Minciuna despre vaccinuri si gripa porcina – Analiza unui doctor specialist

Va recomandam sa cititi si:

In spatele mediatizarii desantate a vaccinurilor se ascunde un adevar inspaimantator:

niciunul dintre vaccinurile existente la ora actuala, pentru niciuna dintre boli, nu este cu adevarat eficient. Nu s-a demonstrat stiintific eficienta vaccinurilor, ci din contra s-a demonstrat ca ele sunt foarte periculoase, transmitand un numar mare de virusuri si generand veritabile epidemii. In plus, substantele care fac parte din vaccinuri, precum mercurul si aluminiul, pot produce autism, Alzeheimer, cancer, etc. Prin vaccinare, suntem pacaliti sa platim bani grei si sa ii imbogatim chiar pe cei care incearca astfel sa ne ucida.

gripa_porcina_01

1.)  Ce este virusul  gripei porcine?

–          noul tip de virus gripal A H1N1 nu se aseamana cu nici un alt virus precedent izolat, dupa cum arata ultimele date din luna mai.(  New details on virus’s promiscuous past”, Jon Cohen, Science 2009, 324, 1127 si  Garten RJ, Davis CT,Tussell CA et al.  Antigenic and genetic charaatcteristics of swine-origin 2009 A (H1N1) influenza viruses circulating in humans. Science 2009, 325, 197-201.)

–          acest virus a fost sintetizat in laborator : Dr. Johan Hultin, de la Universitatea de Stat din Iowa, a extras cu succes material genetic, de la un cadavru obez de 30 si ceva de ani, de sex feminin, care a murit de gripa spaniola in 1918, impreuna cu 85% dintre satenii din Brevig Mission (numita Teller Mission in 1918), intr-o singura saptamana.  Victimele  gripei spaniole din care a fost extras materialul genetic au fost ingropate in permafrost-ul Arctic. In aceasta pandemie au murit cel putin 50 de milioane de oameni din intreaga lume.

–          oamenii de stiinta au recreat materialul genetic al virusului gripei spaniole din 1918, intr-un laborator finatat de Guvernul SUA. Virusul obtinut a fost apoi combinat in mod artificial cu  virusul comun H3N2 si o minora gena de lipitura din Eurasia – H5N1 – tulpina gripei aviare. Virusul gripei aviare sau H5N1, care a lovit Asia in 2006, contine unele mutatii genetice ale virusului din 1918.

–          in final, acest virus  contine material genetic de la doua tulpini de gripa porcina, doua tulpini de gripa umana si o singura tulpina de gripa aviara ;

Centrul pentru Controlul Bolilor (CDC ) numeste virusul rezultat “novel flu”, incorect spus “virusul gripei porcine”. Actuala tulpina de gripa “novel” sufera o mutatie rapida la om, animalele necontractand virusul. ( Din cauza rapidei mutatii a virusului si a faptului ca, spre deosebire de anul 1918, acum la nivel global, mijloacele de  transport sunt mai rapide, este un lucru normal ca oamenii de stiinta sa estimeze ca, atat ceasul molecular al virusului A/H1N1 cat si mijloacele moderne de transport, vor face ca aproape toate tarile din lume sa aiba experienta unui focar A/H1N1 in urmatoarele cateva luni. Ce este diferit la virusul A/H1N1 este ca, spre deosebire de alte noi tulpini de virusi care sufera mutatii rapide la aparitie, apoi incetinesc mutatiile, si in final se opresc in intregime, ” the novel” nu da inca semne de incetinire a ratei de mutatie, ca atare, oamenii de stiinta isi fac griji, fiindca A/H1N1 este generat sintetic si nu se comporta ca unul natural. (Raportul  Wayne Madsen – 21 mai 2009. Wayne Madsen este un jurnalist de investigatie din Washington DC, autorul acestui Raport.Copyright © 2009 WayneMadenReport.com).(https://alexaionescu.wordpress.com/2009/07/24/istoria-virusului-h1n1-si-viitorul-nu-prea-roz/)

Nota. Exista 3 tipuri de virusi gripali: A, B si C. Virusul de tip A este cel care cauzeaza  majoritatea imbolnavirilor la om, pasari si mamifere. Genomul sau contine 8 segmente de ARN codificind 11 proteine. Virusii sunt clasificati pe subtipuri pe baza celor 2 glicoproteine majore de suprafata: hemaglutinina (H) si neuraminidaza (N). Prin segmentarea genomului, virusul are capacitatea de a-si rearanja segmentele genomice si de a se recombina, crescand astfel rata de evolutie si generare de noi tulpini.   Recombinarea este larg utilizata n laborator in procesul crearii de noi vaccinuri. (Olsen B, Munster VJ, Wallensten A, Waldenstrom J, Osterhaus ADME and Fouchier RAM. Global patterns of influenza A virus in wild birds. Science 2006, 312, 384-8.)

gripa_porcina_06

2.)  Cat de grava este gripa porcina?

–          simptomele de gripa porcina sunt cel mult moderate;

–          in  iulie 2009 au fost inregistrate 40617 cazuri de gripa in SUA din care 319 decese, ceea ce inseamna o mortalitate de 0.8 %, desi se pare ca rata mortalitatii a fost de fapt mult mai redusa. Expertii estimeaza ca de fapt numai unul din 20 de cazuri de gripa sunt raporate.( 2009 flu pandemic in the United States”, Wikipdeia, 22 July 2009)

(https://en.wikipedia.org/wiki/2009_flu_pandemic_in_the_United_States)

–          Marea Britanie este cea mai afectata tara a Europei si presa a raportat zilnic despre pandemie in luna iulie. Acolo oamenii pot primi sfaturi si chiar tamiflu fara sa fie consultati de medici. In saptamana deschiderii noiii linii telefonice pentru raportarea cazurilor de imbolnaviri, s-a ajuns la cifra de imbolnaviri record de 100.000, cu un total de 30 decese, ceea ce inseamna o mortalitate de 0.03 % (probabil o rata a mortalitatii mai apropiata  de realitate); ( “Swine flu website overwhelmed by demand as new cases double in a week”, Owen Bowcott and Severin Carrell, The Guardian, 23 July 2009, )

( https://www.guardian.co.uk/world/2009/jul/23/swine-flu-website-overwhelmed)

–  acesta rata de mortalitate este mai scazuta decat in cazurile de imbolnaviri cu o gripa obisnuita tip A.

3.)  De ce este contestat  principiul vaccinarii?

–          vaccinurile de gripa sunt produse traditional din virusi non-virulenti (atenuati sau slabiti). Pentru ca vaccinurile sa fie eficiente trebuie sa contina virusul care afecteaza populatia, dar in forma non-virulenta. Vaccinul actioneaza prin faptul ca sistemul imun este activat prin expunerea la forma non-virulenta (ne-patogena) a virusului si ca urmare produce anticorpi care protejeaza organismul de forma patogena a virusului. (Hood E. Environews Innovations 2006 Environmental Health Perpectives  114,A108-111.);

– studii recente, dar si mai vechi, au demonstrat ca injectarea de material genetic strain direct in fluxul sanguin conduce la mutatii genetice si oncogeneza ( formarea cancerului)  in organismul care primeste acel material. Cercetatorii elvetieni Phillipe Anker si Maurice Stroun de la Laboratorul de Biochimie si Fiziologie Vegetala a Universitatii din Geneva, pionieri ai biologiei moleculare, au publicat periodic in reviste medicale rezultatele cercetarilor intreprinse continuu, din anii ’60 pana in prezent. Ei au descoperit ca substantele biologice care intra direct in curentul sanguin pot deveni parte integranta a codului genetic uman. Studiile lor au demonstrat ca acizii nucleici ADN si ARN nu exista numai in nucleul celulelor, ci mici cantitati de material genetic circula liber in spatiul extracelular al tuturor organismelor vii. Majoritatea vaccinurile aflate in uz curent sunt preparate din virusuri vii atentuate.

gripa_porcina_21

–  Virusurile se numara printre cele mai simple microorganisme vii, fiind formate din cateva siruri de ADN sau ARN invelite intr-o capsida proteica; aceasta structura extrem de simpla nu le permite sa traiasca independent, ci doar in interiorul unei celule vii care sa le ofere nutritie si conditii de reproducere. La ora actuala, exista doua mari tipuri de celule folosite in productia vaccinurilor: celule de provenienta animala (rinichi de maimuta, embrion de pui, etc.) si celule de provenienta umana. Referitor la celulele de provenienta umana, se stie ca, in mod normal, acestea nu supravietuiesc in afara corpului omenesc. Celulele umane utilizate curent in productia de vaccinuri sunt asa-numitele linii de celule “nemuritoare“. Acestea sunt, de fapt, celule canceroase provenite din diferite tipuri de tumori umane sau celule fetale provenite din embrion uman avortat, singurele capabile ss supravietuiasca in vitro si sa se divida fara limita de timp si spatiu. Aceste culturi de celule sunt hranite, de obicei, cu un amestec nutritiv pe baza de ser extras din embrionul bovin. Virusurile vaccinale sunt capabile sa includa material genetic din celulele pe care sunt cultivate si din amestecul nutritiv aplicat, deci toate ingredientele folosite in productia industriala a vaccinurilor reprezinta tot atatea surse de contaminare a produsului final. Purificarea totala a vaccinului final este, practic, imposibila, deoarece nici un laborator din lume nu este capabil, la ora actuala, sa separe total virusul vaccinal de resturile din mediul de cultura. Acest lucru este recunoscut oficial, in sensul ca standardele actuale pentru fabricarea vaccinurilor considera drept contaminare acceptata pana la 100 pg (picograme) de ADN heterolog pe doza de vaccin.

–          in prezent, se stie ca inductia cancerului este un fenomen care porneste de la o singura celula si ca o singura unitate functionala de ADN strain in genomul celulei-gazda poate induce transformarea celulara maligna. O confirmare a acestor adevaaruri este descoperirea, in anul 1960, a virusului SV40 (Simian Virus 40) in vaccinul anti- polio oral “Sabin”, preparat cu virus viu. Ulterior, s-a descoperit ca si vaccinul anti-polio “Salk” (varianta cu virus inactivat, administrat pe cale injectabila) este contaminat, deoarece virusul a supravietuit formaldehidei folosite pentru inactivare. Cercetatorii americani Sweet si Hilleman de la Merck Institute for Therapeutic Research, care au facut descoperirea, afirma ca toate cele 3 tulpini de virus polio vaccinal au fost gasite infestate. Virusul SV 40 provine din rinichiul maimutei verde din Africa, pe care s-a cultivat, dintotdeauna, vaccinul anti-polio. Confirmarea rolului oncogen al acestui virus a venit in momentul in care genomul viral SV40 a fost descoperit in tumori maligne diverse ale adultilor injectati cu vaccinul anti-polio in copilarie: mezotelioame,3 limfoame,18 limfoame non-hodgkiniene,26 tumori cerebrale,4,8 osteosarcoame,6 tumori maxilo-faciale. “Virusurile ascunse”, cum au fost denumite,  au o particularitate care explica si numele lor: desi creeaza distructie marcata in vitro si in vivo, ele nu sunt recunoscute de sistemul imunitar uman, deoarece nu au in structura lor antigenele critice necesare pentru identificare. Ele determina, astfel, boli grave, trenante, ale sistemului nervos central si periferic, frecvent cu sfarsit letal. Cercetatorul care le-a descoperit afirma ca ele pot fi considerate “o arma biologica a naturii”, deoarece pot imbraca forme structurale diferite, dar isi pastreaza capacitatea de a se include in celula nervoasa si de a o distruge. Martin considera virusurile ascunse o problema de sanatate publica.

