Tag Archives: patriarhul ecumenic Bartolomeu

Mesaj răsunător al Sfintei Chinotite împotriva vizitei papei în Sfântul Munte. Germania a pus ochii pe tezaurul athoniților

sfanta chinotita

LOZINCI ANTIPAPALE DIN PARTEA DUBLEI SINAXE A CELOR 20 DE SFINTE MĂNĂSTIRI ALE SFÂNTULUI MUNTE

Ca unii ce avem răspunderea altarului acestui loc nu ne este îngăduit să îl invităm pe Papă în comunitatea athonită, pentru că noi am păstrat nestricată conștiința dogmatică a Sfântului Munte, care este chivot al Tradiției Ortodoxe și arenă a luptelor duhovnicești.

Comunicatul istoric al dublei Sinaxe a reprezentanților și egumenilor celor 20 de Sfinte Mănăstiri a fost emis ca urmare a informațiilor și știrilor că Papa ar urma să viziteze Sfântul Munte și să liturghisească împreună cu Patriarhul Ecumenic cu prilejul manifestărilor festive dedicate împlinirii a 100 de ani de la integrarea societății athonite în Statul Elen. Mesajul Sfântului Munte se adresează Fanarului și arhiereilor ecumeniști, care, în numele pseudo-unirii deformează conștiința dogmatică a Bisericii, contestă unicitatea Adevărului acesteia și nesocotesc Sfintele Canoane.

Avem de-a face cu o proclamație epocală a Sfintei Chinotite a Sfântului Munte, care se adresează multor destinatari, printre care, mai ales, Patriarhia Ecumenică și ecumeniștii – ierarhii filopapiști ai Bisericii Greciei și ai Fanarului. Sfânta Chinotită a Sfântului Munte, prin comunicatul pe care l-a emis pe 24 august (11 august după vechiul calendar) dezminte toate informațiile potrivit cărora Sfânta Chinotită ar fi adresat o invitație oficială către ereziarhul Papă de a vizita Sfântul Munte și de a participa la manifestările festive, care vor avea loc în curând cu ocazia împlinirii a 100 de ani de la integrarea comunității athonite în Statul Elen. Sfânta Chinotită nu se limitează doar la dezmințire, ci abordează și din punct de vedere dogmatic chestiunea, subliniind în acest sens: ”Conștiința dogmatică, păstrată de veacuri nestricată, a Sfântului Munte, acest chivot al tradițiilor ortodoxe și arenă a luptelor duhovnicești, nu ar îngădui o astfel de acțiune din partea celor responsabili cu chestiunile legate de acest Sfânt Loc al nostru”. continuare »

Patriarhul ecumenic, Bartolomeu, tinta intr-un plan de asasinare pus la cale de o retea criminala din Turcia

Procesul de judecata referitor la complotul planuit asupra Intiistatatorul Bisericii Ortodoxe din Constantinopol este in strinsa legatura cu activitatea organizatiei Ergenekon — numita de oficialitatile Turciei “retea criminala, suspectata de intentia perfida de a distruge Guvernul Turciei” .

In cadrul sedintei judecatoresti s-a constatat ca atentatul la persoana Patriarhului Ecumenic era doar parte a unui complot mult mai larg  planuit de ofiterii armatei turcesti care aveau ca ultim scop desfiintarea si distrugerea guvernului turcesc.

Conspiratorii planuiau sa-i ucida pe toti ne-musulmanii din Turcia si sa realizeze si alte acte ingrozitoare care aveau ca scop semanarea haosului si a panicii in tara.

Cercetarile au aratat ca uciderea jurnalistului armeano-turc Hrant Dink, a clericului romano-catolic Andrei Santoro si a trei crestini din Malatia sunt de fapt savirsite de membrii acestei organizatii criminale.

Aviz tuturor celor ce vor sa mearga in Turcia!

Sursa: liveinternet.ru ,  trad. de Arhid. Dometian (Redco).

