Tag Archives: Ss Daniel

Patriarhia Română va gira căsătoriile dintre homosexuali și hirotonia femeilor, joi, 22 ian. 2015, orele 17

patriarhul DANIEL_casatorii_homosexuali

NU ECUMENISMULUI! NU CĂSĂTORIILOR DINTRE HOMOSEXUALI!

În perioada 19-26 ian. 2015 are loc blestemata săptămână de rugăciune ecumenistă în numele lui antihrist! Prin participarea Patriarhiei Române (prin trădătorii de mitropoliți, episcopi și preoți în frunte cu patriarhul, ce calcă în picioare Sfintele Canoane și batjocoresc jertfele sfinților pentru dreapta credință), se vor recunoaște implicit toate ereziile de care se fac vinovate pseudo-bisericile cu care se vor ruga. Un fapt deosebit de grav îl constituie girul pe care îl va da joi, orele 17 Patriarhia Română pseudo-bisericii luterane, care și-a dat acceptul pentru căsătoriile dintre homosexuali (de ex. în Finlanda, Suedia) și pentru hirotonia femeilor în episcopi, preoți de câțiva ani buni. Prin această întâlnire Patriarhia Română girează indirect aceste blestemăţii.

Ce putem face?

Ideal ar fi să meargă credincioși cu pancarde anti-ecumeniste și cu ceva ouă mai vechi pe care să le trântească în mitrele și fesurile lupilor ecumeniști. Dacă nu aveți curajul, măcar să avertizați pe cei care vor să participe la astfel de întâlniri că se leapădă de credința ortodoxă și conform canoanelor se afurisesc.

Avem rugămintea să ne scrieți cazurile din localitatea dvs. unde au loc astfel de întâlniri ecumeniste, ca să știm de cine să ne ferim.

Mesaj incomplet în discursul patriarhului Daniel cu ocazia săptămânii de rugăciune cu ereticii

ss danielMesajul Preafericitului Părinte Patriarh Daniel adresat cu ocazia “Săptămânii de Rugăciune pentru Unitatea Creştinilor” 18-25 ianuarie 2014, nu explică un lucru fundamental, și anume faptul că Biserica intemeiată la Cincizecime NU s-a imparțit, ci a rămas aceeași si este Biserica Ortodoxă

Citim pe siteul oficial al Patriarhiei Romane mesajul Preafericitului Parinte Daniel cu ocazia “Saptamanii de rugaciune ecumenica”
Prima parte a mesajului este foarte clar. Preafericirea Sa explica foarte bine cum s-a constituit Biserica, cine este Capul Ei, si cum se raspandeste Biserica pana la marginile pamantului. Pana aici textul Preafericitului este foarte corect dogmatic.

In continuare, in al doilea paragraf se spune faptul, foarte adevarat, ca (unii din) cei ce au crezut in Hristos s-au impartit in confesiuni sau ramuri antagoniste. Intre cele doua paragrafe insa lipseste un paragraf foarte important, in care ar fi trebuit sa ne explice Preafericirea Sa Daniel cum ca, desi unii crestini s-au impartit in ramuri si confesiuni antagoniste, totusi Biserica cea Una, intemeiata de Hristos la Cincizecime nu s-a impartit in ramuri antagoniste, ci a ramas Una si Aceeasi, asa cum Capul Ei este Unul si Acelasi, si anume Hristos, si ca aceasta Biserica este Biserica Ortodoxa, si ca ramurile despartite si antagoniste, numite confesiuni, trebuie sa revina la Biserica cea Una, eliminand cauza (erezia) pentru care s-au despartit de Biserica. Biserica nu se imparte, ci putem spune ca membrii ei pot sa o paraseasca si sa devina confesiuni heterodoxe, heterobisericesti. Daca Hristos nu S-a impartit, nici Biserica Lui nu s-a impartit. continuare »

Patriarhia Serbiei ameninţă din nou ruperea comuniunii cu BOR din cauza intruziunii preoţilor români în spaţiul canonic sârbesc

În perioada 15-23 mai 2012 s-a intrunit Adunarea Episcopilor Bisericii Ortodoxe Sârbe care a dat publicităţii un comunicat cu următoarea referinţă la disputa cu Biserica Ortodoxă Română, mai precis cu Patriarhia Română:

Cu satisfacţie şi mulţumind lui Dumnezeu, Adunarea aminteşte că Biserica Ortodoxă Sârbă are relaţii liturgice şi canonice şi cooperează cu alte Biserici Ortodoxe autocefale, dar că, în această privinţă există, din păcate, o excepţie. Aceasta se referă la activitatea necanonică a episcopatului şi a clerului Bisericii Ortodoxe Române pe teritoriul canonic al altor Biserici Ortodoxe, inclusiv a noastră. În cazul nostru, anumiţi episcopi şi clerici din România continuă să vină în anumite oraşe şi sate din Serbia de Răsărit, cât şi în Eparhiile de Timoc şi Branicevo, şi îşi desfăşoară activităţile preoţeşti acolo fără ştirea sau permisiunea episcopilor responsabili din Biserica Ortodoxă Sârbă, încălcând astfel bazele înseşi ale eclesiologiei ortodoxe şi de ordine canonică. Datorită unor activităţi similare neautorizate ale reprezentanţilor Bisericii Române, Patriarhia Ierusalimului a obiectat în mod repetat, cel mai energic, şi în cele din urmă a rupt legăturile liturgice şi canonice cu această Biserică. Adunarea noastră a trimis din nou, pentru a câta oară, un protest în română Patriarhului Daniel şi sinodului său despre intruziunile necanonice în zonele aflate sub jurisdicţia Bisericii Ortodoxe Sârbe şi, cu regret, l-a informat că, în măsura în care indivizii din sora Biserica Română nu încetează activităţile ne-frăţești şi necanonice, indiferent dacă acestea sunt tolerate sau trimise de către Patriarhul ei sau Sinod, vom lua toate măsurile adecvate canonice şi juridice de a păstra ordinea canonică veche şi a opri perturbarea iresponsabilă a unităţii sfinte dintre ortodocşi şi dintre popoarele frăţeşti, aşa cum este cazul, fără îndoială, dintre poporul sârb şi român, de-a lungul secolelor. Dacă aceste măsuri nu ajută, Adunarea va fi obligată, cu regret, să urmeze exemplul Patriarhiei Ierusalimului. Episcopii Adunării sunt conştienţi de faptul că există mulţi dintre episcopi, clerici şi teologi care nu urmează cursul etno-filist agresiv, care în ultimii ani a provocat divizări ce nu sunt nesemnificative în întreaga lume ortodoxă. În mod similar, Adunarea este, aşa cum a fost mai devreme, recunoscătoare Bisericii Ortodoxe Române pentru relaţiile sale corecte cu administratia episcopiei sârbe din Timisoara, clerul şi credincioşii ei. În același mod Biserica Ortodoxă Sârbă se bucură de relaţii frăţeşti cu clerul şi credincioşii de Biserica Română, care locuiesc în partea sârbă a Banatului.

|traducere după Patriarhia Ortodoxă Sârbă

ss Daniel consideră că se va îmbogăţi spiritual prin prezenţa rabinilor!!! Prin rabini lucrează SATANA!

ss Daniel:

În speranţa că participanţii la acest Simpozion se vor îmbogăţi spiritual, prin contribuţiile academice ale distinşilor rabini prezenţi aici, ale profesorilor de teologie şi ale unor reprezentanţi ai diasporei româneşti, ne bucurăm că putem coopera pentru promovarea binelui comun, a solidarităţii umane şi a respectului reciproc.

Spre deosebire de acest patriarh iata cum marturiseste IPS Serafim de Pireu: Mesia pe care il asteapta rabinii poporului evreu este infricosatorul antihrist

Dar sa ne amintim si ce ne spune Sf. Ioan Gură de Aur despre rabinii evreilor si sinagogile lor:

… sunt la fel de necredinciosi si iudeii, si paganii, dar inselaciunea savarsita de iudei e mai cumplita. In sinagoga lor se afla un jertfelnic, jertfelnic nevazut de inselaciune! Pe el nu se jertfesc oi si tauri, ci suflete de oameni.[…] Spune-mi, nu-i oare loc de necredinta, chiar daca nu-s idoli acolo, locul in care locuiesc demoni? Nu-i oare mai mare vatamarea sufleteasca in locul acela unde se aduna ucigasii lui Hristos, unde este izgonita crucea, unde este hulit Dumnezeu, unde nu se cunoaste Tatal, unde se ocaraste Fiul, unde se leapada harul Sfantului Duh, dar, mai bine spus, unde sunt chiar demonii? (Patriarhul Daniel contrazice flagrant pe Sfantul Ioan Gura de Aur)

Cititi mai jos blasfemiile Patriarhului:

Cuvântul Preafericitului Părinte Patriarh Daniel la deschiderea lucrărilor Simpozionului interreligios Diaspora – o realitate a societăţii actuale, Palatul Patriarhiei, 29-30 mai 2012:

Cu bucurie, salutăm pe toţi participanţii la Simpozionul interreligios Diaspora – o realitate a societăţii actuale, organizat de Patriarhia Română, în cooperare cu Sapir Center din Ierusalim şi Federaţia Comunităţilor Evreieşti din România, cu sprijinul Secretariatului de Stat pentru Culte, eveniment găzduit, în zilele de 29 şi 30 mai 2012, la Palatul Patriarhiei din Bucureşti. continuare »

Băsescu confirmă “profilul tot mai accentuat în ultima vreme al Bisericii Ortodoxe Române către ecumenism”

Băsescu l-a primit la Palatul Cotroceni pe secretarul general al Consiliului Mondial al Bisericilor

Preşedintele Traian Băsescu l-a primit miercuri, la Palatul Cotroceni, pe secretarul general al Consiliului Mondial al Bisericilor, Olav Fykse Tveit, la întrevedere fiind prezent şi Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, Daniel, informează Agerpres.