–          Actul vaccinarii trebuie inteles, in ultima instanta, ca un act de introducere de material genetic strain direct in fluxul sanguin. Campaniile de vaccinare in masa au avut un impact covarsitor asupra populatei, in sensul ca au condus, pe termen lung, la mutatii genetice imprevizibile si la alterarea in sens negativ a codului genetic uman. Legatura dintre mutatiile genetice si oncogeneza la om a fost demonstrata stiintific, iar cresterea incidentei si mortalitatii prin cancer este o realitate a zilelor noastre.

4.)  Esecurile ultimei vaccinari in masa in SUA

In 1976 s-au inregistrat cateva cazuri de gripa porcina in randurile soldatilor de la Fort Dix, New Jersey si numai unul dintre ei a decedat, cel mai probabil din cauza eforturilor fizice prea mari decat din cauza gripei . (“Now legal immunity for swine flu vaccine makers” F, William Engdahl,  Global Research 20 July 2009, https://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=14453). Aceasta a dus la lansarea unei vaccinari in masa a 40 milioane persoane impotriva unei pandemii care nu s-a materializat. Mii de oameni au cerut despagubiri pentru leziunile cauzate de vaccinare. Cel putin 25 de oameni au murit i 500 au paralizat. (https://en.wikipedia.org/wiki/1976_swine_flu_outbreak si  Haber P, Sejvar J, Mikaeloff Y and DeStefano F. Vaccine and Guilaain-Barre syndrome. Drug Saf 2009, 32, 309-23.).

5.)  OMS si febra vaccinarii in masa.

–          ordinul vaccinarii in masa in toamna acestui an a venit de la OMS ( Organizatia Mondiala a Sanatatii ). La inceputul lui iulie 2009, un grup de experti in vaccinuri a concluzionat ca epidemia este de neoprit iar Marie-Paul Kieny, directorul OMS pe directia cercetarii vaccinurilor a spus ca toate natiunile vor trebui sa aiba acces la vaccinuri si ca vaccinul va trebui sa fie gata de administrare in septembrie. Criticii arata ca „expertii in vaccinare” sunt influentati de producatorii de vaccinuri care vor sa castige profituri enorme de pe urma contractelor cu guvernele. Dar argumentul decisiv impotriva vaccinarii in masa este ca vaccinul nu e eficient, ba mai mult, e chiar periculos.

–          cu toate ca situatia a fost deja impinsa dincolo de orice limita, exista intentia de a produce doze tot mai mici de vaccinuri cu ajutorul unei serii de noi adjuvanti, totul petrecandu-se cu binecuvantarea OMS. (H1N1 ‘swine flu’ vaccine, postnote, May 2009, number 331);( https://www.parliament.uk/documents/upload/postpn331.pdf)

–           un  raport recent al OMS asupra principalilor producatori de vaccinuri a concluzionat ca in cel mai bun caz se pot produce 4.9 miliarde doze de vaccin AH1N1 anual asumandu-se cea mai economica  dozare (aceasta include utilizarea de adjuvanti toxici selectati de fiecare producator) precum si utilizarea la maximum a capacitatilor de productie. (Collin N, de Radiguès X, Kieny MP; the World Health Organization H1N1 Vaccine Task Force.New influenza A(H1N1) vaccine: How ready are we for large-scale production? Vaccine. 2009 Jun 26 in press doi:10.1016/j.vaccine.2009.06.034).gripa_porcina_08

–          Dr.Vasile Astarastoaie ( Presedintele Colegiului Medicilor din Romania): “O.M.S. introduce dictatura medicala! O.M.S., pana acum, orice evaluare s-ar face, a dat dovada de ineficienta totala. Nici unul dintre programele O.M.S. nu au dat rezultate asa cum au fost prezentate.” In plus, toata aceasta escaladare a gradului de alerta s-a facut fara consimtamantul ministrilor sanatatii din tarile membre O.M.S. O.M.S.-ul este acum un „colhoz” international: in ultimii 25 de ani, s-a transformat intr-o institutie care isi intretine birocratia proprie – ca si Uniunea Europeana, ce merge pe acelasi drum. Isi ia masuri de supravietuire. Toate decesele din lume datorate gripei porcine au fost la persoane care aveau deja imunodeficienta prin boli anterioare. O.M.S.-ul incearca sa introduca o dictatura medicala, ca si sanatatea publica ( DSP), care a inceput sa incalce drepturile naturale ale omului, pentru ca, vedeti: a introdus carantina, a interzis libera circulatie, a introdus vaccinarea obligatorie, s-a incalcat autonomia pacientului care nu poate refuza tratamentele obligatorii. Toate, pe acest principiu al sigurantei colectivitatii. Nu exista un echilibru intre drepturile pacientului si acest principiu al sigurantei. Si atunci O.M.S.-ul introduce, cred ca e corect termenul, dictatura medicala. Ne invata, de exemplu, cum sa mancam, fara sa tina cont ca a existat o selectie naturala bazata pe comportamentul alimentar. In plus, in momentul de fata, noi fetisizam niste concepte in medicina, care iarasi introduc dictatura, cum sunt, de exemplu, ghidurile, protocoalele si medicina bazata pe dovezi. “.(6/2009 /Revista “Presa Ortodoxa”:GRIPA A H1N1 – O PROPAGANDA PENTRU O.M.S.?).

–          jurnalista austriaca Jane Burgermeister :” inalti oficiali ai SUA, ONU si OMS fac parte dintr-un “sindicat international al crimei”, controlat de bancherii care administreaza si rezerva Federala a Statel

or Unite. Acest grup este pe cale sa comita “cel mai mare genocid biologic” din lume, folosindu-se de vaccinul impotriva virusului AH1N1. Acestea sunt cateva dintre acuzatiile pe care jurnalista austriaca le aduce unor oficiali ONU si OMS, intr-un dosar depus la FBI (informeaza site-ul de stiri javno.com. ). Mai mult, ea intentioneaza sa ceara interzicerea masurilor de vaccinare fortata a populatiei din SUA si alte tari afectate de gripa porcina. Potrivit reporterului, grupul a lansat un virus creat artificial, pentru a elimina o parte din populatie si pentru a obtine profituri din vanzarea vaccinului, prin companiile farmaceutice. In aprilie 2009 ea a adus dovezi referitoare la faptul ca laboratoarele Baxter au eliberat in mod intentionat 72 de kilograme de virus al gripei aviare activ. Se pare ca virusul ar fi fost livrat de catre OMS catre 16 laboratoare din patru tari. (https://antena3.ro/stiri/stiinta/gripa-porcina-si-teoria-conspiratiei-o-jurnalista-austriaca-acuza-oms-si-onu-de-bioterorism-si-tentativa-de-genocid_75907.html

gripa_porcina_02

6.)  Vaccinare cu orice pret?

Virusul exista, gripa se extinde si, indiferent de provenienta sau de forma benigna a gripei, ceea ce ingijoreaza mai ales publicul sunt programele guvernamentale de vaccinare in masa menite sa combata epidemia si care ar putea fi mai rele decat epidemia insasi. Astfel Departamentul de Sanatate al SUA si cel al Securitatii Nationale au declarat in aprilie, la scurt timp dupa aparitia epidemiei, ca gripa porcina este o urgenta a sanatatii. Ca rezultat, unele scoli au fost inchise, unii oameni pusi in carantina iar companiile farmaceutice au incheiat contracte valorand in total 7 miliarde de dolari pentru a fabrica vaccinuri care vor fi puse in circulatie de catre Administratia pentru Alimente si Medicamente. Aceasta inseamna ca vaccinurile vor fi testate pentru numai cateva saptamani pe cateva sute de voluntari: copii si adulti inainte de a fi administrate tuturor scolarilor, in toamna anului 2009, incepand cu luna octombrie.  Mai mult, ca urmare a legislatiei federale adoptate de Congres in 2001, o autorizatie pentru uz de urgenta permite companiilor farmaceutice, oficialitatilor din sistemul de sanatate si oricui care se ocupa de administrarea vaccinurilor experimentale, ca in timpul unei stari de urgenta, sa fie protejat legal in cazul in care populatia sufera leziuni in urma vaccinarii. Secretarul Serviciilor Umane si de Sanatate, Kathleen Sebelius, a garantat fabricantilor de vaccinuri, imunitate totala in fata legii, impotriva oricaror plangeri in instanta care ar putea rezulta in urma vaccinarii. Unele state vor sa impuna vaccinarea obligatoriu prin lege.( https://www.i-sis.org.uk/fastTrackSwineFluVaccineUnderFire.php).

a.) vaccinul este periculos:

vaccinurile in sine pot fi periculoase, in special vaccinurile din germeni atenuati sau noile vaccinuri recombinate din acizi nucleici ( cum este si in cazul gripei porcine), acestea avand un potential de a genera tulpini virulente prin recombinare iar acizii nucleici recombinati pot cauza maladii autoimune.