Episcopul marturisitor Artemie prigonit de 4 patriarhi ortodocsi – toti 4 ecumenisti de elita

Patriarhul Ecumenic Bartolomeu, Patriarhul Ierusalimului Theofilos, Patriarhul Moscovei Kirill si Arhiepiscopul Ciprului Hrisostomos au trimis Sfantului Sinod al Bisericii Ortodoxe Sarbe si Patriarhului Serbiei Irineu scrisori în care, în esenta, adopta afirmatiile facute de catre Patriarhul Serbiei Irineu despre Episcopul Artemie în scrisoarea sa catre toate Bisericile Ortodoxe
(Поглавари Православних Помесних Црква о Саборској одлуци о монаху Артемију).

Patriarhia Ecumenica si Patriarhia Ierusalimului mentioneaza ca au informat despre aceasta ierarhia Tronului Ecumenic si, respectiv, pe cea a Patriarhiei Ierusalimului.

Patriarhul Moscovei Kirill confirma ca «nimeni dintre episcopii si clericii Bisericii Ortodoxe Ruse nu va avea niciun contact cu monahul Artemie si cu monahii care l-au urmat».

Arhiepiscopul Ciprului Hrisostomos exprima «profunda sa mahnire» pentru ceea ce caracterizeaza drept «un comportament nepotrivit, scandalos si în general inadmisibil» al Episcopului Artemie. Si continua: «Va asigur pe Sanctitatea Voastra si pe Sfantul Sinod al Bisericii Sarbe surori de sprijinul necesar în hotararile si actiunile dumneavoastra».

(Traducere: https://acvila30.wordpress.com/, sursa: https://aktines.blogspot.com)

Bartolomeu, patriarhul ecumenic declara ca se fac ultimele pregatiri pentru convocarea unui sinod ecumenic

Patriarhul Ecumenic Bartolomeu, potrivit unui reportaj publicat de amen.gr, vorbind la sfarsitul lui august trecut unor pelerini de pe insula Imvros, a subliniat intre altele: „Ortodoxia va trai, va convoca Sfantul si Marele ei Sinod, pe care il pregateste Sinodul Panortodox si acum ne aflam la sfarsitul pregatirii acestuia. La inceputurile lui 2011 cel mai probabil vom avea penultima sedinta pregatitoare in cadrul Centrului nostru Patriarhal de la Geneva si va avea loc acest mare eveniment. Nu a mai avut loc un asemenea eveniment din 787, din secolul al VIII-lea nu s-a mai organizat un Sinod Ecumenic de asemenea proportii, de o asemenea anvergura. Si toate vor decurge bine prin harul lui Dumnezeu, mai ales pentru Ortodoxie si pentru relatiile noastre cu celelalte biserici si confesiuni crestine”. Prin declaratiile de mai sus se afirma limpede dorinta patriarhala de a convoca neintarziat Marele Sinod, care, potrivit ambitiei Patriarhului Bartolomeu va fi al VIII-lea Sinod Ecumenic!

Patriarhul, dar si cei care conlucreaza pentru convocarea unui asemenea Sinod, in mod gresit leaga ecumenicitatea si prestigiul Sinodului de multimea ierarhilor care vor participa. Insa nici un Sinod nu se convoaca singur ca Ecumenic, ci i se recunoaste caracterul ecumenic aposteriori. Ecumenicitatea unui Sinod nu este asigurata doar de caracterul ortodox al deciziilor ei, care desigur va trebui sa constituie urmarea invataturii Sinoadelor Ecumenice anterioare.Nimeni nu cunoaste care este tema majora pentru care se va convoca un asemenea Mare Sinod. Este cunoscut faptul ca convocarea Sinoadelor Ecumenice a avut loc cu scopul principal de a condamna mari erezii si de a formula limpede Credinta Ortodoxa. Este cat se poate de improbabil sa asteptam convocarea Marelui Sinod pentru condamnarea panereziei ecumenismului, unicul motiv pentru care ar fi putut fi considerata necesara convocarea unui asemenea Sinod. Dimpotriva insa, dupa toate indiciile si asa cum insusi Patriarhul Bartolomeu recunoaste, se pregateste sistematic redefinirea relatiilor Bisericii Ortodoxe cu confesiunile eterodoxe.Cei care proiecteaza convocarea Marelui Sinod trebuie sa stie ca Sinoadele nu au loc nici pentru satisfacerea ambitiilor arhieresti sau patriarhale, nici, cu atat mai mult, pentru legiferarea conceptiilor si practicilor ecumeniste. Ultimul cuvant in recunoasterea ecumenicitatii unui Sinod l-a avut intotdeauna si il are si astazi clerul si poporul credincios si nu ierarhii care constituie Sinodul. Si desigur nu se vor accepta niciodata deciziile unui Mare Sinod care, dupa toate indiciile, va deschide drumul catre „unirea bisericilor”.