Preafericirea Voastră, vă mulţumesc pentru vizita pe care mi-o faceţi împreună cu secretarul general al Bisericilor Creştine. Mă bucură faptul că avem un reprezentant în Consiliu şi, în acelaşi timp, cred că vizita secretarului general corespunde şi profilului tot mai accentuat în ultima vreme al Bisericii Ortodoxe Române către ecumenism. Sigur, respectând toate cutumele Bisericii Ortodoxe din România, ca Biserică profund majoritară în ţară, dar care întotdeauna a ştiut să aibă bune relaţii cu celelalte biserici stătătoare pe teritoriul României, a declarat Băsescu, în debutul întrevederii.

Patriarhul Daniel a subliniat faptul că secretarul general al Consiliului Mondial al Bisericilor este un „prieten” al ţării noastre şi al Bisericii Române.

Dânsul este norvegian, are o experienţă a relaţiilor inter-creştine şi inter-religioase foarte bogată şi are planuri frumoase de renovare a centrului Consiliului Mondial al Bisericilor şi de reînnoire a programelor şi viziunii comune a acestei instituţii reprezentative. Noi îl cunoaştem şi din faptul că în 2007 a fost în pelerinaj la Iaşi, pe când eram mitropolit pe-acolo. Reprezentantul Bisericii noastre în comitetul central şi în cel executiv al Consiliului Mondial al Bisericilor este Înalt Preasfinţitul Mitropolit Nifon. Deci avem un funcţionar, pe domnul Daniel Buda, acolo şi un reprezentant care controlează activitatea Consiliului, împreună cu ceilalţi membri ai comitetului central şi ai comitetului executiv, a mai spus Patriarhul Daniel.

Deci, ecumenismul face parte din politica de stat a României, ca o conditie de stat membru al Uniunii Evreopene. Si uite asa ss Daniel mai adună un banut si pentru Catedrala Mântuirii Neamului. Ia de la Băsescu…

Vedeti si: ss Daniel – fidela slugă a CMB. Secretarul General al CMB în vizită la Patriarhia Română

ss Daniel – fidela slugă a CMB. Secretarul General al CMB în vizită la Patriarhia Română

Secretarul General al Consiliului Mondial al Bisericilor în vizită la Patriarhia Română

Biroul de Presă al Patriarhiei Române, ne informează:

În ziua de 16 mai 2012, la Reşedinţa patriarhală, Preafericitul Părinte Patriarh Daniel a primit în audienţă pe Domnul Pastor Olav Fykse Tveit, Secretarul General al Consiliului Mondial al Bisericilor. La întrevedere au mai participat Înaltpreasfinţitul Părinte Mitropolit Nifon, Arhiepiscopul Târgoviştei şi Exarh patriarhal, precum şi Preasfinţitul Părinte Ciprian Câmpineanul, Episcop vicar patriarhal.

Domnul Pastor Olav Fykse Tveit a mulţumit pentru primire şi a subliniat importanţa cooperării între Bisericile membre ale Consiliului Mondial al Bisericilor pentru o mărturie creştină comună în lumea de astăzi şi contribuţia exemplară a Bisericii Ortodoxe Române la activităţile acestei instituţii creştine internaţionale. continuare »

Intalnire a Consiuliului ecumenistilor cu tema Sanatatea – dar al lui Dumnezeu… Ce dumnezeu poate fi comun cu aceste culte?

Reprezentanţii celor 18 culte din ţara noastră se vor întâlni joi, 26 aprilie 2012, în cadrul Consiliului Consultativ al Cultelor din România. Întrunirea cu tema Sănătatea – dar al lui Dumnezeu şi responsabilitate umană va avea loc la Palatul Patriarhiei sub preşedinţia Preafericitului Părinte Daniel, Patriarhul României.

Mai multe informaţii despre ordinea de zi a acestei întâlniri a oferit pentru Radio TRINITAS Consilierul Patriarhal George Grigoriţă, de la Cancelaria Sfântului Sinod.

„La iniţiativa Preafericitului Părinte Patriarh Daniel în România s-a constituit Consiliul Consultativ al Cultelor din România. În ordinea de zi a acestei şedinţe sunt mai multe puncte. Printre ele am putea remarca semnarea statutului de organizare a Consiliului Consultativ al Cultelor din România, iar apoi o dezbatere pe tema Sănătatea – dar a lui Dumnezeu şi responsabilitatea umană. Aici va fi discutată problema sănătăţii în contextul românesc actual, apoi se vor evidenţia anumite puncte de vedere privitoare la sistemul de continuare »

Mitropolitul Serafim de Pireu despre participantii, printre care si ss Daniel, la intalnirea pentru pace de la Munchen (11-13 septembrie): Doar sangele muceniciei poate spala rusinea si caderea lor. Da-le Doamne curajul marturisirii Tale pana la moarte!

