Incalcarea drepturilor omului in scolile romanesti: Elevii care nu accepta cartela magnetica nu pot intra in scoala. Model de notificare a refuzului cartelei magnetice

Stim ca deja in mai multe scoli si licee din tara (Tg. Mures, Timisoara s.a.) s-au introdus diferite sisteme de obstructionarea a accesului elevilor in interiorul lor, sub motivatia sigurantei si a stoparii absenteismului.

Caz concret: Mai multi elevi de la Colegiul Calistrat Hogas din Piatra Neamt au fost avetizati ca nu vor mai putea intra in incinta scolii daca in decurs de o sapamana nu vor accepta noul sistem de acces in scoala, pe baza de cartela magnetica. Cartela va avea tiparita fotografia posesorului si datele de identificare. Prin aceasta masura le este incalcat elevilor dreptul la educatie, garantat prin Constitutie, iar masura in sine se inscrie in categoria celor ce ne priveaza libertatea si constiinta religioasa, prin monitorizarea fara acceptul persoanei a actiunilor sale si utilizarea ilegala a datelor biometrice (fotografie, in cazul de fata) .

Scoala are obligatia sa formeze constiinte, deprinderi motivante in acord cu principiile de corectitudine, respect, dragoste de munca si nu sa actioneze pe sistemul fricii si al controlului politienesc.

In cazul in care nu sunteti de acord cu acest sistem de monitorizare si control, puteti descarca de mai jos un model de notificare pe care sa-l trimiteti catre conducerea scolii in care invata copilul dvs., daca este minor, iar daca este major sa fie adaptat pentru acest caz.

Descarcati fisierul in format DOC

15 comments

  1. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Intr-adevar, incetul cu incetul toate scolile vor permite accesul elevilor doar cu tot felul de sisteme biometrice. Noi crestinii trebuie sa facem tot posibilul sa impiedicam asta. Recomand la toata lumea sa descarce notificarea si sa o foloseasca in cazul in care vreo scoala unde invata copilul dumneavoastra se instaleaza astfel de sisteme biometrice.

  2. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    bun, este foarte bine si buna atitudinea cu notificarea dar din proprie experienta va propun si o alta posibilitate-
    Incercati sa va adunati un grup de crestini, care sa stie sa poarte o discutie in contradictoriu(si aici ma refer la argumente si contra argumente, la modul de comunicare, la un anumit stadiu de cultura si traire crestin ortodoxa) si acest grup de initiativa sa solicite o audienta la directorul unitatii scolare unde sa fie expuse toate argumentele, dar mai ales cele de ordin crestin ortodox. Daca nu va merge la acest nivel, aveti posibilitatea sa mergeti chiar la inspectoratul scolar.
    Va expun si aceasta posibilitate intrucat lucrez intr-un sistem unde nu trece nici musca fara sa fie inregistrata. DAR, in urma demersului mai multor colegi, s-a gasit solutia - intrare speciala pentru personalul institutiei, acces limitat al publicului, intre anumite ore si la anumite nivele.
    Deci, am scapat de cartele, coduri, camere video, inregistrari si parainregistrari.
    ar fi de incercat si calea amiabila. De multe ori o asemenea procedura aduce mai multe reusite decat o atitudine putin mai rigida, legala si corecta de altfel.
    Nu toate persoanele din romarlania sunt supuse regimului, mai sunt si crestini, ascunsi, dar care inteleg perfect cum sta treaba si daca le sta in putinta, iau deciziile corecte
    Doamne ajuta !

    un trecator deznadajduit

  3. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Bine ar fi ca parintii, elevii si profesorii sa faca front comun in fata unei astfel de decizii. Daca am fi foarte multi care refuzam cartelele magnetice, astfel de enormitati nu s-ar putea impune drept reguli si nimeni n-ar avea de suferit, caci scolile nu s-ar inchide, va asigur. Pur si simplu conducatorii nostri le-ar spune stapanilor lor ca romanii sunt mai inapoiati de felul lor si orbesc de atata stralucire a modernismelor!

    Dar romanasul nostru cum sa spuna el ca nu-i modern? Ia si cipuri, recomanda si altora, darama si biserici daca i se cere, doar sa fie el in rand cu lumea ,,buna''!

    Si uite-asa, sa nu ne mai miram cand ne va ajunge mania lui Dumnezeu.