–  creste riscul de astm : un studiu pe 800 copii suferind de astm a aratat ca cei care au fost vaccinati anti-gripal au efectuat un numar ridicat de vizite la doctor si la camera de urgenta datorita problemelor cauzate de astm. Acest studiu a fost confirmat de un raport din 2009 care arata ca, copii cu astm care au fost vaccinati cu FluMist ( vaccin antigripal) au prezentat un risc de 3 ori mai mare de spitalizare;

sindromul Guillain-Barre: este o boala autoimuna care cauzeaza paralizia bratelor si picioarelor si, in cazuri rare, a intregului corp. In unele cazuri, GBS a dus insa la paralizie completa sau chiar la moarte;

o sursa majora de toxicitate a vaccinurilor antigripale o constituie adjuvantii, substante care au menirea sa amplifice actiunea  vaccinurilor: cele mai multe vaccinuri au un continut periculos de mare de mercur sub forma de thimerosal (un conservant letal) de 50 de ori mai toxic decat mercurul insusi. O doza destul de mare poate cauza disfunctii pe termen lung la nivel imunologic, senzorial, neurologic, motor si comportamental. Otravirea cu mercur duce la autism, sindrom de atentie deficitara, scleroza multipla, deficiente de vorbire si limbaj. Un alt adjuvant comun pentru vaccinuri este hidroxidul de aluminiu care cauzeaza alergie si soc anafilactic. Cei mai multi adjuvanti noi incluzand MF59, ISCOMS, OS21, AS02 si AS04 sunt mai toxici decat hidroxidul de aluminiu. Unele doze de vaccin vor contine squalena cauzatoare a sindromului razboiului din golf si a altor disabilitati. (Ho MW. How to stop bir flu instead of the vaccine-antiviral model. Science in Society 35. 40-42, 2007.)

gripa_porcina_22b.)vaccinul  este ineficient:

numeroase studii arata ca vaccinurile anti-gripale protejeaza putin sau deloc si nu exista motive sa credem ca vaccinul impotriva gripei porcine va fi diferit;

–  la copiii sub 2 ani eficienta vaccinurilor de tip inactiv a fost similara cu efectul placebo;

– la copii peste 2 ani vaccinurile prin spray nazal continind virusi de virulenta redusa si vaccinurile injectabile continind virusi morti previn intre 59 si 82 % din imbolnaviri. Prevenirea altor boli asemanatoare gripei a fost de numai 33-36 %. ; (Swine flu pandemic now ‘unstoppable’: WHO official”, Agence France-Presse 13 July 2009, Calgary Herald, https://www.calgaryherald.com/Swine+pandemic+unstoppable+official/1788693/story.html).

–  Vaccinurile de gripa sunt la fel de nefolositoare pentru adulti si batrini, dind protectie redusa sau deloc impotriva unei game de imbolnaviri, inclusiv a pneumoniei.

7.)  Cine produce vaccinul ?

5 companii la nivel global au contracte pentru a produce vaccinul : Baxter International, GlaxoSmithKline, Novartis, Sanofis-Aventis si AstroZeneca.

Care sunt aceste companii?

a.) Novartis a provocat un scandal de presa in 2008 ca urmare a testelor clinice cu vaccinul H5N1 ( pentru gripa aviara) desfasurate in Polonia. Testarea a constat in administrarea vaccinului la 350 persoane fara adapost de catre asistente medicale si medici polonezi, fapt care a dus la moartea a 21 dintre cei testati si la aducerea personalului medical in instanta de catre politia poloneza. Novartis a pretins la vremea respectiva ca decesele nu au fost determinate de vaccin care au spus tot ei “fusese testat fara probleme pe 3500 de alte persoane”. Tot Novartis a anuntat in 13 iunie ca a produs vaccin impotriva gripei porcine utilizind tot tehnologia bazata pe culturi de celule si adjuvantul MF59.  Acest adjuvant este de natura uleioasa si contine Tween80, Span85 si squalena . Studiile efectuate pe soareci au aratat ca adjuvantii uleiosi induc probleme motorii si paralizie. Squalena induce artrita severa la soarecii de laborator iar in cazul subiectilor umani s-a constatat ca administrarea de squalena intre 10 si 20 ppm (parti pe miliard) duce la probleme grave ale sistemului imun si aparitia de maladii autoimune .;

b.) Vaccinul de la GlaxoSmithKline (GSK) va fi produs din antigeni ai recent izolatei tulpini gripale si va contine adjuvantul AS03 care a fost aprobat de UE impreuna cu vaccinul anti-gripa aviara H5N1 in 2008. Conform Raportului European Public de Evaluare  AS03 contine squalena (10.68 miligrame), DL-alfa-tocoferol (11.86 miligrame) si polisorbat 80 (4.85 miligrame). Vaccinul H5N1 contine de asemenea 5 miligrame thiomersal (derivat de mercur), polisorbat 80, octoxynol 10 si diferite saruri anorganice. Compania promoveaza agresiv diferite sisteme de adjuvanti pe post de “adjuvanti avantajosi” pentru a reduce doza de vaccin .  Vaccinul pe care GSK il produce va fi testat pe un numar redus de persoane in timp ce conform rapoartelor compania cauta sa “cantareasca pericolul pandemiei fata de riscurile unui vaccin potential periculos”. Acest fapt a fost caracterizat ca riscant de prof.  Hugh Pennington, un microbiolog pensionat de la Universitatea Aberdeen, Scotia. “Prin limitarea testelor clinice, Glaxo risca sa nu calibreze doza de vaccin in mod optim si aceasta ar duce la o vaccinare care nu numai ca nu protejeaza populatia ba mai rau ii pune sanatatea in pericol” a aratat Pennington. Glaxo a declarat ca e pe cale sa produca  si o masca de fata antivirala pentru a preveni infectia si ca totodata a crescut productia medicamentului Relenza pentru bolnavii suferind deja de gripa porcina. (“Update: 1-Baxter can take no more H1N1 flu vaccine orders”, Bill Berkerto, 16 July 2009, Reuters. https://www.reuters.com/article/marketsnews/idINN1644290820090716?rpc=33)

gripa_porcina_19

c.) Franta a comandat vaccinuri de la Sanofi, GSK si Novartis dar nu vede nici-un motiv pentru care ar trebui scurtata durata testelor clinice. Compania farmaceutica franceza Sanofi-Aventis isi dezvolta propriul vaccin impotriva gripei porcine pe care il va testa la inceputul lui august. Se estimeaza ca va fi nevoie de 2 luni si jumatate de testari pentru ca sa se obtina un vaccin “eficient si sigur” dupa cum arata Albert Garcia purtatorul de cuvint al companiei care a mai declarat ca ” vaccinul va fi gata in noiembrie sau decembrie”. (Update: 1-Baxter can take no more H1N1 flu vaccine orders”, Bill Berkerto,16 July 2009, Reuters.)

(https://www.reuters.com/article/marketsnews/idINN1644290820090716?rpc=33)

d.) Baxter in schimb va incepe testarile clinice in august.

In decembrie 2008, o filiala Baxter din Austria a trimis spre testare vaccinul uman anti-gripal contaminat cu tulpina letala virala H5N1 de gripa aviara in 18 tari incluzand Cehia, unde testarile s-au soldat cu moartea animalelor de laborator utilizate (24).  Ziarele cehe au ridicat problema daca nu cumva firma Baxter a incercat in mod deliberat sa starneasca o pandemie. (“Bird flu mix-up could have spelled disaster”, NewScientist 6 March 2009, https://www.newscientist.com/article/mg20126983.400).

8.)  Cum poate fi impiedicata vaccinarea in masa in Romania? Sa luam exemplu de la CNIV ?

in SUA, Centrul de supraveghere se opune vaccinarii scolarilor.Cum? Guvernul SUA intentioneaza ca in momentul redeschiderii scolilor, in septembrie, sa vaccineze toti elevii dar Centrul National de Informare asupra Vaccinurilor (CNIV) a cerut administratiei Obama si tuturor guvernatorilor de stat sa aduca dovezi ca aceasta este “necesar si fara riscuri de sanatate” cerind “controlul strict al vaccinului, inregistrarea, monitorizarea, raportarea si asigurarea de compensatii in cazul tulburarilor produse de vaccinare”, deoarece “vaccinurile vor fi testate pentru numai cateva saptamini pe citeva sute de voluntari: copii si adulti inainte de a fi administrate tuturor scolarilor, in toamna!”. Ceea ce este mai mult decat riscant! CNIV se intreaba daca statele sunt pregatite sa se supuna reglementarilor de securitate ale vaccinurilor din 1986, cuprinse in Actul National despre Leziunile rezultate din Vaccinarea Infantila, care include:

  • Sa se dea parintilor informatii scrise despre beneficiile si riscurile vaccinului inaintea vaccinarii copilului
  • Inregistrarea vaccinurilor administrate copilului inclusiv numele producatorului si numarul lotului
  • Inregistrarea vaccinurilor administrate in cartea de sanatate a copilului
  • Inregistrarea problemelor de sanatate seriose aparute ca rezultat al vaccinarii in cartea de sanatate a copilului si inaintarea imediata a unui raport Sistemului de Raportare a Reactiilor Adverse ale Vaccinarilor.

CNIV ar vrea sa stie daca statul va acorda compensatii finaciare pentru eventuala lezare a copiilor prin vaccinare impotriva gripei porcine si daca parintilor li se vor da “informatii complete si reale despre riscurile vacinarii impotriva virusului gripei porcine” si daca vor avea dreptul sa zica “nu” vaccinarii.Co-fondatorul si presedintele CNIV Barbara Loe Fisher a spus : Parintii si legislatorii ar trebui sa se intrebe:

  • De ce sunt copiii cei care trebuie sa primeasca cei dintii un vaccin experimental?
  • Sunt scolile echipate ca sa inregistreze consensul informat al parintilor inainte de vaccinare, sa tina evidenta vaccinarilor si sa excepteze de la vaccinare copii care din motive de sanatate ar fi supusi unor riscuri majore in cazul vaccinarii?
  • Vor sti cei care administreaza vaccinul sa monitorizeze copii, sa inregistreze imediat, sa raporteze si sa trateze orice problema de sanatate seriosa aparuta in urma vaccinarii?
  • Va avea statul resurse financiare pentru a acorda compensatii copiilor lezati?

(“Swine flu vaccine should not be given to children in schools”, Barbara Loe Fisher, National Vaccine Information Center, 22 July 2009)
(https://www.nvic.org/NVIC-Vaccine-News/July-2009/Swine-Flu-Vaccine-Should-Not-Be-Given-to-Children.aspx
)

gripa_porcina_20

9.)  Cum putem combate epidemia de gripa porcina in mod eficient, simplu si fara pericol ?

Exista in mod clar moduri mai eficiente de a combate pandemia decit vaccinarea in masa:

–          deasa spalare a mainilor,
–          suflarea nasului in batiste de unica folosinta,
–           evitarea aglomerarilor, aminarea deschiderii scolilor
–          dieta sanatoasa,
–          exercitiul fizic,
–          vitamina D in cantitate suficienta pentru a stimula imunitatea.

(Ho MW. How to stop bird flu instead of the vaccine-antiviral model. Science in Society 35. 40-42, 2007.)

10.)  Sa evitam  medicamentul antiviral Tamiflu!

–          Peste jumatate din copiii care sunt tratati cu Tamiflu contra gripei porcine simt efecte secundare precum ameteala si cosmaruri, arata un studiu britanic;

–          circa 150.000 de persoane cu simptomele gripei porcine au primit acest medicament pana acum. Un studiu facut la trei scoli din Londra si alte regiuni ale Angliei arata ca 51-53 procente din copii sufera de efecte secundare.

–          Un total de 103 copii au participat la studiu, din care 85 au primit medicamentul preventiv dupa imbolnavirea unui coleg de scoala. Din acestia 45 au simtit efecte secundare. Cel mai frecvent efect a fost ameteala (29 procente), urmat de dureri de stomac sau crampe (20 procente) si probleme cu somnul (12 procente).