(mai multe poze)

MITROPOLITUL SERAFIM DE PIREU: DESPRE MANIFESTARILE INTERRELIGIOASE ALE ECUMENISMULUI SINCRETIST SUB PRETEXTUL PACII

COMUNICAT

„Nu va injugati la jug strain cu cei necredinciosi, caci ce insotire are dreptatea cu faradelegea? Sau ce impartasire are lumina cu intunericul? Si ce invoire este intre Hristos si Veliar sau ce parte are un credincios cu un necredincios? Sau ce intelegere este intre templul lui Dumnezeu si idoli?” (II Corinteni 6: 14-16)

Intre 11-13 septembrie 2011, a avut loc la München, in Germania, cea de-a 11– a Intalnire pentru „pace”, care este derulata de Organizatia comunitatii romano-catolice Saint Egidio si de comunitatea religioasa locala, unde se desfasoara intalnirea. La respectiva intalnire au luat parte reprezentanti ai Bisericii Ortodoxe si ai comunitatilor crestine, precum si reprezentanti ai altor religii din lume. continuare »

Dupa mesajul catre rabin, ss Daniel merge pe aceeasi “cale”, contrara Evangheliei, considerand papismul si protestantismul Biserici si renuntand la dialogurile dogmatice in favoarea cooperarilor pe plan filantropic

Cuvantul lui ss DANIEL, din nefericire patriarhul Bisericii Ortodoxe Romane, rostit in cadrul forumului cu tema „Unitate crestina si dragoste pentru cei saraci”, München (Germania), luni, 12 septembrie 2011:

Unitatea sau comuniunea vizibila intre crestini este o dorinta si o cerere sfanta a Mantuitorului Iisus Hristos Care S-a rugat pentru aceasta unitate inainte de Patima Sa si de Invierea Sa, zicand: „Ca toti sa fie una… pentru ca lumea sa creada” (Ioan 17, 21).

Dupa secole de dezbinare, polemica si instrainare reciproca intre crestini, Miscarea ecumenicasta pentru refacerea unitatii vizibile intre crestini a devenit o nota specifica a secolului al XX-lea, mai ales dupa infiintarea Consiliului Mondial al Bisericilor in anul 1948 si dupa Conciliul II Vatican (1962-1965). Dincolo de succesele si neimplinirile ei, miscarea aceasta este in mod esential o schimbare de atitudine sau o noua stare de spirit, deoarece in relatiile dintre Biserici diferite, mai vechi sau mai noi, s-a trecut de la polemica la dialog, de la confruntare la cooperare si de la izolare la solidaritate. Desi entuziasmul initial pentru dialogul teologic si rugaciunea comuna ecumenicasta a scazut in ultimii 20 de ani, totusi atitudinea ecumenicasta in relatiile dintre Biserici a devenit o norma de conduita. Pentru unii crestini, Miscarea ecumenicasta entuziasta de la mijlocul secolului al XX-lea a fost prea rapida si punea in pericol identitatea teologica si spirituala a diferitelor Biserici sau confesiuni crestine, ea fiind suspectata de unii crestini reticenti si prudenti ca ar promova un relativism doctrinar, sacramental si chiar etic. Pentru altii, Miscarea ecumenicasta a fost prea lenta, fiindca unitatea dintre Bisericile despartite de secole nu s-a realizat inca. Prin urmare, entuziasmul anilor 1960 pentru Miscarea ecumenicasta a fost treptat inlocuit cu o anumita prudenta sau chiar cu reticenta. continuare »

Ecumenismul sionist – planul masoneriei de a stapani politic si religios lumea

Ecumenismul actual am putea sa-l numim ecumenism al sionismului, intrucat slujește planurilor infernale ale acestuia.

Iar scopul sionismului international este sa ajunga, intr-o zi, sa stapaneasca politic si religios intreaga lume. Urmarește sa creeze o dominație evreiasca la scara mondiala. Acesta a fost visul evreilor dintotdeauna. Au asteptat sa vina Mesia ca un conducator lumesc atotputernic, avand o autoritate si o putere materiala uriasa, care urma sa zdrobeasca armata romana invincibila si sa restaureze imparatia lui Israel, nimicita de romani.

Ucenicii, sub influenta acestei concepții, l-au intrebat pe Hristos: «In vremea aceasta vei restaura Imparatia lui Israel?». Insa Hristos le-a raspuns clar: «Imparatia mea nu este din lumea aceasta».