    Profesorii ar trebui sa opuna mai multa rezistenta, nu sa-si vanda sufletul si sa contribuie la umilirea si la decrestinarea poporului roman. Misiunea lor e nobila, iar nobletea obliga, chiar si atunci cand nu primesc prea multi bani pentru ceea ce fac,

    De asemenea, fiecare categorie sociala trebuie sa reflecteze mai mult atunci cand i se cere sa se implice in actiuni anticrestine. Fenomenul Pitesti se reediteaza. Iata ca din randurile noastre pot iesi niste tortionari moderni, fie ei medici, militari, profesori etc.O parte dintre acestia pot fi foarte zelosi in ,,implementarea'' tuturor nastrusniciilor produse de mintea slugilor lui Antihrist.

    Dumnezeu sa ne ajute sa ne inteleptim si sa facem voia Sa cat mai multi.

  4. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Pe vremea socialismului multilateral dezvoltat (desfășurat înainte de 1989 pentru cine nu înțelege) tovarășii directori și/sau tovarășii directori adjuncți din absolut fiecare fiecare liceu din țara noastră își puneau la dispoziția securității biroul în care cei mai râvniți dintre elevii claselor a XII-a (și pentru motivul că erau majori, sau se apropiau de majorat) erau racolați turnători de către securiștii de serviciu responsabili cu unitatea respectivă de învățământ. Sigur că au fost și elevi care au defectat, și au zis pas securității, de aia în țara noastră nu sunt toți turnători, ”doar” câteva milioane.
    Pe vremea ”democrației originale”, aia iliesciană, noua orânduire masono-securisto-comunistă (desfășurată după 1989 până astăzi, pentru cine nu înțelege) tovarășii directori și/sau tovarășii directori adjuncți înțeleg să facă tot așa doar cu altă tehnologie - camere video, carduri de acces - iar noul stat polițienesc testează tehnologii big brother pe noi, dintre care vă reamintesc doar actele biometrice și ultima găselniță administrativă, amprenta nenorocitului de șomer, cu bani europeni, binențeles și cu slugărnicie și trădare de neam și țară a cozilor de topor autohtone.
    Cât de plini și siguri de sine, cât de bine informați par ”evangheliștii” bilderberg care încep să își facă loc pe ecran, sau în viața politică de la noi, din Italia, din Polonia, etc.. Ce Europă deșteaptă avem, păcat că e lipsită de Dumnezeu, prin urmare nu e, și dacă e, așa sigur nu va fi, pentru simplul motiv că de Dumnezeu nimeni nu își bate joc.
    Doamne ocrotește-i pe români !

  5. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Ce aiureala. Nu cumva carnetul de elev, contine poza, adresa, data nasterii, telefon etc. ? Ba da. De ce nu folosesc carnetul de elev sa ii identifice? Daca dirigintele ar suna acasa de fiecare data cand copilul absenteaza, sau sa anunte scoala fiecare parinte daca absenteaza copilul, si parintii ar stii din timp si o sa i-a masuri. Multi aprinti nici nu stiu ca, copilul lor absenteaza. Foarte putini diriginti am intalnit sa isi faca treaba f bine.
    Eu locuiesc in Canada, si aici la liceu e tot un fel de cartela, un card de plastic, care contine poza, nr elevului, anul scolar si cod de bare. Aici nici nu se pune pb. sa nu ai asa ceva. Abslout tot este computerizat, si asentele, si notele, si datele elevului tot tot tot. Daca ar disparea dintr-o data curentul, oamenii de aici ar muri de foame, ptr ca nu stiu sa se descurce fara calculator si tehnologie. E f. trist cand omul ajunge sa depinda de tehnologie, sper sa nu se ajunga asa si in Romania.
    Rugati-va Lui Dumnezeu, Maicii Domnului si Sfintilor sa le lumineze mai marilor conducatori mintea si sa inceteze cu aceasta tehnologie diavoleasca. Nu uitati, Dumnezeu conduce lumea, nu oamenii, si tot El ingaduie ca acei masoni sa reuseasca in anumite actiuni.
    Doamne ajuta !

  6. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Problema s e pune si colectiv ca mai sus, dar si individual. Scurt si clar:
    Am venit la scoala, vreau sa intru la ore (fara amprenta), nu ma lasa dirigu` sau directorul, CAZ PENAL!