–          Aproape un copil din cinci a simtit un efect secundar “neuropsihiatric”, precum incapacitatea de a gandi clar, cosmaruri sau comportament straniu, conform studiului publicat in Eurosurveillance.

(https://antena3.ro/stiri/stiinta/studiu-tamiflu-medicamentul-pentru-gripa-porcina-provoaca-cosmaruri-copiilor_76928.html)

gripa_porcina_1611.)  Sa nu acceptam sa devenim cobaii vaccinului AH1N1!

– Marea Britanie se pregateste pentru un program de vaccinare in masa, care se va dovedi o ‘nebunie’ dat fiind ca vaccinul impotriva gripei porcine nu a fost inca suficient testat, scrie cotidianul britanic The Times. Programul de vaccinare nu va fi insa numai pentru Marea Britanie, ci pentru intreaga Europa, evident și Romania și ,deci, lucrurile ne privesc direct. In primul rand, spune The Times, gripa porcina este cu mult mai blanda decat s-a asteptat, ceea ce face ca boala sa nu se manifeste mai drastic decat o raceala severa si deci ca vaccinarea sa fie pusa sub semnul intrebarii. Exista motive serioase pentru vaccinarea celor care sufera de boli are plamanilor, inimii sau rinichilor sau a celor cu sisteme imune slabite, a femeilor insarcinate si a copiilor sub cinci ani, insa doar daca vaccinul functioneaza si este sigur. A te grabi insa sa distribui vaccinul si sa vaccinezi populatia inseamna insa ca nu exista o idee privind cat de eficient este acesta, desi exista cercetari despre eficienta vaccinurilor impotriva gripei, care pot oferi informatii legat de asteptarile de la un vaccin impotriva gripei porcine. Administrarea in masa a vaccinului impotriva gripei porcine in America anului 1976 pentru a preveni o epidemie, desi a avut drept consecinta faptul ca milioane de persoane au fost imunizate, a fost oprita dupa o crestere a cazurilor de sindrom Guillain-Barré (GBS) printre cei carora le-a fost administrat vaccinul. GBS este o boala autoimuna care cauzeaza paralizia bratelor si picioarelor si, in cazuri rare, a intregului corp. In unele cazuri, GBS a dus insa la paralizie completa sau chiar la moarte. Cercetarile ulterioare au estimat ca a existat un caz de GBS la fiecare 100.000 de administrari ale vaccinului. In aceste conditii, vaccinarea unui numar mare de britanici se va dovedi un urias pariu, potrivit The Times. Si chiar daca, cel mai probabil, ea va salva multe vieti, vaccinul ar putea avea efecte secundare grave, care ar putea duce in cazuri extreme pana la moarte. In acest context, administrarea se dovedeste un pariu pe care amenintarea virusului, asa cum se prezinta ea in momentul de fata, nu il justifica, conchide ziarul britanic.

(https://www.badin.ro/2009/07/vom-deveni-cobai-pentru-testarea-vaccinului-a-hn-t.html

Paul Joseph Watson, Prison Planet, Luni, 31 August, 2009 : Un document pentru uz intern dezvaluie planurile guvernului francez de a impune vaccinarea in masa asupra intregii populatii, pe centre regionale. Aceasta va putea sa fie realizata de catre echipe de injectare, sustinute de medici generalisti si beneficiind de aparatura adecvata. Ministrul Sanatatii, Roselyne Bachelot, a declarat agentiei Associated Press saptamina trecuta ca vaccinarea va fi voluntara dar ca ea le cere tuturor celor care locuiesc in Franta sa se vaccineze. Vaccinul va fi pus la dispozitie la jumatatea lui octombrie. 94 milioane de doze, mai mult decit suficient pentru a asigura vaccinarea celor 61.5 milioane de locuitori, au fost achizitioante la pretul de 1 miliard euro iar primele transporturi de vaccin au sosit deja.  Cu toate astea un document destinat uzului intern si semnat de Ministrul Sanatatii si de cel de Interior, Brice Hortefeux descrie procedura de vaccinare sistematica a intregii populatii prin intermediul unor centre de vaccinare care se vor deschise pe cuprinsul intregii tari si care vor fi deservite de echipe ce vor lucra in 4 schimburi. Copii de virsta scolara vor fi si ei vaccinati de echipe mobile care vor trece pe la fiecare scoala, acoperind toata tara. Bebelusii de peste 6 luni vor si ei vaccinati.  Esential e ca medicii generalisti si sistemul sanitar in general nu vor avea rolul principal in aceasta campanie de vaccinare ceea ce face ca totul sa para mai degraba o operatie militara decit una de ocrotire a sanatatii. Un alt aspect vital al campaniei de vaccinare este faptul ca se va tine evidenta cui s-a vaccinat si cui nu prin intermediul cardurilor de sanatate cu microcip pe care toti cei care locuiesc in Franta trebuie sa la aiba. Datele se vor centraliza si cei care nu s-au vaccina vor fi identificati. Documente similare se pare ca circula in toate cele 194 de state membre ale OMS. ( inclusiv Romania) Acestea sunt adresate inaltilor functionari guvernamentali carora li se ordona sa supervizeze si coordoneze vaccinarea fortata in regiunile pe care le au sub control si sa elaboreze totodata planuri adecvate de vaccinare pina la jumatatea lui septembrie.  Publicul va fi informat numai la sfirsitul lui septembrie de planurile de vaccinare prin presa locala. Documentul mai mentioneaza legile franceze (Articolul L3131-8 si L3131-9) care obliga personalul medical sa administreze vaccinuri daca guvernul o decreteaza sau sa suporte consecintele legale. Aceasta inseamna ca unii lucratori din sanatate se vor gasi in dificultate clara. Punerea la punct a unor centre de vaccinare localizate in locuri “securizate” aminteste de lagarele de concentrare naziste precum Buchenwald unde prizonierii erau ucisi prin injectii. Planul francez detaliaza sarcinile echipelor de vaccinare, felul in care centrele vor fi organizate, unde va fi plasata mobila necesara (precum mesele) si numarul de vaccinari care trebuie executat intr-un anume interval de timp de catre centre de diferite marimi.  O echipa de vaccinare se presupune ca va vaccina in jur de 360 persoane in 4 ore. Un “post” de vaccinare va cuprinde 3 agenti, unul va pregati vaccinul, unul il va administra iar al treilea va inregistra persoanele vaccinate. S-a raportat recent sa guvernul Marii Britanii a trimis o scrisoare confidentiala neurologilor punindu-i in garda cu privire la sindromul Guillain-Barre, care ar putea fi provocat de vaccin. S-a aratat ca unele doze de vaccin vor contine mercur cauzator de autism si tulburari neurologice. Alte doze vor contine squalena cauzatoare a sidromului razboiului din golf si a altor disabilitati.gripa_porcina_14

12.) Platim pentru propria moarte:

Vaccinurile care imbogatesc companiile producatoare pot sa ne ucida

In spatele mediatizarii desantate a vaccinurilor se ascunde un adevar inspaimantator: niciunul dintre vaccinurile existente la ora actuala, pentru niciuna dintre boli, nu este cu adevarat eficient. Nu s-a demonstrat stiintific eficienta vaccinurilor, ci din contra s-a demonstrat ca ele sunt foarte periculoase, transmitand un numar mare de virusuri si generand veritabile epidemii. In plus, substantele care fac parte din vaccinuri, precum mercurul si aluminiul, pot produce autism, Alzeheimer, cancer, etc. Prin vaccinare, suntem pacaliti sa platim bani grei si sa ii imbogatim chiar pe cei care incearca astfel sa ne ucida.

Alte articole pe aceasta tema:

92 comments

  1. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Buna ziua
    Azi cand ii povesteam unui coleg ca vaccinul contra AH1N1 e suspect si periculos, mi-a replicat : "Dar vaccinul antipolio pe care toti l-am facut e tot asa?"
    ...si n-am stiut ce sa-i mai raspund, caci din coplilarie ni s-a tot spus ca poliomielita a fost eradicata prin vaccinare...
    Ce raspuns i-as putea da?
    Doamne Ajuta-ne!

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      Buna Luci
      Nici un vaccin nu este folositor, ci dimpotriva prezinta f mari riscuri.

      http://apologeticum.ro/2008/12/10/vaccinarea-nu-ne-scapa-de-tuberculoza-smss-poliomielita/

  2. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Luci, poliomelita nu a aparut prin modificarea in laborator a unor virusi SI "SCAPAREA" LOR PRIN TRENURI SAU PRIN SATELE MEXICANE. Mai trebui sa gandesti apoi de ce trebui sa ne vaccinam toti de pe gogoloiul pamantului daca de respectiva gripa au murit doar 2-3 oameni, restu au murit ori de batranete, ori de inima rea, ori electrocutati ori .... iar ei spun ca i-a rapus h1n1k8926omega15 :)). Si mai trebui sa sti si faptul ca ei vor sa ne vaccineze cu o substanta ce nici nu a fost testata (asa zic ei, eu sunt constient ca respectivul "antivirus" a fost destul de testat si cu siguranta e super ok din punctul lor de vedere)

  3. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    un mesaj destul de interesant, dar problema e ca nu toata lumea il poate percepe intr-un mod exact

  4. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    NIci macar medicii nu inteleg prea bine mesajul!

  5. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    I-mi permit sa cred ca mesajul este destul de clar: mai bine gripat decat vaccinat!

  6. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Este clar ca gripa porcina e o "inventie" si vaccinul ei , tot o "inventie", dar facute cu un scop. Care e acela ? Sa ne injumatateasca. Suntem multi... si petrolul e pe terminate.

  7. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dupa parerea mea, virusul a fost creat in laborator in primul rand sa injumatateasca numarul populatiei din cauza nivelului de trai scazut si in al doilea rand sa se imbogateasca...au facut sa para o epidemie de gripa la nivel mondial,oamenii au intrat in panica, au cerut remediu iar atunci ei au inventat vaccinul care bineinteles ca este scump pentru ca omul vrea sa traiasca si se sacrifica sa-si faca "vaccinul salvator" dar deja e nesimtire daca acel vaccin face mai mult rau decat bine!!!companiile farmaceutice se mira din ce sa mai scoata bani...am mai observat de asemenea ca in farmacii se recomanda de obicei cele mai puternice medicamente (de exemplu eu pentru orice durere luam nurofen si m-am ales cu o gastrita de toata frumusetea)in loc sa recomande ceaiuri, tratamente naturiste, sau un regim de viata sanatos...

  8. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Pentru Nikko,

    Acum cateva luni am primit un mail cu "minunatul" vaccin. Si cum l-am primit, asa l-am trimis si eu la cei care erau in lasta mea pentru a se informa si ei. Companiile farmaceutice sunt o afacere, pana la urma ii intereseaza sa vanda produsul.
    Datoria farmacistilor este sa-ti recomande un medicament cand te doare ceva si cea a vanzatorilor de la plafare de a

  9. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    de a-ti recomanda ceaiuri si tratamente naturiste. Si pentru o alimentatie sanatoasa, nutritionistul este in masura sa-ti recomande ce e bine si ce nu.