Evreii continua inca sa astepte venirea Lui Mesia. Dupa cum crestinii se saluta de Pasti cu „Hristos a inviat!” si raspund cu „Adevarat a Inviat” asa si multi evrei intreaba in multe locuri: „A venit Mesia?” si raspund: „Nu a venit”.

Acestia nu au crezut la venirea Lui acum 2000 de ani desi a fost insotita de atatea semne doveditoare foarte clare, implinindu-se in persoana Sa toate profetiile Vechiului Testament. Nu i-au convins cuvintele profetilor care au vestit in amanunt evenimentele vietii Domnului si care s-au implinit cuvant cu cuvant in Hristos.

Insa sionistii asteapta inca sa vina pe pamant un Hristos dupa cum le-ar placea lor, dupa cum l-au plasmuit in fantezia lor bolnava si in visele lor ego­iste… Voiesc și asteapta un Mesia, nu smerit ca Dumnezeu-Omul, ci ca un imparat atotputernic. continuare »

Lumina Sfanta de la Ierusalim va fi adusa de Sfintele Pasti in Romania

In ziua de sambata, 23 aprilie 2011 o delegatie a Patriarhiei Romane condusa de PS Varsanufie Prahoveanul va aduce Lumina Sfanta de la biserica Sfantului Mormant din Ierusalim, cu un avion special.

Protoieriile Arhiepiscopiei Bucurestilor si alte eparhii din tara ale Patriarhiei Romane sunt invitate sa trimita delegati la Aeroportul International Henri Coanda – Salonul Oficial – Corp C, sambata, 23 aprilie 2011, in jurul orelor 18:00, pentru a primi Lumina Sfanta de la Ierusalim si a o oferi preotilor si credinciosilor ortodocsi din alte regiuni ale tarii.

Biroul de Presa ale Patriarhiei Romane

Patr. Ierusalimului ameninta cu oprirea pomenirii Patriarhului Daniel. “PF Daniel ameninta pe Patriarhul ecumenic, Bartolomeu”

Patriarhii si Arhiepiscopii elinofoni il urmaresc cu neliniste pe Patriarhul Romaniei care revendica noi „sfere de influenta”. O noua „amenintare” apare in ultima perioada de timp in Ortodoxie.

Este vorba de aparitia dinamica si revendicativa a Patriarhului Romaniei, kir Daniel, care prin atitudinea sa il „ameninta” pe Patriarhul ecumenic, kir Bartolomeu, torpiland incercarile acestuia de a convoca Sfantul si Marele Sinod, primul de dupa Schisma Bisericilor din Rasarit si Apus, din 1054.

Concomitent incearca sa obtina noi sfere de influenta, „declansand atacuri” la adresa Tarii Sfinte si „amenintand” jurisdictia duhovniceasca a Patriarhului Ierusalimului, k. Theofilos.

Kir Daniel pare ca s-a pregatit ani de zile pentru promovarea Patriarhiei Romaniei ca putere suverana.

Semnificative sunt rapoartele ambasadorului american la Bucuresti, dl. Ν. F. Τaubman, care intr-o telegrama difuzata pe WikiLeaks declara: „Dupa deceniile patriarhatului lui Teoctist exista un nou suflu in Biserica Romana”.

Desigur, asa cum a adaugat, „Patriarhul Daniel are o mare experienta, vorbeste fluent engleza si alte limbi, si totodata este pe deplin constient de puterea si influenta Bisericii in formarea opiniei publice”.

Intalnirea Intaistatatorului Bisericii Romane cu ambasadorul american a avut loc in 2007, la scurt timp dupa alegerea sa, iar principala tema a intalnirii a fost modul de abordare a prostitutiei si a traficului de arme.

De atunci au trecut trei ani si cu importanta forta a 20 de milioane de credinciosi, a 14.500 de preoti, a 9.000 de studenti ai Facultatilor de Teologie, Seminariilor si Scolilor Bisericesti si, mai presus de toate, a sute de monahi si monahii, Patriarhul Romaniei, kir Daniel, constituie noua, marea si puternica forta a ortodocsilor, care vine sa ameninte drepturile si jurisdictiile Intaistatatorilor elenofoni si mai ales ale Patriarhului ecumenic, k. Bartolomeu, si ale Patriarhului Ierusalimului, k. Theofilos.

Prima demonstratie ostentativa si de facto nelinistitoare pentru elinofoni a puterii si a revendicarilor Bisericii Romane a avut loc la sfarsitul lui februarie, la Geneva, cand reprezentantii Bisericilor Ortodoxe au discutat despre modul de acordare a autocefaliei in incercarea de pregatire a Sfantului si Marelui Sinod, care va fi primul sinod al ortodocsilor de dupa Schisma. continuare »

Patr. Ierusalimului ameninta cu oprirea pomenirii Patriarhului Daniel. "PF Daniel ameninta pe Patriarhul ecumenic, Bartolomeu"

Patriarhii si Arhiepiscopii elinofoni il urmaresc cu neliniste pe Patriarhul Romaniei care revendica noi „sfere de influenta”. O noua „amenintare” apare in ultima perioada de timp in Ortodoxie.