  7. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eventual in fiecare zi lasata o cerere la secretariat, care sa confirme prezenta copilului la scoala, nu si la ore.
    Cine are curajul?
    Din pacate/ fericire si directorii se tem rau de o asemenea ilegalitate (aici educatia lor comunista ne ajuta), daca ramane scrisa undeva.
    Deci nu eu, ci ei trebuie astfel sa-si justifice legalitatea. Eu nu primesc din oficiu nimic, ca nu vreau, dar vin zilnic la scoala... sa vedem cine rezista mai mult.

  8. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    De la inceputul anului scolar exista un ordin interior care cere numaratoarea exacta pe luni a absentelor fiecarui elev, motivate si nemotivate. Acum se vede la ce foloseste.
    Daca un copil intarzie la ora atunci profesorul este obligat sa motiveze absenta.(asta de mult)
    Alta abatere grava a unui profesor este sa zica "Iesi afara". N-are voie sa scoata copilul, pentru nici o fapta savarsita de acesta in clasa (asta de ceva ani in urma)
    Atunci daca eu vin si proful ma pune absent, asta e infricosator pentru constiinta orcarui profesor, care de altfel e reciclat in toate felurile sa-si atraga copilul la ore, sa anunte parintele daca lipseste nemotivat etc.
    Deci daca sunt prezent (fara card) n-am cum sa fiu absent, hai ca asta o intelege oricine, nu?

  9. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Aceasta hotarare a directoratului scolii poate fi atacata in Justitie, pentru ca incalca dreptul elevului la educatie si la buna credinta . Exista un motiv foarte serios sa acctionati in justitie, si anume atacarea credintei Ortodoxe si a propriilor convingeri. Transformarea scolii in incalrcerare si nu se explica prin protejarea elevilor. Elevii nu pot fi " protejati" fortat!

  10. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Aceste sisteme de monitorizare se instaleaza in scoli pentru a obisnui aceste generatii cu tehnologiile de tip "big brother". Acesta este motivul real pentru care se folosesc. Desigur ca exista si un motiv bun, de manipulare, cum ar fi cel de stopare a absentismului. Insa acest motiv este unul fals, pentru ca prezenta elevilor se facea si pana acum.
    Oricum sistemul poate fi fraudat, scaneaza unul si intra 10, de exemplu. Daca dispozitivul nu mai are alimentare, atunci e absenta toata scoala :).
    Totusi cea mai fiabila si pasnica solutie este sa nu le acceptam.

    Adevaratele revolutii pasnice se realizeaza prin necolaborare, nu e nevoie sa iesi in strada si sa strigi, ci pur si simplu nu cooperezi cu cei care iti incalca drepturile. In cazul concret de fata, nu accepti folosirea acestor sisteme de control politienesc.

    Foarte multe dintre problemele cu care ne confruntam sunt in esenta probleme ale mintii umane, de frica si de ignoranta.

    Notificarea aceasta este foarte utila. Multumim!

  11. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Bineinteles, aveti dreptate Pr timotei, conducerea scolii se teme si de instanta. Cum sa tii un copil la usa scolii 6 ore?
    Dar trebuie sa-i consemnezi fapta, scripta manent, altfel cum decat printr-o cerere la Secretariat pe care sunt obligati sa o inregistreze si sa dea numarul.
    Cererea denota cat de penibili sunt ei dar si nevinovatia noastra. De exemplu:

    DOMNULE DIRECTOR,
    subsemnatul Ionescu ion, elev in clasa a VIII-a la Liceul Calistrat Hogas, prezent in data de 16.12.2011 de la ora 8 la ora 14 la scoala, va rog sa-mi permiteti accesul la ora fara card, pentru a nu acumula absente nemotivate.(SIC)

  12. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/banii-la-noi-disciplina-la-voi-drepti-inainte-mars-65884.html

    http://www.ziare.com/scoala/elevi/sistemul-antichiul-nu-poate-fi-pacalit-profesor-de-informatica-1110497

  13. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    http://silvianemanuel.net/2011/12/scrisoarea-unui-student-catre-elevii-din-romania/

    Scrisoarea unui student către elevii din România

    În ultima vreme, mulţi români îşi îndreaptă atenţia spre noi, tinerii. Într-adevăr, suntem ultima speranţă a acestei ţări. Se cere de la noi putere şi curaj în a lupta împotriva răului social şi a pune temeliile unei Noi Românii.