de Ioannis Tatsis, teolog

Sursa: https://thriskeftika.blogspot.com/2010/09/blog-post_1124.html via https://graiulortodox.wordpress.com/vesti/

Traducere Maria Theodorou

La Viena (20-27 septembrie) apostatii au de gand sa faca o unire in baza “bisericii nedespartite din primul mileniu”

Reprezentantii oficiali ai Bisericii Ortodoxe la Dialogul Teologic cu catolicii urmaresc, conform propriilor declaratii, o unire cu catolicii care se va sprijini pe traditia comuna a Bisericii Nedespartite dinainte de epoca schismei din 1054. Aceasta perspectiva a reconfirmat-o Patriarhul Ecumenic Bartolomeu la sarbatoarea Sfintei Chiriachi, vorbind in biserica cu acelasi nume din Kontoskali, unde printre altele a spus: „Noi, ortodocsii, credem ca pe terenul Bisericii Nedespartite a primului mileniu putem intr-un mod sigur sa ne reintalnim si sa ne unim (a se intelege cu romano-catolicii)”.
Cu toate acestea, un dialog cu catolicii care se sprijina doar pe teologia Parintilor dinainte de schisma desconsidera teologia ortodoxa patristica dezvoltata la jumatatea mileniului al doilea.
Insistenta catolicilor in kakodoxie (rea-credinta, erezie) si deplina lor despartire de Biserica prin schisma de la 1054 i-a condus pe Sfintii Parinti la scrierea si rostirea unor cuvinte de combatere a kakodoxiei papistase. Un exemplu caracteristic sunt cuvintele „Despre purcederea Sfantului Duh” si celelalte cuvinte impotriva latinilor ale Sfantului Grigore Palama, prin care s-a formulat lamurit invatatura ortodoxa despre purcederea Sfantului Duh si teologia energiilor necreate ale lui Dumnezeu. Prin cuvintele Sfintilor Parinti impotriva catolicilor, care s-au scris dupa schisma, s-au descoperit in toata dimensiunea lor rataciri ca „Filioque”, harul creat, primatul papal si infailibilitatea si atatea alte kakodoxii. continuare »

VIDEO: Patriarhia ecumenica a cazut in apostazie pomenindu-l pe papa ca primul intre episcopi

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=vzSuXSAPUSc]

In imagine, la tedeumul savarsit  in 2006 in catedrala patriarhala din Constantinopol special cu ocazia venirii lui Benedict XVI, papa este pomenit la ectenie , preotul inchinandui-se totodata, ca episcop al Bisericii (potrivit invataturii Bisericii papa este eretic si nu are nici un rang in ierarhia bisericeasca – nota) inaintea patr. Bartolomeu I, deci e recunoscut ca fiind intaiul dupa cinste.

Filmarea apartine televiziunii catolice EWTN (Eternal World Television Network) si poate fi vizionata integral (momentul prezentat mai sus e la minutul 7:19) pe site-ul realizat de catre Patriarhia Constantinopolului special cu ocazia vizitei eresiarhului Benedict XVI.

sursa: toaca.md

Patmos – Impartasirea ereticilor de catre ortodocsi

In fiecare an in insula Patmos din Turcia, locul in care Sf. Evanghelist Ioan a primit cartea Apocalipsei, are loc oficierea Liturghiei Ortodoxe de Rusalii. La slujba insa participa pe langa ortodocsi, toate confesiunile crestine si la final tot publicul se impartaseste la un loc.
In cazul în care preotii ortodocsi nu sunt suficienti pentru a-i impartasi pe participantii la demonstratia ecumenista, unii preoti catolici vin si acorda comuniunea, zic ei in mod ortodox.
Cu siguranta toate acestea se intampla cu binecuvantarea asa-zisului patriarh Bartolomeu, intrusul papistasilor in Ortodoxie.