Este vorba de aparitia dinamica si revendicativa a Patriarhului Romaniei, kir Daniel, care prin atitudinea sa il „ameninta” pe Patriarhul ecumenic, kir Bartolomeu, torpiland incercarile acestuia de a convoca Sfantul si Marele Sinod, primul de dupa Schisma Bisericilor din Rasarit si Apus, din 1054.

Concomitent incearca sa obtina noi sfere de influenta, „declansand atacuri” la adresa Tarii Sfinte si „amenintand” jurisdictia duhovniceasca a Patriarhului Ierusalimului, k. Theofilos.

Kir Daniel pare ca s-a pregatit ani de zile pentru promovarea Patriarhiei Romaniei ca putere suverana.

Semnificative sunt rapoartele ambasadorului american la Bucuresti, dl. Ν. F. Τaubman, care intr-o telegrama difuzata pe WikiLeaks declara: „Dupa deceniile patriarhatului lui Teoctist exista un nou suflu in Biserica Romana”.

Desigur, asa cum a adaugat, „Patriarhul Daniel are o mare experienta, vorbeste fluent engleza si alte limbi, si totodata este pe deplin constient de puterea si influenta Bisericii in formarea opiniei publice”.

Intalnirea Intaistatatorului Bisericii Romane cu ambasadorul american a avut loc in 2007, la scurt timp dupa alegerea sa, iar principala tema a intalnirii a fost modul de abordare a prostitutiei si a traficului de arme.

De atunci au trecut trei ani si cu importanta forta a 20 de milioane de credinciosi, a 14.500 de preoti, a 9.000 de studenti ai Facultatilor de Teologie, Seminariilor si Scolilor Bisericesti si, mai presus de toate, a sute de monahi si monahii, Patriarhul Romaniei, kir Daniel, constituie noua, marea si puternica forta a ortodocsilor, care vine sa ameninte drepturile si jurisdictiile Intaistatatorilor elenofoni si mai ales ale Patriarhului ecumenic, k. Bartolomeu, si ale Patriarhului Ierusalimului, k. Theofilos.

Prima demonstratie ostentativa si de facto nelinistitoare pentru elinofoni a puterii si a revendicarilor Bisericii Romane a avut loc la sfarsitul lui februarie, la Geneva, cand reprezentantii Bisericilor Ortodoxe au discutat despre modul de acordare a autocefaliei in incercarea de pregatire a Sfantului si Marelui Sinod, care va fi primul sinod al ortodocsilor de dupa Schisma. continuare »

ss Daniel incalca Testamentul Cuviosului Vasile, prin prigonirea staretului Macarie de la Poiana Marului

“Daca va indrazni cineva a strica dupa moartea mea aceasta legatura si asezamint al smereniei mele, sau va indrazni sa faca turburari si sminteli, unul ca acesta sa fie anathema, si partea lui si locul lui sa fie in tartar impreuna cu Iuda vinzatorul. Si am scris eu insumi cu a mea mina adevarat.

Nevrednicul Staret Vasile in schitul
Poiana Marului, 1764, Ghenarie, 3“.

Arhiepiscopia Buzaului a trimis la manastire o adresa prin care staretul Macarie Besliu era obligat sa aleaga intre traiul cu maicute sau stramutarea la Monteoru, sub amenintarea ca va fi raspopit daca nu alege imediat u parintele a ales sa se retraga la Monteoru u hotarirea Parintelui Arhiepiscop Epifanie, supraparafata de Patriarhul Daniel, de a schimba statutul Manastirii Poiana Marului contravine chiar Testamentului Cuviosului Vasile, ctitorul lacasului, care ii trimite in fundul iadului pe cei care ii incalca vrerea u enoriasii din mai multe comune au inceput demersurile de a-l readuce la Poiana Marului pe staretul exilat

Manastirea de la Poiana Marului, din comuna Jitia, l-a pierdut pe staretul Macarie Besliu, care a fost fortat sa se mute mai sus in munte, in Schitul Monteoru din Vintileasca.