    Dar cum să se lupte studentul, tânărul, cu răul din societate, când el este crescut pe băncile şcolii cu pumnul în gură, cu o atitudine de obedienţă totală faţă de clasa politică actuală care conduce instituţia prin care se propagă cel mai mult rău în societate la momentul actual – Statul. Acelaşi stat care ar trebui să ne respecte drepturile şi libertăţile. Mai ales opinia!

    Da, statul a dovedit în nenumărate rânduri cât de mult îi pasă de sistemul educaţional care formează viitorul ţării, şi nu doar prin Legea Educaţiei Naţionale despre care toată lumea a spus că este o prostie, nu doar prin acordarea a mai puţin de 6% din PIB pentru educaţie, nu doar prin ciuntirea salariilor profesorilor care a dus la demotivarea lor, nu doar prin monopolizarea manualelor şi a programei. Statului îi pasă foarte mult! Deoarece de 21 de ani, inspirată parcă din regimul anilor ’50, politica educaţională în România a fost una de extremă stânga, de uniformizare, pentru a crea roboţi, oameni fără personalitate, fără caracter, care pot fi uşor minţiţi, înregimentaţi social şi politic, transformaţi în masă de manevră şi forţă ieftină de muncă pentru piaţa europeană. Trăim câteodată cu senzaţia că Moscova de alaltăieri, este Bruxelles-ul de astăzi!

    Şi peste toate ideile şi reformele educaţionale care nu au nimic în comun cu natura umană şi dezvoltarea pedagogică a elevului în spirit românesc, a apărut una care pune capac la toate: implementarea sistemelor de urmărire totală a elevilor, cu scopul declarat de a reduce absenteismul şi de a creşte securitatea.

    După cum bine ştiţi, deja se montează sisteme de acces pe bază de cartelă magnetică sau sisteme biometrice pe bază de amprentă, alături de camere video şi senzori electromagnetici.

    Cauza găsită de minister? Rezultatele de la examenul de bacalaureat de anul acesta, cu care s-a urmărit, prin evidenţierea celor mai slabe rezultate, descoperirea „adevăratei” cauze a eşecului învăţământului românesc, prin transformarea noastră în ţapi ispăşitori. Nu mai vorbim aici de neregulile în desfăşurarea examenului sau de faptul că unii profesori au corectat în bătaie de joc, dar când s-a ieşit la televiziunile naţionale sau internaţionale şi am fost făcuţi de râs, unde au fost olimpicii noştri naţionali sau internaţionali? Unde au fost elevii de vârf ai României? Aţi uitat de ei domnilor politicieni? Se pare că da…

    Absenteismul nu este urmarea degenerării naturale, provenită din sufletul nostru, al generaţiei noastre. Este reacţia noastră la incapacitatea unui sistem educaţional de a-şi captiva elevii şi studenţii şi de a-i face să simtă cu adevărat că se pregătesc pentru viaţă, pentru un viitor românesc.

    Incapacitatea de a ţine tinerii la ore şi de a-i face să participe activ este datorată pe de o parte proastei organizări a materiei, căreia îi cam lipseşte practica şi compatibilitatea cu profilul istorico-psihologic al românului, iar pe de altă parte, este datorată proastei pregătiri pedagogice a profesorilor şi a motivării financiare foarte slabe. Când statul român modern şi-a asumat după 1859 datoria educării tineretului, nu a păstrat statutul vocaţional al dascălului care era până atunci în biserici sau mănăstiri, ci a transformat profesorul în simplu funcţionar, de care poate dispune după bunul lui plac! Cu adânca noastră părere de rău, dacă profesorii noştri au devenit victime ale sistemului, asta nu înseamnă că trebuie să devenim şi noi asemenea.

    Şcoala, între puşcărie şi Big Brother

    România celor trei dictaturi (carlistă, antonesciană şi comunistă) a tranşat fizic o întreagă generaţie de intelectuali români (studenţi şi chiar elevi, profesori, medici, preoţi, avocaţi etc.), cunoscută sub numele de prestigioasa generaţie interbelică, care reprezintă axul central al culturii româneşti, lăsând în urmă mai bine de 250.000 de morţi, ca căror lipsă o mai putem suplini doar prin memoria vie a scrisului şi a faptelor lor. În România de astăzi, înafara instaurării unui regim de gulag intelectual prin corectitudine politică (acel politically corect), se încearcă instaurarea unui regim de detenţie şi urmărire fizică, de tip Big Brother.