  10. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nu am facut niciodata vaccin antigripal si inca nu am murit, si nici nu o sa fac, ceea ce va recomand si voua, deoarece organismul va renunta sa se adapteze la virusi,..........oricum este vorba de bani (la mijloc).

  11. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Am mai citit despre "gripa porcina" si despre faptul ca ne sunt ascunse o gramada de lucruri cu privire la vaccinul acesta pericolos si obligatoriu in SUA. O gramada de jurnalisti care au desconspirat aceste lucruri despre A/H1N1 au fost concediati. Cica se cauta o metoda te diminuare a populatiei pamantului si aceasta e una dintre metode...

  12. stefan cel mare

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Altii sustin ca este interesul companiilor farmaceutice. Dar eu intorc vorba si zic tot asa ca este interesul naturistilor si homeopatilor sa acapareze piata.
    Fiecare este liber sa decida ce este mai bun pentru el si sa faca experiente pe propria piele.

  13. stefan cel mare

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    George, dupa parerea ta care e diferenta intre modificarea in laborator si modificarea libera a tulpinilor?

  14. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    deci pana la urma daca nu ne vaccinam si primim acest virus ne putem trata sau ce se antampla si mai ales la copii va rog datimi un raspuns

  15. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Maine la scoala se face vaccinul anti-polio . Copilul meu este pe medicamentatie homeopata de la 3 ani acum avand 9 . Doctorita lui {homeopata} spune exact ce scrie mai sus adica sa nu-l faca , alti doctori spun ca e bine sa-l faca , eu fiind mecanic ....... TREBUIE SA MA HOTARASC pana maine . Mai vreau o parere !

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @sorin
      Nu trebuie sa ajungeti sa mai cereti o parere. Puneti-va intrebarea: vreti sa va ucideti copilul? Sigur ca NU. Acesta este si raspunsul la intrebarea daca trebuie sa-i faceti vaccinul. NU definitiv.

  16. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    este o minciuna cu gripa porcina ei vor sa ajunga la un miliard de oameni

  17. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    va rog anuntati cati mai multi oameni!!!

  18. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    si ce ne facem ca in scoli devine obligatoriu? daca parintii zic da, si nu accepta ceea ce scrie aici nici in ruptul capului?

  19. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    De ce tot ziceti ca vor sa injumatateasca populatia?? eu cred ca ei vor mult mai mult.. le e mai bine daca mai mult de jumatate din populatie e expusa risicului de cancer, alzheimer si alte boli care sa i rapuna intr un timp extrem de scurt.
    Nu e indicat sa ne vaccinam, ci sa refuzam vaccinul pentru a asigura sanatatea noastra si a copiilor nostri.
    In anii precedenti s au inventat vaccinuri si virusuri.Astfel a aparut S.I.D.A..Dupa vaccinul anti rujeola mare parte din populatia Africii a devenit tara cea mai afectata de acest virus.
    Si acum vor cauta tot felul de situatii in care esti obligat sa faci vaccinul.De exemplu la facultatea la care invat exista posibilitatea de a nu fi primit in stagiul montan fara vaccinul anti AH1N1.
    Vaccinul este un atentat asupra vietii omului si atata timp cat suntem liberi trebuie sa l refuzam, si sa ne ferim de el.
    Numai bine si multa sanatate !

  20. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    MANCATI CAT MAI SANATOS EVITATI E-URILE..PATE-UL DE FICAT CAUTATI PE NET CAT E DE PERICULOS S-A ZIS SI LA TV CA SE FACE MANCARE DIN VIERMI IAR SUNT UNELE E-URI CARE RAMAN IN TUBUL DIGESTIV 10 ANI PT CA ACESTA NU IL POATE DIGERA GANDITIVA DE 2 ORI INAINTE DE A CUMPARA CEVA SI PASTA DE DINTI E CONTAGIOASA DACA TE UITI PE APROX DACA NU TOATE PASTELE DE DINTI CONTIN FLUOR CARE ESTE SI DEMONSTRAT CA ESTE PERICULOS INCERCATI SA MANCATI MAI SANATOS STIU CA NU SE PREA POATE DAR EVITATI SA MANCATI FRECVENT DE LA FAST-FOOD SI TOT FELUL DE ALIMENTE DIM SUPERMARKETURI TINETI O MAI MULT PE MANCAREA PREPARATA IN CASA. CU BINE

  21. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Interesant articol. Sunt totusi nedumerita. De ce toti doctorii isi fac vaccinul si il recomanda? Doctora de familie a stat 1 ora sa ma convinga sa imi fac vaccinul.Nu mi l-as face, dar daca ma imbolnavesc, nu cumva imi expun si bebelusul la aceasta boala(5 luni are)? Cum as putea sa il protejez pe el?Si eu si sotul avem meserii care ne "cer" sa ne amestecam prin multime. Nu putem sa ne ascunde in pesteri.Care este raspunsul? Cred ca se implinesc profetiile din Biblie, ca vor fi cutremure de pamant, ciumi... si ceea ce urmeaza este doar revenirea Mantuitorului. Chiar ma pune pe ganduri.Sunt pregatita?!

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      S-a facut prea multa panica despre o boala, mai usoara decat gripa normala. Au fost afectati doar cei cu alte afectiuni sau boli grave. Sunt multe interese, de la cele financiare pana la cele mai monstruoase scenarii, in cazul acestor vaccinuri. Ascultati sfatul Parintelui Justin, care ne cere sa ne ferim de vaccin, de cipuri si sa constientizam ca singura cale este cea a Crucii... Bunul Dumnezeu va pune umarul, ca sa ne fie mai usoara. Sa ne rugam unii pentru altii.

  22. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Esti paranoic pe de-a dreptul Vadime!

  23. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Gripa obisnuita are o rata de mortalitate de cca 0,1% din cazuri, cea noua are o rata de cca 0,8-1,1% si poate merge si mai sus. De aici puteti trage singuri concluzia.

    A trebuit sa avem un caz cu un actor care s-a dus catre stele ca lumea sa se trezeasca la realitate... ce ar fi fost daca atunci cand s-a inventat insulina ar fi existat internetul si oameni care scriu articole ca cele de mai sus si de pretutindeni...

    Mai mult decat sigur ca ar fi fost o reactie similara.

    I-a spuneti-mi si mie cati dintre copii vostri au mai facut variola, sau din cauza eradicarii ati uitat ce inseamna variola ?

    Cum credeti ca s-a eradicat variola ? Au astepta oamenii sa se imbolnaveasca cu totii ? ori s-au vaccinat ?

    Ce ati fi scris voi daca nu exista vaccinul ?

    De cand cei care scriu niste articole sunt mai "competenti" decat cercetatorii care lucreaza intr-un institut ?

    De cand aveti imunitate impotriva unui virus pe care corpul nu l-a mai avut ?

    Sa sti ca si banala asipirina are compusi chimici si banalul carnat care il ei de la supermarket si banalul ou de gaina pe care tot de supermarket il ei - gainile alea au mancat zeci de kile de chimicale :))

  24. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Aly, unele vaccinuri sunt benefice, sunt acelea pe care trebuie sa le facem,iar altele sunt daunatoare prin componenta lor, dar daca vrei sa te convingi despre vaccinuri cauta o cercetare stiintifica asupra lor, intereseaza-te cum si din ce sunt facute si apoi vii sa comentezi aici; daca tie nu-ti convine mergi la medic si vaccineaza-te.
    Ca un sfat prietenesc: mai consulta cartile de gramatica.

  25. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eu sunt de parere ca mai bine incerci cu niste tratatmente naturiste pentru cresterea imunitatii. Acum doi ani era epidemie de gripa sezoniera, si eu cum aveam mari probleme cu gatul m-am gandit sa fac vaccinul. Nici nu va imaginati in ce hal am racit chiar a doua zi, cum n-as fi racit daca nu mi-as fi facut vaccinul. Am zacut 2 sapt si nu mai aveam voce atat de tare mi-a fost afectat gatul. Toata lumea radea de mine zicea ca sunt Smeagol:)) din stapanul inelelor. Asa ca nici in ruptul capului nu fac vaccinul.Eu voi lua tinctura de propolis si ma voi ruga. Numai bine si multa sanatate

  26. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    I-am facut copilului meu, la recomandarea medicului bineinteles, vaccin impotriva varicelei. Am fost asigurata ca nu va face boala sau o va face intr-o forma mult atenuata. In realitate, a facut boala ( au fost cateva cazuri in gradinita) la mai putin de 1 an de la vaccinare si nu a fost deloc o forma foarte usoara. Evident, vaccinul a fost foarte scump, dar la cum gandesc acum, cand ma consider mult mai bine informata, nu as mai lua nici un vaccin nici daca am fi noi platiti sa le luam.
    sanatate

  27. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Am multi ani si in copilarie n-am facut nici un vaccin.parintii mei ,oameni simpli de la tara nu intelegeau de ce copilul lor sanatos trebuia sa fie injectat si de cite ori veneau de la dispensar cu vaccinul,ai mei dadeau damigana cu vin.In clasa intii m-am alergat prin toata clasa pina m-au prins si mi-au facut unul la mina.Acum citiva ani ,am facut vaccin antigripal,toata iarna am avut o stare pre-gripala.N-am facut gripa aia de citeva zile,care trece ,am fost bolnava toata iarna.Am hotarit sa nu ma mai vaccinex niciodata;maninc ceapa si usturoi la greu si daca vine... ma tratez cu leacuri babesti si Homeopatie.

  28. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Mama mea e medic , si pana acum cateva zile nu le recomanda pacientilor ei sa faca vaccinul....dar de cand cu actorul care a murit, a facut 80 de vaccinuri in 3 zile...inclusiv tuturor membrilor familiei mele....inafara de mine...eu ma tin inca tare...am citit foarte multe chestii pe net despre gripa asta si despre vaccin...si am ajuns la concluzia ca vaccinul este mai periculos decat gripa...chestia e ca eu am avut acum vreo 2 ani tuberculoza si sansele ca boala asta sa se prinda de mine sunt mai mari....dar tot nu vreau sa fac vaccinul...totul e un plan diabolic de a se reduce din populatie...

  29. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    cred ca cea mai buna metoda de a nu lua gripa "porcoasa" 😀 e sa ne vitaminizam natural (fructe, legume) si sa ne mai miscam "hoiturile" in scopul de a transpira si a elimina toxinele, pt ca asa cum stie toata lumea transpiratia e o metoda de a elimina toxinele din corp, iar de o fi sa murim, zambiti oricum se intampla mai devreme sau mai tarziu, mai multi sau mai putini, macar sa nu murim in chinuri si din cate vad cei "infestati" nu se chinuie prea mult. tineti minte, nimic nu e la intamplare.