Cu toate ca Arhiepiscopia Buzaului si Vrancei a comunicat in mai multe rinduri ca nu exista interese pentru izgonirea parintelui de la Poiana Marului, acesta din urma a primit zilele trecute o somatie de la Arhiepiscopul Epifanie prin care i se comunicau doua variante, sub amenintarea cu caterisirea daca nu alege in scris. Astfel, parintele putea alege intre a ramine staret la manastirea Poiana Marului, schimbata in manastire de maici, sau a se muta la Monteoru. continuare »

Patriarhul Daniel: Cei ce nu cinstesc icoanele, nu-l urmeaza pe Hristos

Surprinzator, dar avem de-a face cu o declaratie marturisitoare(sic!) a sanctitatii sale Daniel, care in Duminica Ortodoxiei incearca sa mai potoleasca norodul smintit de blasfemia savarsita prin oferirea de sfinte moaste papistasilor. La acea data, a precizat ca ortodocsii, catolicii si protestantii au in comun marturisirea lui Hristos. Oare tablourile papistasilor pot fi numite icoane? Iar dupa cate stim protestantii nu sunt cinstitori ai sfintelor icoane, ba unii chiar le mai si hulesc, si iata cum patriarhul se contrazice pe sine, marturisirea-i fiind anulata. Tot sanctitatea sa mai face referire la Sinodiconul Ortodoxiei, ca fiind un “act solemn…care lauda pe Sfintii marturisitori si anatematizeaza ereticii”, doar ca este citit in “anumite locuri”, catedrala patriarhala nefiind unul dintre acestea, ca majoritatea bisericilor si manastirilor din Romania; aceasta ca urmare a faptului ca patriarhia nu incurajeaza astfel de randuieli, caci incalca corectitudinea politica a forurilor ecumeniste si secularizate din care face parte. Iar ereticii care sunt, in opinia sanctitatii sale? Oare coincide cu cea a Sfintilor Parinti, ce-i considera eretici pe papistasi(romano-catolici), greco-catolici, monofiziti si protestanti? Raspunsul este dovedit ca fiind negativ, prin toate actiunile si misiunea sanctitatii sale.

Prin urmare, ortodoxia romaneasca nu se poate numi si una marturisitoare, asa cum sta scris in Sinodiconul Ortodoxiei:

“Aceasta este credinta Apostolilor; este credinţa Parintilor; este credinta ortodocsilor; aceasta credinta tine lumea locuita.”

P Savatie Bastovoi – Despre Gigi Becali, Pavel Corut si Patriarhia Romana

Am avut parte să-l văd şi să-l aud pe Pavel Coruţ la „televiziunea poporului”. O corcitură dintre o ateistă sovietică şi un vrăjitor autohton care a citit Nietzsche. Se crede arian, împarte lumea în rase superioare şi inferioare, susţine „organizaţiile oculte progresive” şi le combate pe cele „regresive”. Dar e pacifist. Şi antisemit: consideră poporul evreu un popor criminal care nu merită să se bucure de protecţia divină. Mă rog, sînt aproape sigur că directorul Institutului pentru cercetarea Holocaustului din România nu-l va înfrunta în presă, aşa cum a înfruntat Expoziţia „Destine de martiri” dedicată ortodocşilor care au pătimit în temniţele comuniste în care a văzut „o blamabilă manipulare a opiniei publice” şi cultul unor antisemiţi. Cititi mai departe.

Patriarhul rosu. Masuri dictatoriale, de trista amintire, luate de ss Daniel. Remember: Pactul pro microcipuri

In toiul campaniei electorale o stire de o mare importanta si cu multe repercusiuni a trecut aproape neobservata: Patriarhul Bisericii Ortodoxe Romane a interzis comercializarea in incinta bisericilor din Romania cartile aparute la Editura Sanziana. Directorul acestei edituri, Florin Dobrescu, si-a exprimat mahnirea fata de aceasta decizie, in principal deoarece majoritatea cartilor editate la Sanziana reprezentau marturii istorice ale luptei anticomuniste din Romania.

Aceasta decizie se incadreaza perfect in trendul ideologic si politic din Romania, care la 20 de ani de la Revolutia anticomunista isi tine eroii la sertar si prefera elaborarea de rapoarte sterile de condamnare a comunismului, cum este cel realizat de catre “Volodea” Tismaneanu, ai carui parinti au venit in Romania pe tancurile armatei sovietice. Dupa aceasta decizie nu m-a mirat nici faptul ca luptatorii anticomunisti si pro-Unire, Lesco, Popa si Ivantoc, care au stat 15 ani in temnitele din Tiraspol, nu merita din partea Senatului Romaniei nici macar acordarea unui titlu onorific, care sa le certifice suferintele si eroismul. Potrivit senatorului PNL Mircea Diaconu, actorul care s-a ratat in politica, ar trebui sa asteptam sa moara si apoi sa le acordam acest titlu post-mortem!