    În primul rând, acest sistem se implementează parţial pe banii elevilor, obligaţi prin frică să-l accepte. Nimeni, dar absolut nimeni, nu te poate obliga să dai bani pentru ceva ceea ce nu doreşti! În spate se ascund mari afaceri ale unor firme care doresc să deţină monopolul instalării acestor sisteme. Şi dacă statul dă vreun ban, ministerul ar face bine să nu mai cheltuiască bugetul pe investiţii ineficiente.

    Aceste sisteme implică colectarea unor date biometrice (care ţin de viaţa noastră biologică, fizică, adică intimă). Autoritatea care reglementează modul de colectare al acestor date este ANSPDCP (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).

    În ceea ce priveşte preluarea acestui tip de date, se încalcă Legea nr. 677/2001, în special prin art. 4, 5 şi 7, care prevăd necesitatea consimţamantului în scris al elevilor majori, iar în cazul minorilor, atât consimţământul minorului cât şi al părinţilor, întrucât prin Decizia nr. 11/2009 a ANSPDCP se constantă următoarele elementele de identificare care prezintă riscuri majore pentru drepturile şi libertăţile persoanelor: datele cu caracter personal legate de originea rasială sau etnică, de convingerile politice, religioase, filozofice ori de natură similară, de apartenenţa sindicală, de apartenenţă la un partid politic sau o organizaţie religioasă, a datelor cu caracter personal privind starea de sănătate sau viaţă sexuală, precum şi a datelor genetice, biometrice şi a datelor care permit localizarea geografică a persoanelor, inclusiv în scop de cercetare ştiinţifică.

    În cazul acestor sisteme, datele biometrice sunt amprentele de la degetul mare, folosite în sistemele de identidicare pe bază de amprente, iar datele care permit localizarea geografică reprezintă simpla pontare prin cand magnetic sau RFID, conectat la un sistem online, cu acces la internet, prin care poziţionarea geografică şi temporală în incinta şcolii a elevului poate fi aflată de terţe persoane.

    Din această cauză, ANSPDCP a hotărât interzicerea prelucrării datelor biometrice şi cu caracter geografic în sistemul de învăţământ şi nu numai, considerând că, prin implementarea acestui sistem de control, se încalcă principiul bunei credinţe, dreptul la viaţă intimă, familială şi privată, fiind în disproporţie vădită cu scopul urmărit, adică reducerea absenteismului.

    Mai mult decât atât, colectarea şi deţinerea amprentelor de la degete se face, în mod normal, doar acelora care sunt acuzaţi PENAL, prin sentinţă judecătorească. Dacă vi se iau amprentele, sunteţi transformaţi în fapt şi în drept în prezumtivi infractori, ca şi cum aţi fi acuzaţi penal, asemenea infractorilor, a celor ce sunt în afara legii. De parcă absentarea la ore ar fi rudă cu omorul, furtul şi violul. Se pune şi întrebarea: Ce face şcoala cu acele ampreunte după ce terminăn liceul? Iar mai mult decât atât, nimeni nu se poate atinge de trupurile noastre, fără consimţământul nostru. Legea ne arată clar că această acţiune este ilegală. Vrea cineva să se simtă infractor?

    Unii ar spune: Bun, atunci să lăsăm doar cartele magnetice. Nici măcar atât! Pentru că existenţa sistemelor de pontaj cu cartele magnetice va deveni un precedent care poate asigura perfectarea unui astfel de sistem prin adăugarea de camere video şi alte minunăţii. Şi mai presus de toate aţi văzut: sunt ilegale!

    Constituţional, se încalcă în primul rând libertatea de conştiinţă şi de exprimare a credinţei şi convingerilor personale, consfinţită în Constituţia României prin art. 29, iar de asemenea şi dreptul la educaţie, prin art. 32. Aceste drepturi sunt consfinţite de asemenea prin tratate internaţionale şi ale Consiliului Europei.