  30. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    sa zicem ca vaccinul e bun daca gripa sufera o schimbare sa zicem si vaccinu nu mai e bun iar ne vaccinam?
    nu am facut vaccin anti-gripal niciodata

  31. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    dragilor, ma sperie acest "fenomen".am un bebe de 6 luni, si nu vreau sa pateasca ceva, sunt 99,9% impotriva vaccinarii, dar imi este teama pentru copil, are o tuse seaca, i-am facut tratament, si tot tuseste, dr a spus k nu are nimic. sunt f speriata. eu stau acasa in concediu, dar sotul lucreaza, si ia contact cu dif pers pe zi, imi este frica sa nu ne aduca ceva acasa.ce ma sfatuiti?as vrea sa fiu tare, k oricum trece indiferent cum, dar ma sperie ce vad la tv.
    sanatate.

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @vera
      Iti spunem, nu din partea noastra, ci a medicilor cu frica de Dumnezeu, ca vaccinul va fi mai periculos pentru pruncul tau. Important este ca in aceste zile sa fie bine hranit si pazit de frig. Nu trebuie exagerat nici cu caldura prea mare, sa nu transpire, ca mai apoi in contact cu vreun curent de aer rece sa raceasca. E bine ca aveti un medic care nu v-a recomandat vaccinul si cu care ar trebui sa pastrati legatura, informandu-l asupra evolutiei tusei copilului dvs. Aveti grija si dvs ce mancati si sa nu raciti. Va trebuie o alimentatie f bogata in vitamine, sa consumati multe cruditati, ca legume si fructe. Multa sanatate familiei dvs.

  32. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    nu stiu daca sa mi fac vaccinul sau nu?ce ziceti?

  33. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    lucrez in domeniul farmaceutic nu a m vazut un sarac in acest domeniu (angajatii sunt) restul toti in top 300capital eu spun NU VACCINARII!!!!!

  34. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    consumati cit mai multe fructe si legume feritiva de frig poate vaccinul nu este benefic sa ne protejam cit putem sa ne ajute Dumnezeu sa trecem peste aceasta gripa

  35. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nu mai bagati fratilor toate mizeriile in vena.Cred ca v-a speriat faptul ca au murit cativa indivizi si asa prea subrezi si inadaptati in marea Romanica....selectie naturala.Garantat mai bine de 80% din cei care au decedat au avut boli asociate, un om sanatos si normal are sanse mai mari de 99% sa nu pateasca nimic daca va contacta noua fitza numita A/H1N1.eunu astept versiuni imbunatatite....stilul asta numa prinde:)) si inca ceva ....cred ca gripa asta o sa schimbe radical topul celor mai bogati oameni din lume!....cu ajutorul celor ce pot fi manipulati si injectati.

  36. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Spuneti-mi si mie un lucru.
    De ce acest vaccin o fi gratuit? Sunt tare generosi in privinta asta. Oricum, eu si familia mea nu-l facem. Punct.

  37. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Am bagat zilele astea la fructe si legume in mine de cred ca nu o sa mai manac toata viata dupa ce trece gripa asta =)). Am observat la tv ca majoritatea sunt peste 35 de ani cei care isi fac vaccinul. eu nici nu ma mai plimb cu transportul in comun, prefer sa merg pe jos pana la facultate. Asa mai fac si miscare. sa fiti sanatosi

  38. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Copiii mei au facut acest tip de gripa, primul a fost baiatul, facand o forma usoara de raceala, cu tuse si putine frisoane. L-am tratat acasa, asa cum faceam de obicei, cu supe, fructe, frectii, ceaiuri, bai cu sare, tratamente naturiste pentru tuse, etc. Dupa cateva zile, fata s-a simtit rau dupa terminarea serviciului si in drum spre casa, a trecut pe la spitalul de contagiosi pentru o consultatie, unde i s-a spus ca are gripa si i s-au luat analize din gat si nas pentru a se afla ce tip de gripa este, a primit Tamiflu, i s-a interzis sa iasa din casa 7 zile (a semnat ca a luat cunostinta de acest fapt) si a fost trimisa acasa. Cam la 3 zile am fost sunati de la institutul din Bucuresti si de la spitalul unde i se recoltasera fetii analizele si ni s-a adus la cunostinta ca fata are noul tip de gripa si ca eu si baiatul trebuie sa ne prezentam a doua zi la spitalul de contagiosi pentru consult. Am fost a doua zi cu baiatul si fiindca era binisor, mai tusea doar, i s-au prescris Paracetamol si Nurofen, atat, fiindca mi s-a spus ca el probabil dezvoltase deja anticorpii si l-am mai tinut 7 zile in carantina. Mie nu mi s-a dat nimic fiindca nu am avut nici un simptom si nici pana in ziua de azi nu am avut nici un semn de boala. Probabil am facut o forma usoara care a trecut neobservata, ultima oare cand am fost racita fiind in 2008. E posilil sa o fi facut atunci?... Sincer, de-a lungul timpului ,copiii mei au avut forme de gripa mult mai severe, insa ma gandesc ca acest lucru depinde si de organismul fiecaruia si de modul in care ne ingrijim. Indiferent de forma pe care o poate avea gripa, sunt necesare odihna la pat, mancare buna, vitamine, fructe, bai calde cu sare, ceaiuri (lichide multe), siropuri (naturale) pentru tuse, frectii, ca si in oricare alt tip de gripa...Sa mai mentionez ca in clasa baiatului, la ore mai veneau doar jumatate din copii?...Daca fata mea nu s-ar fi prezentat la spital sa i se ia analize, probabil am fi considerat gripa o raceala obisnuita, ca si la baiat si atunci ma intreb cata lume a facut-o fara sa stie?...Am scris toate acestea pentru a fi de folos celor care poate vor trece si ei se prin ceva asemanator si sper sa le fie de folos. Din cate am inteles, mereu apar tipuri noi de gripa si ma intreb - unde va ajunge? Oricum ar fi, doresc tuturor multa sanatate.

  39. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Claudia, nu e gratuit, statul a platit pentru el. Si cum la bani dati statul sintem noi, inchipuie-ti ca eu si tu am platit o mica parte din pretul unui vaccin pentru un isteric care n-are ce face si sta la cozi 4 ore.

  40. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eu cred ca ar trebui sa lasam selectia naturala sa-si faca treaba. La modul ca singurul si cel mai bun lucru pe care-l putem face este sa ne ajutam organismul sa fie puternic prin diverse remedii si obiceiuri mai putin mediatizate...
    Nu mai aveti atata incredere in medicamente.
    Eu am cunostinte care fac raceli si gripe de 5-6 ori pe iarna, si se bombardeaza cu antibiotice si cu fel de fel de alte medicamente. Degeaba..nu fac decat sa slabeasca organismul pentru urmatoarea lovitura a bolii.
    Eu ca si copil am fost extrem de bolnavicioasa, faceam gripa cu febra 40 frecvent, si mama, saraca ma indopa cu medicamente. Asta pana am crescut, si am inceput sa gandesc si am observat ca boala nu prea se lipeste asa usor de un organism puternic. Asa ca m-am pus pe organismul meu "sa-l fac" puternic, prin vitamina C, echinaceea si la primele primele simptome ale vreunei eventuale raceli luam imediat Oscilococcinum (care pt mine chiar a facut minuni). Acum am 25 de ani si nu am mai racit de peste 8 ani (de gripa nici nu se pune problema) si tot de atata timp nu am mai avut nevoie sa iau vreun antibiotic pentru nimic, nici macar un babal rosu in gat nu am mai facut. Si nu am facut in viata mea nici un vaccin antigripal si am stat printre muuulti "gripati".
    Deci eu nu voi face acest vaccin, clar! Prefer metodele mai sanatoase, si sa apelez la solutii drastice si cu eventuale efecte secundare atunci cand chiar va fi cazul (adica daca ma voi imbolnavi si situatia se va inrautati foarte tare)

  41. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Fiecare e liber sa decida ce vrea sa faca , insa as vrea sa-i vad pe cei care detin acest site ,daca, Doamne fereste ( chiar vorbesc serios ) contacteaza virusul gripei porcine si se vor afla in situatie critica , ce vor mai putea face atunci ? Nu cred ca-ti mai arde de teorii ale conspiratiei (care prind bine la un public setos de senzational ,obsedat de conspiratii, sau iubitor de stiri gen ora 17 00 de pe Pro TV. Daca copilul dumneavoastra sau fratele,sora ,mama ,etc. se va afla in situatia ipotetica de a avea acest virus,va intreb , CE VETI FACE ?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @thunderX
      tocmai la stirile de la ora 17.00 e isterizata si mintita populatia ca sa accepte vacinul. Deschide ochii si veti cine de fpat sunt adeptii teoriei conspirationiste, daca nu cumva cei care creeaza panica artificiala, dar tot ei vin cu solutia salvatoare. Scopul? Sunt mai multe: banii, manipularea, cretinizarea oamenilor si crima.

  42. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    nush ce sa cred,au murit peste 100 de oamani in Ro si m-am gandit la varianta de a-mi face vaccinul...inainte fiind total impotriva...chiar nush ce sa cred...pers ce au murit au avut facut vaccinul...au murit de gripa porcina sau de alte probleme de sanatate...totusi e vb de peste 100 de persoane...

  43. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    majoritatea medicilor care pot spune ca au constiinta nu au recomandat pacientilor acest vaccin si au afirmat ca nu s-ar vaccina nici pe ei si nici pe copiii lor .din propria experienta pot spune ca vitamina D este foarte indicata pentru sistemul imunitar si mai ales impotriva virusilor,a gripei.

  44. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Am o intrebare eu i-au tinctura de propolis pe zahar pt ca asa scrie, insa m-am iritat sub limba pentru ca este atat de naspa la gust incat trebuie sa il tin putin pana sa il inghit pentru a nu vomita iar din cauza alcoolului m-am iritat usor sub limba. Cine stie il pot dilua si in apa?Multumesc

  45. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Salut, in primul rand vreau sa spun ca nu sunt un fan al teoriei conspiratiei, studiez istoria religiilor si sunt agnostic.

    Vreau sa felicit autorul articolului foarte bine realizat, multe dintre detalii le-am banuit de la bun inceput fara sa ma informez in prealabil, si anume, vaccinul contine substante toxice si adnul virusului nevirulent se combina cu adnul uman, lucru ce poate duce la efecte groaznice pe viitor individului si mai mult, urmasilor acestora!

    Dieta sanatoasa si exercitiul fizic reprezinta cea mai buna imunitate, nu exista scuze pentru a nu se conforma acestor sfaturi.