In Romania se flutura anticomunismul si reabilitarea eroilor ca pe o carpa decolorata care nu mai are nimic de a face cu adevarul istoric si cu oamenii care au luptat, prin credinta sau cu arma in mana, impotriva ocupatiei sovietice din Romania. Inteleg de ce il poate deranja pe Patriarhul Daniel cartea “Cranii de lemn” a fruntasului legionar Ion Mota. Intre un tanar nationalist, care a fost liderul studentimii din Cluj-Napoca, a editat reviste si a murit luptand in Spania impotriva comunistilor, si un mason, care s-a plimbat in plin regim comunist in intreaga Europa pe cand restul mureau de foame, ca apoi sa ajunga mitropolit si patriath,  e o mare diferenta. Lui Daniel Ciobotea i s-a ars dosarul de la Securitate chiar in timpul revolutiei, pentru ca apoi sa fie promovat asiduu in diferite functii chiar  de catre Ion Iliescu, propunandu-i-se in 1991 de catre FSN sa preia fotoliul de prim-ministru, dupa inlaturara lui Petre Roman!

Putina lume stie ca fostii detinuti politici din Romania aveau pana acum cativa ani cazier, asemeni borfasilor de cartier. Cunoscand in urma cu cativa ani un batran care facuse 16 ani de puscarie din cauza ca fusese membru al Fratiilor de Cruce (grupare a Miscarii Legionare) la Arad (intrase in puscarie pe vremea lui Antonescu la 17 ani si mai primise 10 ani de detentie de la comunisti), acesta mi-a spus ca el si fostii lui colegi de detentie, putinii care mai supravietuisera, erau inca priviti de societatea romaneasca ca niste recidivisti. Ori ce cate ori era nevoie sa isi duca cazierul la vreo banca sau la vreo institutie, functionarii ii priveau lung, deoarece figurau ca fiind fosti puscariasi. Alaturi de acesti oameni, printre care era si un taranist simpatic cu mana dreapta mutilata in timpul interogatoriilor din beciurile Securitatii, am mers la Aiud unde l-am cunoscut pe Ion Gavrila Ogoranu, liderul rezistentei anticomuniste din Muntii Fagaras, o legenda a luptei armate impotriva regimului comunist, colaborator al NATO, capturat abia in 1976 si salvat de la executie prin interventia directa a presedintelui Nixon. Tot acolo am auzit prima oara de “sfantul inchisorilor”, legionarul Valeriu Gafencu, care l-a salvat de la moarte in inchisoare pe Richard Wurmbrandt, platind cu propria viata. Pe acesti oameni a pus Daniel Ciobotea, masonul, interdictie. Pe ei si pe alte cateva mii de romani curajosi sau martiri, a caror biografii sunt publicate de o singura editura cu posibilitati materiale modeste si care se baza pe credinciosii romani in a raspandi povestea tragica a luptei ortodoxe si anticomuniste din Romania.

Iata ce spune directorul editurii despre aceasta interdictie:

Ne exprimam amaraciunea ca, la exact 20 de ani de la acea resurectie a tineretului romanesc pentru restaurarea Libertatii si Adevarului, cartile interzise de regimul comunist incep sa fie prigonite si de Biserica stramoseasca, prin intaistatatorii ei. Spunem “si” de Biserica, pentru ca, de la 1 martie 2009 si pana in prezent, Editura Sanziana nu a mai avut acces in nici o sala publica din capitala. Toti directorii si responsabilii institutiilor care detin aceste sali ne obstructioneaza accesul pentru lansari de carte ori simpozioane, invocind interventia unor organizatii cu caracter etnic sau chiar a ambasadorului unui anumit stat, ori presiuni la care sunt supusi de autoritatea publica locala.

Si in incheiere, as dori sa ii transmit patriarhului rosu de la Bucuresti ce mi-a povestit mie un batran care a participat in calitate de soldat, in anii 1950, la capturarea grupului Susman din judetul Cluj. Avand doar 19 ani, baiat simplu de la tara care a ingrijit o intreaga familie cata vreme parintele sau era intr-un lagar de munca in Slovacia in timpul ocupatiei hortyste, era in timpul stagiului militar cand a fost nevoit sa participe cu unitatea sa la capturea de “banditi”. Zile intregi au luat la puricat un munte dintre Cluj si Bihor, pentru capturarea dusmanilor statului, a banditilor, a burghezilor. Dupa ce au capturat cativa dintre ei, au ajuns in tabara unde se ascundeau acestia. Spre suprinderea tanarului de la tara, “banditii” aveau o mica gospodarie intr-o rapa ascunsa, unde construisera din barne si o bisericuta, unde s-au inchinat timp de 10 ani, cat erau urmariti de comunisti. Atunci si-a dat seama ca banditii nu erau banditi, ci romani simpli, ortodocsi, ca si el. A invatat in acea zi cat va trebui sa invete acest popor in zeci de ani, din carti date din mana in mana, puse la embargou de catre insusi Patriarhul Bisericii Ortodoxe Romane.

George Bara(sursa: NapocaNews.ro)

Am aflat ca si noua carte a d-lui Ovidiu Hurduzeu, Economia Libertatii, a fost interzisa de catre Patriarhul rosu, probabil fiind daunatoare pentru politica sa manageriala.