    În plan psiho-social, prin implementarea sistemelor, profesorul şi dirigintele sunt trataţi ca fiind incompetenţi, handicapaţi, participarea la ore nemaifiind evluată direct de către ei. Poţi lipsi 40 de minute, dar în restul de 10 cât are ora, să fii mai prezent decât toată şcoala la un loc! Calculatorul nurecunoaşte aceasta, dar profesorul da! Modul de notare al prezenţei la ore trebuie să revină fiecărui profesor în parte. El este cel mai în măsură să o facă, pentru că are o perspectivă umană, raţională, cu judecată, nu una creată de AI-ul (intelegenţa artificială) unui sistem computerizat.

    De asemenea, se creează un gol relaţional imens între părinţi şi cadre didactice, deoarece părinţii nu se mai implică direct în procesul educaţional prin vizite la şcoală, pentru a se consulta cu dirigintele şi profesorii. Părinţii care au crescut elevi exemplari, poate au un motiv să stea acasă şi să vadă pe internet situaţia şcolară. Dar ceilalţi părinţi, care ştiu că nu au copii-model, să mă ierte, dar dau dovadă de crasă iresponsabilitate prin acceptarea acestui sistem. Iar mai grav decât atât este că dispare orice noţiune de încredere între elevi, părinţi şi profesori, ca şi cum am fi cu toţii o ţară de mincinoşi notorii. Aşadar, statul vrea să înlocuiască încrederea dintre oameni, sentiment nobil, de dăruire profundă prin respect, care reprezintă prin exerciţiu baza responsabilizării omului în societate, cu o amărâtă de tehnologie care se strică la o supratensionare pe reţeaua electrică sau la o cană de cafea scăpată din greşeală…

    Să nu ne punem prea multă încredere în tehnologie. Cred oare iniţiatorii acestui sistem că nu se vor găsi tineri informaticieni talentaţi, hackeri care să-l spargă şi să şteargă toate absenţele? Iar după vor urma sisteme care ne vor îngrădi libertăţile şi mai mult… Nu mai bine renunţăm la toate ideile de genul? Timpul ne-a dovedit-o: Catalogul este sfânt! Şi dacă tot va face sistemul prezenţa… Cine va mai striga catalogul?

    Şi până la urmă, dacă chiar vor securitate, să pună paznici la poartă şi să adauge o utilitate în plus carnetului de elev, înafara acelora de consemna note şi medii sau a primi reducere la biletele de tren.

    Ce este de făcut?

    Vă întrebaţi: Dar noi ce să facem? Suntem doar elevi!

    Ştiu, vă este frică. Sunteţi ameninţaţi cu pedepse, chiar cu scăderea notei la purtare, cu exmatricularea. Vi se spune că dacă nu vă convine ceva, sunteţi liberi să vă transferaţi la altă şcoală. Dar îndrăzniţi! Opuneţi-vă în masă la ore profesorilor şi directorilor care vor să impună acest sistem ilegal de control asupra elevului! Mai ales acum, în prag de Sărbători, când lumea nu mai este atentă la ceea ce se întâmplă prin ţară. Strângeţi semnături, spuneţi-le clar tuturor că nu doriţi control poliţienesc. Să audă inspectorii şi oamenii de prin minister. Pentru că înainte de a fi elevi, sunteţi oameni! Oameni, nu animale! Fără voi, şcolile ar fi pustii. Cui i-ar mai preda profesorii? Parcă şcoala se numea templu de cultură, nu puşcărie cu funcţie educativă!

    Şcoala are obligaţia de a forma conştiinţe, deprinderi motivante în acord cu principiile de corectitudine, respect, dragoste, muncă şi să acţioneze pe sistemul fricii şi al controlului poliţienesc. Şcoala ar trebui să reprezinte o chemare, cum a reprezentat odată pentru generaţiile demult trecute, mai ales cele din perioada interbelică, care au avut parte de o altfel de şcoală, care le respecta personalitatea şi încerca să le ofere cât mai multă putere întru înţelegerea societăţii şi a tot ceea ce ne înconjoară.

    Noi, studenţii, dorim să transformăm Universitatea într-un spaţiu real de discuţii libere. Sunt şi aici destule probleme. Şi aici bântuie corectitudinea politică. Dar ne dorim, totuşi, ca un elev să aibă libertatea intelectuală de care are parte un student. Transformaţi Liceul în Universitate! Provocaţi-vă profesorii, puneţi-le întrebări, ataşaţi-vă în primul rând de profesorii care au ce să vă transmită. Întâlniţi-vă între voi şi discutaţi. Înfiinţaţi cluburi, grupuri de discuţie. Ţineţi legătura cu cei care acum sunt studenţi. Citiţi. Devoraţi biblioteci, pentru că omul fără cultură, care nu diferenţiază binele de rău, naturalul (ontologicul) de artificial, sufletul de materie, acela riscă să cadă din condiţia umană.