2007 [youtube=https://www.youtube.com/watch?v=s26hcpQcxp8]

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=6cGEfdBf6W0]

Fotografii de la intalnirea din 2009 in care se poate vedea fara dubiu prezenta lui Ieronim Cretu

Bartolomeu – patriarhul dictator

barty_papybarty_dany

Patriarhul Ecumenic Kir Bartolomeu se comporta ca un stapanitor lumesc. Dezlantuie amenintari polemice impotriva arhiereilor care au semnat calduroasa „Marturisire de Credinta impotriva ecumenismului”.

Trimite reprezentanti care inmaneaza din partea sa scrisori cu continut terorizant episcopilor din Biserica Ortodoxa a Greciei care au semnat „Marturisirea de Credinta…”. Sufletul sau este cuprins de intristare pentru acest comportament al episcopilor. Evident, considera semnatura lor ca pe un banner de demascare a planurilor lui eretice. De altfel, insa, invata erezia rugandu-se in comun odata cu un guru, altadata cu alti lideri religiosi ai indigenilor din Amazonia, odata cu papa in Catedrala Patriarhala Sfantul Gheorghe din Fanar si altadata cu alti eretici din „Consiliul Mondial al Bisericilor (adica al eresurilor)”. Patriarhul ecumenic este o continua sminteala.

Provoaca confuzie ortodocsilor prin co-liturghisirile si rugaciunile sale in comun, proclamand indirect, dar clar, ca toate sunt la fel si ca nu exista diferente intre ortodocsi, catolici, protestanti si alti crestini rataciti. In zilele patriarhatului sau, Lumina Credintei a devenit una cu intunericul ereziei. In zilele patriarhatului sau, Biserica Ortodoxa a devenit egala cu cea catolica, cu cea protestanta, cu cea anglicana. Evident, pentru ca in mod constient crede exact ca papa, care a proclamat ca Ortodoxia este erezie. In zilele patriarhatului sau, lupta pentru apararea credintei si pentru pazirea nestirbita a Sfintelor Canoane constituie un „act de nebunie” pus in practica de catre unii crestini ortodocsi botezati, care apara poruncile de Dumnezeu insuflate, dar sunt depasiti pentru secolul XXI al globalizarii si al Noii Ordini a Lucrurilor. In tabara „nebunilor” intra si Mitropoliti, Egumeni ai Sfintelor Manastiri, rasofori, profesori universitari, respectabili clerici, teologi din Educatia Medie, simplul popor al lui Dumnezeu. Acesti „nebuni” care apara cele sfinte si cuvioase ale Bisericii noastre sunt denuntati de catre filo-ecumenistul patriarh ecumenic ca unii care se afla in afara Bisericii. Inima sa si tronul sau au fost clatinate de catre crestinii ortodocsi care pazesc comorile predaniilor Bisericii noastre, pe care ar fi trebuit el insusi sa le pazeasca ca un cap director al Ortodoxiei. Pentru prima data, patriarhul ecumenic se afla intr-o confruntare atat de puternica cu o miscare a credinciosilor, miscare care urmareste sfarsitul dispretuirii Sfintelor Canoane de catre anumiti capi ai Bisericii Ortodoxe. Pentru prima data, patriarhul ecumenic este contestat atat de dinamic de catre fratii crestin-ortodoxe si de majoritatea conservatoare a publicatiilor bisericesti, a Sfintelor Manastiri, teologilor si oamenilor de stiinta. Pentru prima data, patriarhul ecumenic formuleaza „amenintari” la adresa mitropolitilor din Grecia. continuare »