    Cu stima, realizatorului articolului si administratorului aceste pagini,
    Florin

  46. Cocosul de mesteacan

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Un lucrul este clar si oficial declarat: vaccinul contine MERCUR. Iata ce spun specialistii despre metalul greu numit mercur: "Biologic, mercurul nu este un element esential sau benefic, in schimb este foarte toxic. Otravirile acute cu mercur anorganic se manifesta prin faringite, gastroenterite, vome, colite ulcerative, hemoragice, nefrite si colaps circulator. Pentru om doza letala orala este de 20mg sau 3g saruri mercurice. Otravirile cronice cu mercur apar la expunere indelungata la concentratii mici, derivatii organo-mercurici fiind cei mai periculosi pentru om producand afectiuni neurologice ireversibile sau moartea prin ingestia unor cantitati de ordinul miligramelor. Analiza organelor interne ale vietuitoarelor acvatice intoxicate cu mercur a relevat o acumulare in sange, inima, ficat, splina si rinichi. Rata preluarii si acumularii mercului de catre vietuitoarele acvatice s-a dovedit a fi mai mare decat rata eliminarii, conducand la factori de concentrare de ordinul 1000-10000 de ori. Toxicitatea mare a mercurului ca si a altor metale grele se datoreaza legarii lui de proteine, afectand functiunile metabolice ale unor formatiuni proteice ca eritrocitele, unele enzime si cromozomi. Mercurul este bioconcentrat prin lantul trofic." (citat din "Toxicologie acvatica", Editura DACIA, Cluj-Napoca, 1986; autori: Mircea Diudea, Stefania Todor, Aurelia Igna) IN CONCLUZIE: sa traiti bine !!! (p.s. argumente de genul: "mercurul este folosit de 30 de ani la productia de vaccinuri - vezi Streinu Cercel" sunt puerile, stiut fiind faptul ca 50 de ani DDT-ul a fost folosit cu mare entuziasm si s-a dovedit a fi extrem de nociv pentru om si natura, cu o remanenta de neimaginat)

  47. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    nu ma vaccinezzzzzz

  48. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    da....au murit 100 de persoane....dar din cate????ce populatie are Romania???.sa vedem cati o sa moara dupa ce il fac.....

  49. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    buna,eu am facut vaccinul anti-gripal acum 2 ani si m-am simtit foarte rau dupa el,aveam stari de greata ,de ameteala,nu stiu ce sa mai cred despre toti acesti virusi si vaccinuri ,mi se par niste minciuni gogonate pt a face altii bani,pe spatele nostru celor mai putin informati.Dumnezeu sa ne ajute!!!

  50. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Total de acord cu tine Cocosul de mesteacan. Ce ma doare mai tare e ca fiica mea de 5 luni ia vaccinuri "consacrate" care contin mercur, si eu, ca marea majoritate a mamelor, nu am puterea sa spun nu. O vaccinez in continuare.

    Si un mic comentariu: am citit multe din mesajele de mai sus si sunt uimita de cate greseli de ortografie se fac.Nu imi vine sa cred, e vorba de gramatica de baza...

  51. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    chiar trebuie sa fim asa gramaticali????????? e o problema f. delicata fara raspuns concret.Fiecare face ce vrea,eu de ex am facut vaccinu desi nu prea cred in el .cred ca are grija dumnezeu de toate.sa ne lasam in grija lui

  52. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eu sunt hotarata sa nu ma vaccinez,dar am o intrebare pt cei ce ma pot ajuta.Tatal meu s a vaccinat...cum as putea oare sa l ajut sa nu fie acest vaccin nociv pt el?Sa i ajut sistemul imunitar cu naturiste,sau cum?El si are probleme cu ficatul..pancreasul...Voi ce ma sfatuiti?Ce sa i dau sa nu il afecteze acest vaccin?

  53. Cocosul de mesteacan

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ Adnil:
    Draga Doamna, asa cum nu dati copiilor antibiotice aiurea, ci doar cat si cand trebuie si la recomandarea medicului, la fel va indrum sa procedati si cu vaccinurile. 1-2-3 vaccinuri, nu sunt o crima, dar problema apare cand vi se recomanda anual sa va vaccinati, impotriva a tot felul de virusi imaginari. Daca va veti documenta din orice carte de toxicologie, veti descoperi ceva foarte interesant: acest metal greu (mercurul) nu poate fi eliminat de catre organism si se acumuleaza in diferite organe vitale. Deci, cu fiecare vaccin facut, in organismul nostru se aduna cantitati din ce in ce mai mari de mercur. Motivul pentru care este folosit mercurul este tocmai datorita toxicitatii sale impotriva tuturor fiintelor vii (iar virusii, fac parte din lumea viului). Lumea s-a bucurat cand a descoperit ca bomba atomica poate distruge tot ce prinde in cale. Dupa cateva zeci de ani de experimente atomice, oamenii au inceput sa constientizeze pericolul atomic. Prin anii 40, lumea a descoperit DDT (Diclor-Difenil-Tricloretanul), un insecticid foarte puternic si toxic, cu o capacitate infernala de a distruge daunatorii din agricultura. Dupa 50 de ani, s-a interzis folosirea sa. Acum a inceput mania vaccinurilor pe baza de mercur. Vrei nu vrei, bianual (primavara si toamna) "trebuie" sa te vaccinezi!? In zilele noastre nu se va mai lupta prea mult cu arma in mana (vezi anularea efectuarii stagiului militar, obligatoriu o vreme), ci se va lupta economic si biologic. Daca vom accepta prostiile oferite de asa numitii conducatori de institutii si guverne si nu dovedim ca avem creier si constiinta, vom fi niste animale-jucarie la cheremul unor nenorociti. Se zice ca vacinul e gratuit, dar noi stim ca nimic nu este gratuit pe lumea asta (pana si o paine daca ni se ofera in campania electorala, ni se cere la schimb votul electoral; s.am.d.). Trebuie pusa presiune pe medici si pe diferite comisii pentru deschiderea unor anchete in vederea aflarii adevarului. De unde a aparut virusul? De ce la nivel global nu s-au luat masuri de carantina reala (ex, inchiderea aeroporturilor in zonele initiale in care au aparut primele persoane infecate) si s-a preferat libera circulatie a persoanelor, tocmai ca sa infecteze intreg globul pamantesc si sa poata declara ei pandemie? (oamenii in vechime erau mai inteligenti decat noi si preferau sa izoleze ciumatii; noi suntem mai prosti si preferam sa ne infectam, ca asa zice guvernul sau OMS-ul). De ce medicina nu foloseste metode sanatoase pentru pastrarea sanatatii oamenilor? In final, ca sfat: capul sus, ochii mari si nu actionati impusiv, ci doar in cunostinta de cauza. Specia umana (dar si celelalte specii) a supravietuit pana in zilele noastre si fara vaccinuri, si fara guverne mondiale sau locale, ci doar cu inteligenta si constiinta.

  54. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sincer nu o sa ma vaccinez motivul este simplu nu vreau sa dau bani pe un lucru care nu o sa ma ajute si nu vreau sa fiu cobaiul nimanui.Recomand tuturor celor care nu si-au facut inca vaccinul sa nu il faca deoarece s-ar putea sa regrete mai tarziu...

  55. Ardeleanul din Bihor

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eu unul (ca si multi altii) nu as vrea sa iau vaccinul asta pt AH1N1. Tind sa cred ca tratamentul naturist de prevenire ar trebui sa aiba un efect. Deocamdata ma tin cu usturoi, ardei iuti, vin fiert si desigur o palinca de Bihor (va recomand si voua). Sper ca va fi eficienta,... ca si pana acuma... Sanatate tuturor !!!

  56. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    de SF. ANDREI mi-am dus baietelul la impartasit ...., si stiti toti care este ritualul: se da cu lingurita (aceeasi.pentru toti cei ce asteapta sfanta impartasanie)..., se inghite... tu dupa cel dinaintea ta, si urmatorul dupa tine... si tot asa.... EU CHIAR AM FOST ATENTA LA FENOMENUL ACESTA, SAU MIRACOL MAI DEGRABA, SI ANUME: NU M-AM IMBOLNAVIT DE NIMIC, NICI EU NICI COPILUL MEU, NICI NIMENI DE ACOLO , si asta in plin sezon pandemic... cum ar vrea unii sa credem..., asa ca haideti sa credem mai mult in Dumnezeu, sa fim mai buni cu cei din jur, si sa avem grija de viata noastra , intorcandu-ne la lucrurile simple ,... care sunt si sfinte ! Sa nu mai luam seama la aceasta dorinta a....cine stie cui(stiti toti a cui) de indobitocire in masa , de manipulare si de exterminare ...DUMNEZEU SA NE AJUTE,OAMENI BUNI CACI OMENIREA ARE NEVOIE !

  57. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    nu va vaccinati, totul este o minciuna!
    nu va vaccinati, tv manipuleaza si ascund adevarul!
    nu va vaccinati, Strainu' cu Cercel ne minte!
    nu va vaccinati, adevarul va este ascuns!
    nu va vaccinati cu vaccinul antihristilor!!!!!

  58. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Am cautat si eu pe net si am aflat ca acest vaccin nu imunizeaza ba din contra slabeste sistemul imunitar si asta face parte din planul de depopularizare a planetei pus la cale de antihristii din grupul bildenberg . Pe termen lung si mediu totzi cei ce s-au vaccinat vor suferi de diferite boli si medicii nu vor avea ce sa le faca se stie daca sistemul imunitar e slab ai toate sansele sa dai ortu popii.

  59. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    eu am facut vaccinul....o sa mor acum?doamne ajuta..sunt foarte speriata....poate chiar e benefic,sau cine stie?dar chestia cu depopularizarea planetei mi se pare o aberatie.dc medicii il fac si cam foarte multi oameni apeleaza la vaccin daca nu e bun?parerea mea....cineva are de castigat,ori companiile farmaceutice ori cineva care conspira impotriva lor.nu o sa murim,dar chiar cu vaccin trebuie sa ducem un stil de viata relativ sanatos.am vaccinul de 2 zile si ma simt ok,adica starile normale dupa vaccinare.pe bune acum,nu mai sti ce sa crezi...argumente si contraargumente.sper sa fie ok.

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @janina
      noi iti dorim sanatate si sa fii destul de puternica astfel incat sa faci fata la efectele adeverse, care de obicei te pot afecta si dupa un an.
      La fel cum sunt doctori care fac vaccinul, sunt si doctori care-l nu-l fac. Insa multi din cei ce-l fac folosesc un ser fizilogic si nu vaccinul propriu-zis

  60. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Aurora a avut mare dreptate e o invente . In plus e la fel ca gripa aceea aviara au omorat foarte multe gaini si la multi nu . Si inca sunt in viata acei oameni .E o mincuna . Tata zice ca e al 3 lea razboi mondial de la altii inventat .

  61. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    O FI BUN NU O FI ?CARE E RASPUNSUL?