    Cei care ne critică generaţia, uită să privească în oglindă şi să vadă cine a crescut-o! Şi mai uită că au fost şi ei, cândva, elevi şi studenţi.

    Nu vom căuta să transformăm statul sau sistemul în ţap ispăşitor pentru eşecul generaţiei noastre. Trebuie să ne luăm educaţia şi viitorul în propriile noastre mâini, pentru că nu dorim un eşec, în ciuda tuturor împrejurărilor! Să ne educăm singuri, unii pe alţii, aşa cum putem noi mai bine şi să căutăm pe ici-colo câte un profesor sau frate mai mare care să ne susţină. Altfel, în ritmul acesta, nici nu vom mai avea copii care să ne acuze pentru că nu am mărturisit, punând piciorul în prag la timpul nostru.

    Noi vă aşteptăm la facultate! Ca să putem înfăptui împreună! Pentru că Universitatea are nevoie de oameni liberi, nu de prezumtivi infractori! România nu trebuie să devină gulag, nu trebuie să devină stat poliţienesc! România are nevoie de un viitor, de tineri, de oameni noi, de o elită românească capabilă să o conducă în ziua de mâine, care, iată, astăzi ne bate la uşă! Chit că dinozaurii politici nu doresc aceasta şi din comoditate mulţi ar dori să fim conduşi de străini…

    Numai prin efort comun exemplar coordonat România a fost, este şi va fi a noastră! Şi cu asta am spus tot!

    POST SCRIPTUM: Răspândiţi acesti mesaj pe facebook, pe messenger şi prin mail. Să îl citească cât mai mulţi elevi! Mai jos aveţi un model de listă pentru a strânge semnături de la colegi. Vă rog să îmi scrieţi pe adresa mea de mail sau utilizând formularul de contact. Dacă aţi reuşit să opriţi implementarea unui astfel de sistem într-o şcoală, anunţaţi-mă.
    http://dl.transfer.ro/transfer_ro-18dec-cdc5774cd11.zip

