,,palma" nu ma ,,trezesc". Slava lui Dumnezeu...(cu adevarat bataia e rupta din Rai,ptr. ca face bine)

  49. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dezbinare, dezbinare si dezbinare, se pare ca "divide et impera" nu a dat gres nici in trecut si nu da nici acum. Iar noi le dam apa la moara dezbinatorilor.
    Din aceste situatii se vede foarte clar slaba noastra credinta, dar si faptul ca ne place sa ne tot invartim in jurul cozii, fara sa facem nimic real. Parintele cuatare a zis asta, cutare alta, ba stai ca nu-i asa, ba stai ca e asa, mi-e scarba.
    Eu nu prea cunosc pe nimeni de pe acest blog, sau de pe Razboiintruncuvant, nici nu postez de multa vreme, dar pot spune ca am fost si pe la toti parintii amintiti mai sus, si am inteles clar o chestie pe care nu stiu de de o tot "disecam" atata, mai ales ca Parintele Iustin a confirmat-o si aici pe blog:
    "Cipul din actele biometrice nu este pecetea finala, ci unul din pasii premergatori acesteia"(nu am citat tot articolul ca ma gandesc ca l-am citi toti).
    Problema este ca luand actele acestea, savarsim un mare pacat, si mai mult ca sigur nu vom putea refuza impalntarea cu cip.
    Eu nu stiu de ce tot atata vorbarie, si asa putina actiune.
    Am facut proteste cand a fost cu pasapoartele, dar acum cand e mult mai grav stam aici pe blog si ne certam, si ne dezbinam, si rade necuratu de i se rupe cureaua, Doamne iarta-ma.
    Vedeti de aia nu mai merge nimic in tara asta, pentru ca la fel cum au spus si alti frati de aici, nu mai avem iubire de aproapele, si ca sa completez, fugim fiecare dupa mantuirea noastra, si repede ii judecam pe toti, cand nici macar nu avem dovezi clare pentru acuzatiile noastre.
    Sa se inteleaga ca nu iau apararea nimanui aici, mai ales ca nici nu cunosc pe nimeni, dar prima oara cand am inceput sa citesc pe aceste bloguri am asteptat sa vad ca se face ceva bun si in mediul online, acum cand vad ce se intampla, daca nu as avea familie mai ca m-as gandi sa imi iau desaga si sa fug pe munte, pentru ca imi dau seama ca in felul asta batalia nici nu mai are rost sa fie purtata, am fost invinsi de mult.
    Acesta este romanul crestin al anului 2010, imbranceli prin biserica(chiar si la usa Parintelui Iustin, sa fereasca Dumnezeu sa vrei sa intri in fata cuiva ca esti luat la bataie, chiar si daca ai un coil mic cu tine, fapt trait), dezbinare, certuri, barfe, mandrie(blogu meu e adevarat, blogu meu e mai tare), si falsa smerenie, iar de neincredere sa nu mai vorbesc.
    Dumnezeu sa ne ierte pe toti.
    P.S. Repet, nu iau partea nimanui, nu cunosc personal pe nimeni, dar stiu cat ar suferi acesti mari duhovnici sa stie ce facem noi aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*