  62. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Subiectul este destul de interesant. Se vorbeste si se va vorbi mult despre el. Din ce am citit, din ce am auzit, nu e recomandat sa facem acest vaccin. Eu nu am facut acest vaccin si nu am de gand sa-l fac. A sa las la latitudinea sistemului meu imunitar sa decida daca ma apara sau nu. Aici putem interveni si noi, cum spunea cineva mai sus (eugen_ice) sa ne miscam "hoiturile" si sa facem putina miscare sa incercam sa mancam cat mai sanatos cu putinta sis asa putem ajuta sistemul imunitar sa ne ajute. Asa ca , la cat este de frig si cum se stie ca gerul omoara virusi iesiti sa faceti putina miscare ,orice este bine venit.
    Doamne ajuta.

  63. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    sint deacord cu mjoritatea de mai sus vaccinul nu e bun astia fac experiente pe noi.mincati sanatos multe fructe legume si peste oceanic.sanatate multa .eu nu m-am vaccinat nici copii si nici sotul.Dumnezeu sa ne ajute

  64. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    spun NU vaccinului !!! astia vor sa ne omoare !... doar nu suntem atat de incuiati pt a accepta asa ceva !

  65. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Acest vaccin nu are nici o legatura cu gripa porcina care dealtfel e mai slaba decat gripa umana se trateaza cu o banala penicilina . Scopul lor este de a slabi sistemul imunitar al oamenilor si implicit al copiilor ce se vor naste, de acum incolo cei mai rezistentzi vor supravetzui dar copiii lor vor fi balnavicosi biciznici si slabi nu vor putea lupta cu sistemul mondial care v-a fi draconic si dictatorial asta e scopul ascuns in acest vaccin si vor continua si cu altfel de metode . Vor inventa boli si mai grave si vor perfectziona vaccinul ca acum l-au experimentat si stiu ce au de facut. Acel grup bildemberg gestioneaza totzi bani din lume impun politicile economice si gestioneaza inclusiv marile companii farmaceutice din lume. Ei cred ca daca populatzia lumii se va diminua vor putea mai usor sa controleze planeta si sa-si introneze antihristul. Dumnezeu sa ne apere da asemenea zbiri .

  66. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    eu sunt vaccinat de aproape 2 luni.......am avut la inceput dureri de umar si o stare de moleseala dar acum nu mai am nimic, in schimb am virusul hepatitic B si imi este frica sa nu cumva sa afecteze ficatul ........exista vreo posibilitate sa afecteze starea de sanatate char si dupa o perioada mai indelungata de la momentul vaccinarii? Astept un raspuns........va multumesc

  67. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Efectele vor aparea cand organismul va fi intr-o stare vulnerabila, respectiv imunitate scazuta pe fondul unei alimentatii necoresunzatoare ce favorizeaza flora bacteriana patogena. Pasteur pe paul de moarte a declarat "virusul este nimic, terenul este totul.."daca agentii patogeni gasesc un mediu ostil in corpul uman, isi diminueaza numarul pana la disparitie, iar daca gasesc un mediu prietenos, se inmultesc...trebuie sa ne schimbam conceptile despre alimentatie; bunicii noastri am avut batraneti cu sanatate si consumau totul din gradina, noi suntem victimele industrializarii si ai capitalismului....scapa cine vrea!

  68. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dupa cum atzi observat ce a declansat isteria vaccinarii moartea lui Toni Tecucianu . L-au lasat sa moare ca sa-si atinga scopurile malefice. S i acum s-a dovedit ca a murit din alte cauze urata metoda de a convinge oamenii sa se vaccineze cu un vaccin care nu are nici o legatura cu imunizarea . Am citit ca sunt oameni care s-au vaccinat e grav penru ei nu vreau sa-i sperii da a mai scris cineva ca dupa un an se vad efectele . Daca s-au vaccinat asa la prima veste de nustiu ce epidemie sunt ori foarte fricosi si hipohondri fie foarte creduli , nu potzi sa-tzi administrezi un vaccin s-au orce medicament doar ca -tzi spun televiziunile ca ar exista o epidemie. Daca ar exista un virus mortal si transmisibil pe calea aerului oamanii ar muri cu zecile de mii si nu ar mai manca rahat toate televiziunile la cat de fricosi sunt cei de pe le televiziuni cred ca doar reporteriidin teren ar mai transmite ca ei ar fi in stare sa se bage in spirt de frica unui ipotetic virus mortal . Necredintza in Dumnezeu il face pe om sa ii fie frica de moarte , daca te indepartezi de Dumnezeu te indepartezi si de viatza si te face robul mijloacelor umane care sunt la indemana celor ce conduc lumea si in felul acesta fac ce vor ei .

  69. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    de ce nu se arata si nu se vorbeste despre efectele negative a tuturor vaccinurilor?oamenii nu stiu si tind sa cred ca nu prea vor sa stie ca toate vaccinurile sunt facute DOAR pt bani.multi oameni nu cred asta,pt ca le e greu sa creada.daca sunteti interesati,cititi cartea "Vaccinarea-eroarea medicala a secolului" de Louis de Brouwer si sper sa va deschida ochii!Dumnezeu sa va lumineze!

  70. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Vaccinul AH1N1 e o prostie de minciuna!Asa ca va recomand sa nu va faceti vaccin!Am fost si eu medic !

  71. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    wow si eu am facut acest vaccin fiind obligat de parinti e clar trebuie sa-mi traiesc viata cat mai pot si asa ma sperii de fiecare data cand ma gandesc k am facut acest vaccin pana mea asta e 🙁 sunt o victima acum tre sa traiesc cu chestia asta 😐

  72. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Danoit cum te-au obligat parintzii , tu nu ai avut nimic de spus?
    De ce au facuto ca s-au vaccinat ei e treaba lor dar de ce te-au obligat sa o faci si tu . Si eu am copii da nu i-as obliga la asa ceva . Dar nu te speria probabil esti tanar(a) si rezistent(a) si nu te v-a afecta dar pe copiii tai sigur .

  73. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Am si eu o intrebare.....
    Vaccinul diftero-tetanic (dT) e bun?
    sau are aceleasi efecte secundare?

  74. Alex din Scotia

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Frate, mi se face rau de atata scris aici, in momente din astea imi pare bine ca nu am copii...

  75. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    ely,

    nici un vaccin din lume nu e bun.

    toate sunt rele, pentru ca asa au fost facute, sa fie rele.

    nici diftero tetanicul nu e bun.

    vaccinarea nu este o eroare, este o crima cu premeditare.

  76. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    copilul meu nu mai scapa de tuse la scurt timp dupa vaccinarile din maternitate ce sa fac ?rog un medic sa-mi raspunda.cu atatea tratamente!aerosili,prednison.spreiuri cu babyhaler,antibiotice!are 4 luni si jum si tusea tot persiste foarte puternic.rog mult pe cineva sa ma ajute!

  77. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @cory, exista cura de dezintoxicare pe cale homeopata.
    trebuie sa stai cu copilul tau in aceasta perioada ptr ca toate toxinele vor iesi din organism sub diferite forme. ptr orice detalii iti recomand un homeopat cu mare har: Dr Cristina Popescu - 0724.124.281
    succes !

  78. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Cum se falsifică testele vaccinurilor care “protejează” copiii de boli!

    Giganul farmaceutic Merk a fost implicat într-o schema de lunga durata urmarind falsificarea si denaturarea datelor privind eficacitatea vaccinului pentru oreion.

    Merck si-a prezentat fraudulos eficacitatea vaccinului, indicând un procent de 95% si chiar mai ridicat si continua sa o faca si în prezent. Compania a utilizat anticorpii animali pentru a umfla artificial rezultatele.
    Mai multe, pe http://www.financiarul.ro/2012/07/16/cum-se-falsifica-testele-vaccinurilor-care-protejeaza-copiii-de-boli/

  79. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sunt de acord cu cele de mai sus vizavi de gripa porcina si virusul A H1N1.
    Nu sunt de acord cu cei care spun ca nu e bine sa te vaccinezi, mai ales cand esti copil. Nu trebuie sa fim habotnici. Credinta adevarata nu se refera la faptul ca trebuie sa mori dintr-o boala banala care poate fi evitata cu o simpla injectie in copilarie. Vaccinurile copilariei nu sunt facute degeaba si sunt destui copii care au platit cu viata greseala parintilor de a nu-i vaccina. Dumnezeu a zis: "Nu va puneti semnul fiarei." Dumnezeu nu va lasa pe nimeni sa va puna vreun cip printr-o pacaleala. Oamenii vor sti ce fac atunci cand vor alege cipul sau sufletul. Fiecare va decide singur pentru el daca vrea sa fie sfant sau drac.
    Da aceste vaccinuri contin mercur, dar intr-o cantitate infima care nu are efect la cate injectii faci in copilarie.
    Sa luam ce e bun din secolul in care suntem si sa evitam ce e rau. Nu trebuie sa ne intoarcem in secolele trecute pentru ca si atunci destui au pierit nevinovati in numele religiei, sacrificati chiar de unii care se laudau a fi crestini. Nu exista crima in numele credintei asa cum nu exista ura in numele dragostei.

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      Nu ai auzit de Tatal Mincinosilor care este si ucigas; vrei ca el sa-ti spuna adevarul si sa nu fie viclean ? mai gandestete ci citeste http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nmu3MVmkwLU si http://www.ortodoxiatinerilor.ro/resurse/Vaccinurile-preventie-sau-boala.pdf

  80. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    In iunie 2009,m-am imbolnavit de infectie la ficat,atunci era o adevarata nebuneala cu h1n1,chiar medicul care sa ocupat de mine mi-a zis ca si ei ca medici li-se par o nebunie pentru o asa zis boala,mai exact agitatie mare ptr nimic. Daca pana si un doctor de boli infectioase a zis asta atunci partea cu vaccinurile sunt vrajeli 100 la suta. O hrana sanatoasa si rugaciuni ne vor tine sanatosi.

  81. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    In Romania legiuitorii vor sa introduca vaccinarea obligatorie
    VACCINAREA NU TREBUIE SĂ FIE OBLIGATORIE! Dacă vaccinurile îi protejează pe copiii vaccinați de bolile respective, atunci de ce vă este frică de copiii nevaccinați
    Cine se crede stapinul corpului meu ca sa ma oblige sa ma vaccinez ?
    Vaccinarea obligatorie este incompatibila cu drepturile omului si este un act de dictatura.

    https://secure.avaaz.org/ro/petition/Senat_Camera_deputatilor_Guvern_si_personal_medical_din_Romania_Salvati_Romania_de_dictatura/

  1. Pingback: Gripa porcină: motivul instaurarii dictaturii OMS! « Cuvânt Ortodox

  2. Pingback: Panica porcina si mesajele dictatoriale ale secretarului de stat Streinu Cercel « † Apologeticum

  3. Pingback: Vaccinul DTP (diftero-tetano-pertussis) poate fi letal? | † APOLOGETICUM: Ortodoxie, neam si tara

  4. Pingback: Demersuri și solicitări către Ministerul Sănătății privind Legea vaccinării - OrtodoxINFO

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*