  14. credinta ortodoxa

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    DESTEAPTA-TE ROMANIA ,DESTEAPTA- TE ROMANE !!!??? INCOTRO NE INDREPTAM SPRE DICTATURA ACTELOR BIOMETRICE ,SUNTEM CUMVA ROBOTI ? NE-AM TRANSFORMAT CUMVA IN ROBOTI ,NU MAI SUNTEM OAMENI ,CUM POT PARINTII SA ACCEPTE ASA CEVA CA , COPII LOR SA FIE NUMEROTATI CA IN LAGARE SAU DE CE ATATA TACERE SI ACCEPTAM SA FACA TOT CE VOR ACESTI INDIVIZI CE REPREZINTA EDUCATIA ,MINISTERUL EDUCATIEI,SCOALA OARE NU ESTE TIMPUL SA NE TREZIM? OARE NOI PARINTII SUNTEM ATAT DE DEPASITI DE PROBLEMELE DIFICILE SI COMLICATE ALE VIETII DE ZI CU ZI INCAT NU MAI BAGAM DE SEAMA CE VOR SA FACA CEI CARE DUPA CUM SE SPUNE IN GRIJA LOR INCREDINTAM EDUCATIA COPIILOR NOSTRI ,SA LUAM ATITUDINE FRATILOR ,SA FIM UNITI CUM SUNT GRECII SA SPUNEM NU ACESTOR MANEVRE DE SUBJUGARE A TINERILOR SI COPIILOR NOSTRI PE MOTIVUL FALS AL PROTEJARII ACESTORA ,MAI MARII BISERICII TAC PENTRU CA NU NE REPREZINTA ,PREOTII DIN BISERICI TAC PENTRU CA LE ESTE TEAMA SA NU FIE CATERISITI SI EXCLUSI DIN PREOTIE,DAR NOI OAMENII DE RAND POPORUL ACESTEI TARI DE CE OARE TACEM ,SAU DORMIM IN SOMNUL INDIFERENTEI SI AL NEPASARII,AL GRIJII DOAR DE CE VOM MANCA SI CE VOM BEA ?PINA CAND IN TIMP CE 'ASTIA ' LUCREAZA LA FOC CONTINUU PENTRU SUBJUGAREA ACESTEI NATII LA DICTATURA MONDIALA A LUI ANTIHRIST ADUCETI-VA AMINTE CE A SPUS PARINTELE IUSTIN PARVU "A ACCEPTA ACTELE ELECTRONICE ,BIOMETRICE ,CARD SANATATE ELECTRONIC,BULETIN ELECTRONIC,PERMIS ELECTRONIC,CARTELE DE INTRARE IN SCOALA ELECTRONICA ' INSEAMNA A TE INCHINA FIAREI SI ATUNCI ODATA CE TE-AI INCHINAT AI SA ACCEPTI SI CIPUIREA PE FRUNTE SAU MANA ADICA PECETEA ;
    AU INCEPUT CU CODUL DE BARE ,AU URMAT CARDURILE DE SALARII , SA-TI IEI LEAFA FARA CARD NU MAI ESTE LA MODA ,NE-AU TOT PROSTIT PANA ACUM VEDETI CUM SE LUCREAZA PUTIN CATE PUTIN SI A VENIT CRIZA CEA MARE ,ACUM TOT E CRIZA PENTRU CA ASA SE VREA SI INTR-UN FINAL OMUL CEL INDEPENDENT CARUIA DUMNEZEU I-A LASAT LIBERUL ARBITRU DE A ALEGE BINELE SAU RAUL, MANTUIREA SAU PIERZANIA ACUM ESTE PUS IN FATA UNEI SITUATII CUM CA PARADOXAL PRIN VOIA LUI SI CU MANA LUI ACCEPTA INCHINAREA LA ACEST SISTEM DIABOLIC DE A NU MAI FI FIINTA INDEPENDENTA CU LIBERUL ARBITRU DE A ALEGE ,DISCERNE CI DE A FI CONTROLAT ,URMARIT,SUBJUGAT CA INTR-UN FINAL MIZA SA FIE INTREAGA FIINTA ALCATUITA DIN TRUP SI SUFLET SA FIE PIERDUTA PE VECIE IN FOCUL VESNIC PRIN ACCEPTARE PECETII ANTIHRISTULUI
    ESTE O GREASEALA VEHICULATA PREZENT CHIAR SI IN BISERICA SE SPUNE CA " DACA MA INTREABA DACA MA LEPAD DE HRISTOS EU NU VOI ACCEPTA" NU STAU ASA LUCRURILE ADICA DACA AR STA ASA AR FI SIMPLU TOTI LA UNISOL VOM SPUNE NU SI DUMNEZEU CU MILA ,DAR ESTE O MARE VICLENIE AICI NIMENI NU O SA NE INTREBE CONCRET DE LEPADARE VOR FI ACESTE METODE DE CONSTRANGERE DE A ACCEPTA DE BUNA VOIE CARD DE SANATATE CU CIP ,CARTELE DE MERS LA SCOALA TOT CU CIP(PENTRU CA TEHNIC FUNCTIONEAZA PE BAZA DE CIP) ,BULETIN CU CIP,PERMIS CU CIP SI ULTERIOR VOR SPUNE "ACESTE ACTE SE POT PIERDE SE POT FALSIFICA ,MAI BINE ESTE SA IMPLANTAM UN CIP CU TOATE INFORMATIILE " SI ASTFEL CEI CE AU ACCEPTAT ACESTE ACTE CU CIP DIN PACATE NU VOR MAI AVEA CALE DE INTOARCERE SAU PUTERE DE A LUPTA INTRUCAT SUNT SI VOR FI CONTROLATI IN ORICE MOMENT SI IN ORICE LOC AL VIETII LOR ;SI APROPO DE PARINTELE ARSENIE BOCA OARE NU SE ADEVERESC SI NU TRAIM PROFETIILE ACESTUI SFANT AL ROMANILOR "SPURCACIUNE VETI VEDEA PESTE TOT,IN SCOLI,IN SPITALE,IN INSTITUTII, DAR SA NU VA FIE FRICA STATI DREPTI SI SA NU CADETI DIN CREDINTA DREAPTA '
    DOMNUL SA NE INTAREASCA IN CREDINTA DREAPTA SI SFANTA!

Leave a Reply to credinta ortodoxa Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*